خانه مدارس راهنمای دریافت کارنامه نوبت اول از سامانه پادا

راهنمای دریافت کارنامه نوبت اول از سامانه پادا

گرفتن کارنامه نوبت اول از سایت پادا
راهنمای دریافت کارنامه نوبت اول از سامانه پادا

جایگزینی خدمات آنلاین و الکترونیکی در مقایسه با خدمات حضوری، همواره باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. سامانه پادا نیز یک سامانه جهت ارائه خدمات الکترونیکی به دانش آموزان و والدین آنان می باشد که خدمات متنوعی مانند صدور کارنامه دانش آموزان، اخذ کارت ورود به جلسه و… را ارائه می دهد. بدین ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری والدین به مدارس نیست و دانش آموزان و والدین آن ها می توانند با مراجعه به سایت پادا به نشانی pada.medu.ir اقدام به مشاهده و دریافت کارنامه نوبت اول نمایند.

کلمه عبور سامانه پادا جهت دریافت کارنامه نوبت اول و استفاده از باقی خدمات سامانه پادا، توسط مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

زمان دریافت کارنامه نوبت اول از سامانه پادا

زمان  دریافت کارنامه از سامانه پادا با توجه به بازه امتحانات نوبت اول می تواند متفاوت باشد اما معمولا در بازه زمانی یک الی دو هفته پس از پایان آخرین امتحان، دانش آموزان می توانند کارنامه خود را از سایت پادا دریافت کنند. همچنین معمولا مدارس پس از انتشار کارنامه نوبت اول، جهت دریافت کارنامه به دانش آموزان و والدین آنان اطلاع خواهند داد.

نحوه دریافت کارنامه نوبت اول از سامانه پادا

اطلاعات لازم برای ورود به سامانه

کاربران باید برای ورود به سایت مذکور، نام کاربری (که همان کد ملی دانش آموز است) و کلمه عبور را داشته باشند. همانطور که اشاره شد، کلمه عبور توسط مدارس در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت. از آن جایی که اطلاعات تحصیلی دانش آموزان بایستی از قبل توسط مدیر مدرسه مورد نظر در سامانه سیدا ثبت شده باشد، اطلاعات ورود به سایت پادا نیز تنها از طریق مدیر مدرسه و مسئولان مربوطه قابل دریافت است.

راهنمای تصویری دریافت کارنامه

  • برای ورود به سایت و مشاهده کارنامه نوبت اول، ابتدا باید وارد سایت پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir شوید و از بین موارد نمایش داده شده، گزینه “مشاهده کارنامه” را انتخاب نمایید. (در صورتی که فیلترشکن شما روشن است، آن را خاموش کنید و همچنین بهتر است برای استفاده از سایت، به جای گوشی همراه از رایانه استفاده کنید.)

مرحله اول دریافت کارنامه نوبت اول از سایت پادا

  • سپس در صفحه پیش رو باید نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی نمایش داده شده را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. نام کاربری همان کد ملی دانش آموز است و در صورتی که کد ملی با عدد صفر شروع می شود، کد ملی را بدون صفرهای اول آن وارد کنید. در ضمن در صورتی که تصویر کد امنیتی برای شما ناواضح است، می توانید با کلیک کردن بر روی فلش کنار کد، یک کد امنیتی جدید دریافت کنید. در نهایت با کلیک بر روی گزینه “ورود کاربران” وارد صفحه کارنامه خود خواهید شد.

مرحله دوم دریافت کارنامه نوبت اول از سایت پادا

نحوه ذخیره کارنامه نوبت اول

پس از ورود به صفحه کارنامه، در صورتی که بخواهید کارنامه خود را ذخیره کنید، می توانید فایل pdf آن را دانلود کنید. برای این کار طبق عکس زیر لازم است بر روی آیکون مشخص شده کلیک و کارنامه را دانلود نمایید و یا از آن پرینت تهیه کنید.

دانلود pdf کارنامه نوبت اول

فراموشی رمز ورود سامانه پادا

آن دسته از افراد که به علت فراموشی گذرواژه خود، قصد دریافت رمز عبور پادا را دارند، می توانند بدون مراجعه حضوری و به صورت برخط به بازیابی رمز مورد نظر بپردازند. برای این منظور می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  •  پس از ورود به سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir روی گزینه “بازیابی کلمه عبور” کلیک نمایید.

مرحله اول بازیابی رمز عبور در سامانه پادا

  • در این صفحه کد ملی و کد امنیتی را وارد نمایید و سپس کلید “ثبت” را بفشارید در صورتی که شماره تلفن شما در سامانه پادا توسط مدرسه ثبت شده باشد، کلمه عبور  را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد.

بازیابی رمز عبور سایت پادا

ممکن است برخی اوقات از سوی این سامانه با خطاهایی مواجه شوید. به عنوان مثال با وجود ثبت شماره تلفن همراه در سامانه، امکان دارد پیامکی برای شما ارسال نشود. این مشکل از جانب سامانه است و یا می تواند به علت شلوغی سایت باشد. در این موارد، توصیه می شود مجددا و در زمان دیگری برای بازیابی رمز عبور خود اقدام نمایید. شایان ذکر است جهت دریافت کارنامه خود، علاوه بر سایت پادا می توانید به سامانه همگام نیز مراجعه نمایید.

 

سوالات متداول

1- برای ورود و مشاهده کارنامه نوبت اول از سایت پادا، به چه اطلاعاتی نیاز دارم؟

جهت ورود به سایت، کد ملی دانش آموز که همان نام کاربری می باشد و کلمه عبور لازم است.

2- چگونه کارنامه نوبت اول را از سایت پادا مشاهده و دریافت کنم؟

با مراجعه به سایت pada.medu.ir و طبق راهنمای تصویری موجود در مقاله، می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید.

3- آیا امکان بازیابی کلمه عبور در سامانه پادا جهت دریافت کارنامه نوبت اول وجود دارد؟

بله، برای این منظور می توانید به بخش بازیابی کلمه عبور این سامانه مراجعه نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. mirsahi

    سلام چرا کلمه عبور قبول نمی کنه

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      ممکن است مشکل ایجاد شده به دلیل اختلالات سامانه باشد.
      پیشنهاد می شود در ساعات آینده مجددا امتحان نمایید.

مشاوره مدارس پیج مدارس