خانه دکتری کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1402
کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری و آزاد داوطلبان باید خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده نمایند. یکی از الزامات شرکت در آزمون، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آن جهت ورود به حوزه های امتحانی می باشد. با توجه به این که آزمون دکتری تخصصی توسط سایت سازمان سنجش برگزار می شود، کارت ورود به جلسه مربوطه نیز از طریق سایت رسمی این سازمان به نشانی sanjesh.org منتشر می گردد. داوطلبان می بایست در اولین فرصت نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام نمایند تا در صورت وجود هر گونه اشکال در اطلاعات مندرج بر روی آن، به اصلاح نواقص موجود بپردازند.

 

✅ لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۳

 

داوطلبان آزمون دکتری 1403 می توانند کارت ورود به جلسه خود را از تاریخ 30 بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نمایند.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

سازمان سنجش تقویم زمانی مربوط به جزئیات امور این آزمون را تهیه کرده و از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری در قالب اطلاعیه ها و دفترچه ثبت نام آزمون دکتری منتشر می نماید. یکی از تاریخ هایی که داوطلبان باید به طور دقیق از آن آگاهی داشته باشند، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می باشد که این کارت قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر می گردد. لازم به ذکر است لینک مربوطه جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از 30 بهمن تا 4 اسفند 1402 فعال خواهد شد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

پس از این که کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بر روی سامانه مربوطه قرار گرفت، شرکت کنندگان می توانند با استفاده از اطلاعات کاربری خود مطابق مراحل زیر عمل نموده و کارت خود را دریافت کنند.

نکته: مراحل تصویری زیر مطابق با اطلاعات دوره گذشته بوده که با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری و آزاد  این قسمت از مقاله به روز رسانی خواهد شد.

  • به سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایید و سپس از منوی موجود در سمت راست آیکون “دکترای تخصصی” را انتخاب کنید.

مرحله اول دریافت کارت جلسه آزمون دکتری

  • با ورود به صفحه جدید، بر روی لینک فعال “کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری PH.D (نیمه متمرکز) سال 1403” کلیک نمایید.

مرحله دوم دریافت کارت جلسه آزمون دکتری

  • در این مرحله، بر روی لینک فعال “کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳” کلیلک کنید.

مرحله سوم دریافت کارت جلسه آزمون دکتری

  • اطلاعات خود را در کادرهای یکی از روش های مربوطه وارد کرده و پس از درج عبارت امنیتی مطابق تصویر، گزینه “جستجو” را فشار دهید.

مرحله چهارم دریافت کارت جلسه آزمون دکتری

گاها ممکن است برخی از داوطلبان به هیچ یک از اطلاعات کاربری یا ثبت نامی خود دسترسی نداشته باشند که در چنین شرایطی می توانند از طریق ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی آن ها اقدام نمایند.

مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری علاوه بر مجموعه امتحانی، حوزه امتحانی و روز برگزاری آزمون یک سری اطلاعات شخصی در آن درج شده است که در صورت اشتباه بودن یکی از آنها می بایست به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری اقدام نموده و یا به باجه های رفع نقص موجود در این مقاله مراجعه نماید. این اطلاعات به شرح زیر می باشد.

اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403
شماره شناسنامه
شماره پرونده
گروه آزمایشی
شماره داوطلبی
سهمیه ثبت نامی
کد و نام رشته امتحانی

ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

متقاضیان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری باید مشخصات مندرج بر روی آن را به دقت کنترل نمایند تا هیچ گونه مغایرتی در آن وجود نداشته باشد. این دسته از افراد می توانند به دو صورت اینترنتی و حضوری به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری بپردازند که در ادامه به آن پرداخته ایم. داوطلبان پس از فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه مب توانند نسبت به ویرایش اطلاعات به شیوه های زیر اقدام نمایند.

ویرایش اینترنتی

مواردی که در جدول زیر به آن اشاره می شود در قسمت ویرایش اطلاعات در سیستم ثبت نام آزمون دکتری سایت سازمان سنجش قابل اصلاح بوده و در صورتی که متقاضیان نیاز به ویرایش اطلاعات شناسنامه ای داشته باشند می بایست از طریق سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش (قسمت فرم، ویرایش تقاضانامه آزمون ها) به آدرس اینترنتی darkhast.sanjesh.org اقدام نمایند.

ویرایش و رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳
نوع مشکلزمان ویرایش
معدل مقطع کارشناسی30 بهمن تا 4 اسفند 1402
تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی
موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی
تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
معدل مقطع کارشناسی ارشد
تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
هیات علمی (مربی آموزشی رسمی)
دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی

ویرایش حضوری

چنانچه اطلاعات داوطلبان به اشتباه در کارت ورود به جلسه آزمون ثبت شده باشد و نتوانند آن را به صورت اینترنتی ویرایش نمایند، باید در بازه زمانی تعیین شده به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مراجعه نموده و اشکالات موجود را مرتفع نمایند. این آدرس و زمان دقیق مراجعه حضوری افراد به باجه ها، در زمان انتشار دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org مشخص می شود.طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش، نماینده این سازمان در روز 2 و 3  اسفند ماه 1402 از ساعت 8:30 صبح  الی12 و بعدازظهر از ساعت 14 الی 17 در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

در ارتباط با رفع نقص کارت ورود به جلسه به نکات زیر توجه کنید.

  • داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان، چنانچه سهمیه آن ها در کارت ورود به جلسه درج نشده باشد، برای رفع مشکل خود باید به ارگان های مربوطه مراجعه و آن را پیگیری نمایند.
  • متقاضیانی که کارت آن ها فاقد عکس می باشد یا عکس آن ها مهر ندارد، باید با در دست داشتن دو قطعه عکس 4 * 3 و مدارک شناسایی به نزدیک ترین باجه رفع نقص سازمان سنجش مستقر در مرکز استان
  • در صورت وجود هرگونه مغایرت در نوع جنسیت، معلولیت و نوع زبان خارجی نیز باید به باجه رفع نقص مراجعه شود.

به جهت دانلود فایل آدرس باجه های رفع نقص آزموت دکتری 1403، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نحوه بازیابی اطلاعات مورد نیاز برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری 1403

سازمان سنجش آموزش کشور که مجری بسیاری از آزمون ها می باشد، راه های ارتباطی زیادی را ایجاد کرده است تا کاربران به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، هر گونه سوال، اعتراض و یا درخواست خود را با این سازمان در میان بگذارند. از این رو، متقاضیانی که به دلیل نداشتن شماره پرونده یا شماره پیگیری ثبت نام آزمون دکتری، امکان دریافت کارت ورود به جلسه خود را ندارند، از طریق ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش، می توانند اطلاعات خود را بازیابی کنند و نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند. به همین دلیل بار ها به داوطلبان توصیه می شود که شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی خود را پس از دریافت، نزد خود نگه داشته و یا آن را یادداشت نمایند.

متقاضیان می بایست تمامی موارد ذکر شده در خصوص کارت ورود به جلسه خود را در نظر داشته باشند و در زمان برگزاری آزمون دکتری با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یابند. چنانچه داوطلب در زمان مشخص شده از مشکل موجود بر روی کارت خود آگاه نشده و یا نسبت به رفع آن اقدامی انجام ندهد، مسئولیت مشکل موجود بر عهده وی بوده و از حضور وی در حوزه امتحان ممانعت خواهد شد.

 

سوالات متداول

1- چه زمانی می توانم کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۲ خود را دریافت کنم؟

داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را از 30 بهمن ماه دریافت نمایند.

2- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از چه طریقی قابل دریافت است؟

این کارت از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل دریافت است.

3- برای ورود به پروفایل شخصی در سایت سنجش و دریافت کارت آزمون دکتری اطلاعات خود را فراموش کرده ام، چه اقدامی می توانم انجام دهم؟

می توانید از طریق ثبت درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اطلاعات خود را بازیابی نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری