خانه آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشو 99 اقدام نموده اند، برای شرکت در آزمون می بایست کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. ارائه این کارت به همراه کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار در روز برگزاری آزمون الزامی بوده و در صورت عدم به همراه داشتن آن، از حضور داوطلب در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. از همین رو، لازم است متقاضیان مطابق با زمان بندی اعلام شده از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، به سایت ثبت نام این آزمون مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور چند روز پیش از برگزای آزمون، از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت می باشد.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99

دریافت کارت ورود به جلسه از جمله لازمه های شرکت در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور می باشد چرا که در صورت عدم دریافت و ارائه آن در روز برگزاری آزمون، اجازه حضور در جلسه به شما داده نخواهد شد. مطابق با آخرین اطلاعیه صادره از سوی مجری برگزاری این آزمون، داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک 99 می توانند از روز دوشنبه مورخ 16 تیر ماه با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون سازمان اسناد و املاک کشور، کارت ورود به جلسه خود را پرینت نمایند.

این آزمون قرار است در روز جمعه مورخ 20 تیر ماه در تهران و بر اساس آمار شرکت کنندگان، در برخی مراکز استان ها برگزار شود. توجه داشته باشید که ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیک ترین حوزه برگزاری آزمون به شهرستان اعلام شده توسط متقاضی در فرم ثبت نام اینترنتی جهت برگزاری آزمون می باشد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور از طریق سایت اختصاصی مجری برگزاری این آزمون یعنی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر می شود. بنابراین داوطلبان می توانند در مدت زمان مشخص شده به حساب کاربری خود در سایت این مرکز به آدرس hrtc.ir مراجعه نموده و از کارت ورود به جلسه خود، پرینت تهیه کنند. بدین منظور می بایست مطابق با راهنمای زیر عمل نمایید.

  • ابتدا وارد سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir شوید و از میان گزینه های موجود در صفحه، روی گزینه “آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور” کلیک نمایید.
  • برای ورود به حساب کاربری خود، کلید “ورود به پروفایل” را بفشارید.
  • کد ملی و کد رهگیری که پس از تکمیل فرآیند ثبت نام خود از سامانه دریافت نموده اید را در کادرهای مربوطه وارد نموده و روی عبارت “ورود به پروفایل کاربری” کلیک کنید. در صورت فراموشی این کد می توانید آن را از بخش “بازیابی کد رهگیری” مجددا دریافت نمایید.
  • با مراجعه به حساب کاربری خود می توانید کارت ورود به جلسه را مشاهده نموده و از آن پرینت تهیه کنید.

توجه داشته باشید که در صورت وجود هر گونه مغایرت بر روی مندرجات کارت ورود به جلسه با مشخصات خود لازم است در روزهای 18 و 19 تیر ماه با مراجعه به باجه های رفع نقص که آدرس آن ها از طریق سایت hrtc.ir در دسترس می باشد، نسبت به رفع نواقص موجود اقدام نمایید.

پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور، می توانید از ساعت و محل برگزاری آزمون که بر روی کارت درج گردیده است، مطلع شوید. لازم به ذکر است که صدور کارت شرکت در آزمون مذکور به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی متقاضیان نبوده و اصل مدارک آن ها پس از اجرای آزمون، توسط کارشناسان سازمان اسناد و املاک کشور مورد بررسی قرار می گیرد.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی