خانه کارشناسی ارشد کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

زمان انتشار کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402
کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

آزمون کارشناسی ارشد گروه های علوم پزشکی هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش پزشکی برگزار می گردد. نتایج آزمون فوق در دو نوبت اعلام می شود و پس از انتشار نتایج اولیه و دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می بایست فرآیند انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت را به انجام برسانند. پس از پایان زمان انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، تمامی متقاضیان منتظر اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت می باشند و پس از آن نیز کارنامه نهایی منتشر خواهد شد.

کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402
دانلود دفترچه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

(به محض انتشار لینک فوق فعال می گردد)

در حال حاضر تاریخ دقیقی به منظور انتشار کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از سوی سازمان مربوطه اعلام نشده است.

زمان انتشار کارنامه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که شامل وضعیت علمی داوطلب بوده و نتایج اولیه در نظر گرفته می شود، در حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون  منتشر خواهد شد. از آنجایی که تاریخ برگزاری آزمون مذکور از سوی وزارت بهداشت در 4 و 5 خرداد ماه 1402 اعلام شده است، کماکان می شود زمان انتشار نتایج اولیه را نیز تخمین زد.

پس از انتخاب رشته، نتایج نهایی یا همان نتیجه انتخاب رشته داوطلبان در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می گردد و در ادامه کارنامه نهایی شرکت کنندگان انتشار می یابد.

معمولا اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و انتشار کارنامه نهایی 1401 داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می گردد. البته هنوز زمان این فرآیند به طور مشخص اعلام نشده است ولیکن انتظار می رود همچون سال گذشته در شهریور ماه نتایج مربوطه انتشار یابد. همچنین جهت اطلاع یابی از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته و ارائه کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره عضو شوید.

راهنمای دریافت کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شامل رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر رشته محل می باشد. این نتایج به صورت اینترنتی و مطابق با مراحل زیر قابل دریافت است.

  • ابتدا وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir شوید و از منوی سمت راست بر روی عبارت “کارشناسی ارشد” و پس از آن نیز، گزینه “ارشد” را انتخاب نمایید.

مرحله اول مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد وزارت بهداشت

  • در این مرحله، گزینه “کارنامه نهایی” را انتخاب نمایید.

مرحله دوم مشاهده کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  • با ورود به این صفحه با انتخاب گزینه “کارنامه نهایی و وارد نمودن کد رهگیری”، می توانید کارنامه نهایی خود را مشاهده و دریافت نمایید.

مرحله سوم مشاهده کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

اطلاعات مندرج در کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

همان طور که در عکس زیر مشاهده می فرمایید، کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت حاوی اطلاعاتی از قبیل رتبه داوطلب در سهمیه، بدون سهمیه و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کد رشته ها می باشد.

نمونه ای از کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

همچنین هر کارنامه دارای علامت هایی است که به معنی هر یک از آن ها می پردازیم.

  • علامت «*» : نشان دهنده رتبه داوطلب در میان کلیه انتخاب کنندگان این رشته و دانشگاه می باشد.
  • علامت «**» : این نشانه رشته و دانشگاه پذیرفته شده داوطلب را نشان می دهد.
  • علامت «***» : این علامت یعنی شرط پذیرش در سهمیه رزمندگان، داشتن حدنصاب رشته محل و وجود ظرفیت می باشد.

تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت یک فرصت مناسب برای داوطلبانی است که بعد از انتشار نتایج نهایی موفق به پذیرش در دانشگاهی نشده اند. پس از اعلام زمان تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 1401 از سوی سازمان مربوطه، متقاضیان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد کلیک نمایید.

سوالات متداول

1- کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در چه زمانی منتشر خواهد شد؟

در حال حاضر زمان دقیقی در زمینه تاریخ دقیق انتشار کارنامه نهایی در دسترس نمی باشد، ولیکن به محض انتشار از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

2- کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ از طریق چه سایتی قابل دریافت می باشد؟

پس از مشخص شدن زمان دقیق انتشار، شما می توانید این کارنامه را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، به آدرس sanjeshp.ir دریافت نمایید.

3- چه اطلاعاتی در کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ وجود دارد؟

کارنامه نهایی ارشد وزارت بهداشت شامل اطلاعاتی در زمینه رتبه داوطلب در سهمیه، رتبه آخرین فرد قبولی و... می باشد که به طور کامل در مقاله ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد