خانه مدارس دانلود کتاب ریاضی دهم انسانی

دانلود کتاب ریاضی دهم انسانی

دریافت فایل کتاب ریاضی دهم انسانی 98 - 99
دانلود کتاب ریاضی دهم انسانی 98 – 99
دانش آموزان رشته علوم انسانی کلیه مباحث ریاضی دوره دوم متوسطه را در قالب سه کتاب تحت عنوان “ریاضی و آمار” می آموزند. پیش از این ، تاکید کتاب های درسی ریاضی بیشتر معطوف به تقویت مهارت دانش آموزان در انجام دادن محاسبات بود اما در این کتاب سعی شده تا علاوه بر هدف فوق ، سطح تفکر دانش آموزان نیز در حل مسئله های ریاضی تقویت گردد. به عبارت دیگر می توان گفت که رویکرد “آموزش ریاضی برای حل مسئله” به “آموزش از طریق حل مسئله” تغییر یافته و همین مسئله موجب می گردد تا دانش آموزان بیش از گذشته ، نیازمند درک مفهومی مطالب کتاب جهت پیشرفت تحصیلی خود باشند.

بخش عمده ای از مباحث کتاب ریاضی پایه دهم انسانی بر پایه پرورش قوه تفکر و رشد توانایی دانش آموزان در حل مسائل بنا شده است.

معرفی و دانلود کتاب ریاضی و آمار دهم انسانی 

کتاب ریاضی و آمار (1) رشته علوم انسانی شامل سه بخش اصلی “فعالیت” ، “کار در کلاس” و “تمرین” می باشد. توضیحات لازم درباره هر یک از دروس به صورت متنی ، تعاریف و نکات مهم ارائه شده است و با حل چندین نمونه سوال ، دانش آموزان را در مسیر یادگیری و آشنایی با روش های حل مسائل مربوطه یاری می نماید. دانش آموزان پایه دهم انسانی به واسطه این کتاب با مباحثی مانند حل معادلات درجه دو و کاربرد آن ها ، مفهوم تابع ، نمودارهای چند متغیره و… در قالب چهار فصل و مجموعا 12 درس آشنا می شوند.

بسیاری از دانش آموزان به دلایل مختلف تمایل دارند تا فایل الکترونیکی کتاب های درسی خود را داشته باشند. آن دسته از دانش آموزانی که می خواهند نسخه الکترونیکی کتاب ریاضی و آمار پایه دهم رشته علوم انسانی را دریافت نمایند ، می توانند با کلیک روی لینک موجود در جدول زیر ، آن را دانلود کنند.

دانلود کتاب ریاضی دهم انسانی 98 – 99
کتاب ریاضی دهم انسانی 98 – 99

علاوه بر پایه دهم انسانی ، کتاب فوق در پایه دهم رشته علوم و معارف اسلامی نیز تدریس می شود. فعالیت های طراحی شده در این کتاب شامل مراحلی همچون کشف کردن ، توضیح راه حل ، حدس و آزمایش ، بررسی کردن و… می باشد که تمامی این موارد مشارکت دانش آموزان را در امر یادگیری و هم چنین تبادل نظر می طلبد. با توجه این که سوالات کنکور سراسری از دروس دوره دوم متوسطه مطرح می شوند ، لازم است دانش آموزان به خوبی بر مباحث این کتاب مسلط شده و راه حل های مختلف حل مسائل را مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند در عرصه رقابت کنکور موفق ظاهر شوند.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس