خانه مشاوره تحصیلی مشاوره تلفنی کنکور

مشاوره تلفنی کنکور

مشاوره تلفنی کنکور
مشاوره تلفنی کنکور

اهمیت کنکور و تاثیر آن در آینده دانش آموزان بر هیچ کس پوشیده نیست. به همین خاطر است که در طی چندین سال اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد اقدامات مفیدی در این راستا بوده ایم. از جمله این اقدامات می توانیم به تاسیس موسسات آموزشی گوناگون ، منابع آموزشی که در قالب کتاب ، جزوه و دی وی دی ارائه شده است اشاره کنیم.

اما یکی از مهمترین اقداماتی که جهت حمایت و راهنمایی داوطلبان کنکوری صورت گرفته است مشاوره تلفنی می باشد. مشاوره تلفنی با هدف راهنمایی داوطلبان در تمامی مقاطع تحصیلی به خصوص کنکور به وجود آمده است که در این مقاله به طور کامل به بررسی آن پرداخته ایم.

داوطلبان کنکوری می توانند با صرف کمترین زمان و هزینه ، بهترین برنامه ریزی را برای آمادگی در کنکور سراسری از طریق مشاوره تلفنی کنکور دریافت نمایند.

مشاوره تلفنی کنکور و کاربردهای آن

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم امروزه به دلیل اهمیت فراوان کنکور در زندگی تحصیلی و اجتماعی افراد ، برای موفقیت هرچه بیشتر داوطلبان راهکار ها و اقدامات سودمندی شکل گرفته است. اما این اقدامات چه مزایایی دارد؟ و هدف از طراحی این اقدامات چیست ؟ در پاسخ به این سوال لازم است بگوییم که در بازه زمانی که داوطلبان درگیر کنکور هستند ممکن است سوالات و مسائل عدیده ای برایشان به وجود بیاید که امکان مشاوره حضوری در زمینه تحصیلی برایشان فراهم نباشد.

بنابراین یکی از مزایای مشاوره تلفنی کنکور می تواند این باشد که امکان انجام مشاوره به صورت غیر حضوری را برای داوطلبان فراهم کرده است. به این صورت که داوطلبان در هر کجای کشور این امکان را خواهند داشت تا به صورت تلفنی پاسخ سوالات خود را از برترین مشاوران تحصیلی دریافت نمایند.

آیا امکان انجام برنامه ریزی کنکور به صورت تلفنی وجود دارد؟

یکی از خدماتی که مشاوران در مشاوره تلفنی در اختیار افراد قرار می دهند انجام برنامه ریزی کنکور در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری می باشد که داوطلبان می توانند بدون آن که برای انجام مشاوره و برنامه ریزی هزینه رفت و آمد پرداخت کنند تنها از طریق تماس تلفنی به پاسخ سوالات خود برسند.

ضمن اینکه امکان دسترسی به این گونه مشاوره ها برای همه ی افراد در هر نقاطی از کشور فراهم است و افراد در سراسر دنیا به صورت تلفنی این امکان را خواهند داشت که با مشاوران خبره و با تجربه در زمینه تحصیلی در ارتباط باشند.

خدماتی که از طریق مشاوره تلفنی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد

  • انجام برنامه ریزی کنکور (هفتگی، ماهانه و سالانه) در تمامی مقاطع تحصیلی
  • آموزش شیوه های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی
  • راهنمایی در خصوص انتخاب رشته در تمامی مقاطع تحصیلی
  • معرفی بهترین منابع درسی و بهترین آزمون های آزمایشی
  • مشاوره و انجام انتخاب رشته در تمامی مقاطع
  • اطلاع از شرایط و شهریه در تمامی دانشگاه ها
  • آگاهی از رتبه و تراز قبولی داوطلبان سال های گذشته در کنکور
  • معرفی رشته های دانشگاهی و بازار کار آن ها
  • و …

تفاوت مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری

اهمیت مشاور در زمینه تحصیلی را نمی شود انکار کرد اما انجام مشاوره به صورت حضوری و یا تلفنی بستگی به شرایط داوطلبان خواهد داشت. بسیاری از داوطلبان کنکوری به دلیل زندگی در مناطق دور افتاده که امکان مشاوره حضوری برایشان فراهم نخواهد بود. بنابراین در این حالت ، انجام مشاوره به صورت تلفنی بهترین گزینه برای داوطلبان می باشد.

اما افراد دیگری هم هستند که به دلایل گوناگون از جمله شاغل بودن و یا نداشتن وقت کافی برای مشاوره حضوری ، مشاوره تلفنی را ترجیح می دهند. ضمن اینکه داوطلبان در هر ساعت از شبانه روز امکان ارتباط با مشاوران را به صورت تلفنی خواهند داشت که این امتیاز در مشاوره حضوری وجود ندارد.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۸۷ نظر
  1. حمید

    سلام وقت بخیر
    بنده درای دیپلم نظام جدید بهیاری با ۳ سال سابقه کار هستم.
    در کنکور میخوام از سهمیه ۵ درصد استفاده کنم.
    ولی نمیدونم سابقه تحصیلی برای من چجوری حساب میشع؟
    آیا باید ایجاد سابقه تحصیلی در رشته تجربی کنم؟ خوب اینجوری دیگه میشع دیپلم تجربی درسته؟ دیگه از سهمیه بهیاری نمیتونم استقاده کنم؟
    خواهشا راهنمایی کنید. خدا خیرتون بده.
    ممنونم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، شما میتوانید با دیپلم نظام جدید بهیاری که به تایید دفتر پرستاری محل خدمتتان رسیده در کنکور سراسری شرکت و از سهمیه مخصوص بهیاران استفاده کنید. مطابق با میزان تاثیر سهمیه بهیاران در کنکور سراسری

  2. پوراحمدی

    سلام
    این پولی که در میارید حرومه
    با وقت کشی و حرف مفت زدن دنبال پول بیشتر هستید
    و این یک مدل دزدی نوین هست …

    • ایران مشاوره

      سلام.وقت بخیر
      خط مشی ایران مشاوره هیچوقت این نبوده و همیشه سعی میکنیم مشاوره ای صحیح و کامل ، و در پایین ترین زمان ارائه بدیم.اگر در وقت مشاوره شما هر مشکلی در این مورد وجود داشته از طریق فرم شکایات مطرح بفرمایید.فایل صوتی مشاوره شما توسط کارشناس های ما بررسی میشه و در صورت وجود هر مشکلی هزینه بطور کامل عودت داده میشه.با احترام

  3. میم

    سلام من با رتبه ی ۱۶۰۰۰و تراز ۶۷۰۰مجاز به دانشگاه فرهنگیان زبان شدم میخواستم بپرسم شانس قبولیم چقدره

    • ایران مشاوره

      با سلام، با توجه به تراز ذکر شده شانس دعوت به مصاحبه ی بالایی را ندارید.

  4. آیرال

    سلام
    من امسال دیپلم تجربی ام رو میگیرم و تو ازمون سراسری۱۴۰۱ شرکت میکنم/میخواستم بدونم میتونم ازرشته تجربی به رشته آی تی تو دانشگاه سراسری قبول شد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۱، متاسفانه رشته آی تی (فناوری اطلاعات)، در هیچ یک از زیر گروه های، کنکور تجربی نمی باشد.

  5. betty

    سلام وقت بخیر من دانشجوی رشته مهندسی معماری هستم در دوره رورانه
    میخواستم بدونم میتونم در کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم
    و میخواستم بدونم در صورت قبول شدن قبل از ثبت نام در رشته جدید باید انصراف بدم یا قبل از انتخاب رشته !؟
    مچکرم

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۱، دانشجویان دوره های روزانه در صورتی که تا بازه زمانی ۱۲/۲۵ انصراف خود را قطعی کنند امکان شرکت در آزمون را دارند.

  6. حسین

    سلام و وقت بخیر من در رشته علوم کامپیوتربدون کنکور دانشگاه آزاد سال ۱۳۹۹ قبول و مشغول به تحصیل هستم آیا میتوانم بدون انصراف در کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ شرکت کنم یا نه ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، بله، با توجه به این که شما دانشجوی دوره غیر روزانه هستید، می توانید در کنکور سراسری شرکت کرده و در صورت قبولی نهایی، اقدام به انصراف از دانشگاه نمایید.

  7. مریم

    سلام وقت بخیر من یازدهم حسابداری هنرستان هستم( فنی حرفه‌ای) میخواستم بعد از دیپلم کنکور انسانی شرکت کنم آیا امکان داره و اینکه برای درس خواندن چجوری شروع کنم یه راهنمایی کوچیک میکنید

    • ایران مشاوره

      با سلام، باید توجه داشته باشید که برای ثبت نام و شرکت در کنکور مشکلی نداشته و توصیه می شود دروس را با توجه به اهمیت آن ها، اولویت گذاری نمائید.

  8. عزیزی

    سلام وقتتون بخیر،ببخشید من رشته ام شبکه و نرم افزار رایانه هستش سال دوازدهم هستم،میخواستم یدونم میتونم برای رشته مهندسی پزشکی کنکور بدم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، محدودیتی بابت ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته مورد نظر نخواهید داشت.

  9. محمد

    سلام لطفاجوابمو بدین ممنون میشم
    من رشتم علوم انسانیه و از کلاس دهم بیماری خون بدخیم گرفتم و نتونستم درس بخونم و ب احتمال زیاد نمیتونم دیپلم بگیرم
    اما میخام تغییر رشته بدم و در کنکور تجربی ۱۴۰۱ شرکت کنم
    آیا بدون داشتن دیپلم میتونم در کنکور تجربی شرکت کنم؟؟
    اگه نمیتونم لطفا راهنماییم کنید چیکار باید کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، بدون توجه به نوع مدرک دیپلم خود می توانید در هر یک از رشته های نظری که تمایل دارید اقدام به ثبت نام کنکور نمایید.

  10. mn

    سلام خسته نباشین ببخشید من متوجه نشدم اونایی که دیپلم نرم افزار و شبکه رو میگیرن از فنی حرفه ای اونا هم میتونن بدون کنکور در دانشگاه ازاد باشن؟ شرایطش چیه

    • ایران مشاوره

      با سلام، با توجه به دفترچه ی ثبت نام رشته های براساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹، دانش آموزان رشته های فنی حرفه ای نظام جدید مجاز به ثبت نام می باشند.

  11. مصطفی

    وقت بخیر.کارشناسی برق دارم.اگر بخوام مدیریت مالی بخونم باید ارشد شرکت کنم تغییر رشته بدم یا میتونم سراسری کارشناسی مدیریت مالی شرکت کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، درصورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت، مجاز می باشید مجدد در مقطع کارشناسی تحصیل کنید. لازم به ذکر است، برای شرکت در مقطع ارشد، در رشته غیر مرتبط با مدرک کارشناسی، محدودیتی برای شما وجود ندارد.

  12. مائده صائمی

    سلام روز خوش من دانشجوی پزشکی ورودی ۹۴ در شهر یزد هستم میخواستم بدونم امکان همکاری با شما به عنوان مشاور تلفنی برای کنکوری های رشته تجربی وجود داره یا نه

    • ایران مشاوره

      باسلام و وقت بخیر، در خواست خود را از قسمت همکاری با ما ارسال نمایید.

  13. amir

    سلام خسته نباشد من دانشجو کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ورودی ۹۹ هستم .کنکور ۹۹ روزانه قبول شدم ولی نرفتم برای همین قصد دارم کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم با توجه به این که تا این موقع من فارغ التحصیل خواهم شد آیا برای شرکت در کنکور مشکل ایجاد می کند

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، به دلیل تحصیل در دانشگاه آزاد، مجاز به شرکت در کنکور تا پیش از اتمام تحصیل مقطع کاردانی خود خواهید بود.

  14. amir

    سلام خسته نباشد من دانشجو کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ورودی ۹۹ هستم .کنکور ۹۹ روزانه قبول شدم ولی نرفتم برای همین قصد دارم کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم با توجه به این که تا این موقع من فارغ التحصیل خواهم شد آیا برای شرکت در کنکور مشکل ایجاد می کند

  15. محمود محبي

    سلام من مدرک کاردانی دولتی مهندسی مکانیک دارم ایا میتونم سال ۱۴۰۰کنکور انسانی شرکت کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹، در صورت داشتن منع نظام وظیفه امکان شرکت در آزمون سراسری با توجه به داشتن مدرک کاردانی وجود ندارد.

  16. M.f

    سلام من امسال دانشگاه دولتی از طریق سوابق تحصیلی قبول شدم سوالم اینه ک امسال میتونم کنکور بدم و دولتی قبول بشم؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، خیر شما در صورت کسب قبولی در دانشگاه های روزانه مجاز به انتخاب رشته محل های دوره روزانه در کنکور سال بعد نخواهید بود.

نمایش دیدگاه های بیشتر
دریافت مشاوره