خانه مشاوره تحصیلی مهلت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۳

مهلت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400

دانش آموختگان رشته های حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی که تمایل به دریافت پروانه وکالت خود دارند، می بایست در آزمون وکالت قوه قضایی که متولی برگزاری آزمون مذکور، سازمان سنجش می باشد شرکت کرده و پس از کسب حد نصاب نمره و موفقیت در مصاحبه شفاهی و با سپری کردن18 ماه دوره کارآموزی و دوره های آموزشی لازم  می توانند پروانه وکالت خود را اخذ نمایند. چنانچه می خواهید از زمان ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع شوید می توانید به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید.

داوطلبان شرکت در آزمون وکالت می توانند در مدت زمان نام نویسی، اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

مهلت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضاییه را دارند می توانند با مراجعه سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه نسبت به نام نویسی خود اقدام نماییند. زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه در سال 1403 هنوز مشخص نشده است اما پیش بینی می شود امسال هم مانند سال گذشته لینک ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه در مرداد ماه ۱۴۰۳ فعال شود. پس از اعلام دقیق زمان ثبت نام این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1403

داوطلبان با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه و مطلع شدن از شرایط و مدارک ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه می توانند با مراجعه سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۳  اقدام کرده و پس از قبولی در این آزمون به مصاحبه شفاهی آزمون مذکور دعوت شوند.

  • بعد از ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org، از لیست سامانه های موجود در این صفحه بر روی لینک فعال “ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال 1402” کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه

  • بر روی لینک فعال “ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۲” کلیک نمایید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه

  • برای کامل کردن فرآیند ثبت نام، می بایست هزینه نام نویسی را از طریق خرید کارت اعتباری بپردازید.برای این امر لازم است در صفحه مقابل خود عبارت ” خرید کارت اعتباری “ را انتخاب کنید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه

  • گزینه “سریال ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۲” را انتخاب نموده و سپس“تایید و ادامه را فشار دهید.

مرحله چهارم ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه

  • پس از انتقال به درگاه الکترونیکی پرداخت، لازم است اطلاعات مربوط به کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در کادرهای مربوطه درج نموده و کلید پرداخت را بفشارید. پس از پرداخت، مجددا به صفحه ابتدایی باز گردید و این بار تیک گزینه موافقت با شرایط را فعال نموده و بر روی “تایید و ادامه – گام بعدی” کلیک نمایید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه

  • در این مرحله سریال خریداری شده را درج نمایید و پس از وارد کردن کد امنیتی، “تایید” را بفشارید. در مرحله آخر می بایست تصویر مدارک خود را طبق ضوابط مندرج در بخش شرایط، سپس اطلاعات شخصی خود را در کادر های مربوطه وارد نمایید. لازم است بدانید که در پایان فرآیند ثبت نام ، سایت یک کد پیگیری به شما خواهد داد که ضروری است کد مذکور را نزد خود نگه دارید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه

ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضائیه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد و داوطلبانی که به غیر از این روش اقدام کنند فرآیند نام نویسی ایشان مورد قبول نمی باشد. متقاضیان اخذ مدرک وکالت قوه قضاییه پس از کسب حد نصاب نمره در آزمون کتبی و موفقیت در مصاحبه شفاهی، پروانه کار آموزی اخذ خواهند کرد، به این دسته از داوطلبان پس از به پایان رساندن دوره 18 ماهه کار آموزی، پروانه وکالت پایه یک اعطا می شود.

 

سوالات متداول

1- نام نویسی آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۳ چه زمانی آغاز می شود؟

زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۳ هنوز مشخص نیست اما پیش بینی می شود که از مرداد ماه فرآیند ثبت نام آغاز شود.

2- ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۳ از طریق چه سایتی صورت می گیرد؟

نام نویسی آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

3- دوره کار آموزی وکالت قوه قضایی چه مدت است؟

دوره کار آموزی وکالت قوه قضاییه 18 ماه می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره