خانه پذیرش بدون کنکور رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور خمین 1401

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور خمین 1401

لیست رشته های بدون آزمون پیام نور خمین
رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور خمین 1401

در سال ها و دهه های گذشته به علت وجود محدودیت در تعداد رشته ها و دانشگاه ها، افرادی که در کنکور سراسری موفق عمل نمی کردند از تحصیل در دانشگاه باز می ماندند؛ اما امروزه با وجود دانشگاه های پذیرنده دانشجو به شیوه بدون کنکور، افراد دارای دیپلم می توانند به آسانی در رشته دلخواه خود تحصیل نمایند.

از معروف ترین دانشگاه های بدون کنکور، می توان به دانشگاه های پیام نور اشاره کرد که امسال نیز رشته ها و واحدهای دارای پذیرش این دانشگاه، از طریق دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401، منتشر شده است. علاقه مندان به ثبت نام دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به سایت سارمان سنجش (sanjesh.org) در رشته مورد نظر خود نام نویسی به عمل آورند.

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور الزامی مبنی بر تطابق نوع دیپلم با رشته انتخابی در دانشگاه وجود ندارد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد خمین 1401

همانطور که گفته شد با انتشار دفترچه سازمان سنجش، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور مشخص می شود و به این ترتیب متقاضیان می توانند در صورت تمایل، اقدام به ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401 نمایند. لازم به ذکر است که فرآیند ثبت نام تنها از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

برای دسترسی آسان تر خوانندگان این مقاله به اسامی رشته های ارائه شده در این واحد از دانشگاه پیام نور، لیست رشته ها بر اساس دفترچه سازمان سنجش در جدول زیر گرد آوری شده است:

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد خمین 1401
مهندسی کامپیوترحقوقعلوم تربیتیمدیریت بازرگانی
حسابداریروانشناسیمدیریت امور بانکیمدیریت دولتی
مدیریت صنعتیمدیریت کسب و کار

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد خمین 1401

در صورتی که به جست و جوی اطلاعات بیشتری درباره رشته های ارائه شده در دانشگاه پیام نور می باشید، به شما توصیه می شود تا دفترچه ثبت نام بدون کنکور را مطالعه نمایید. در این دفترچه جزئیاتی مانند ظرفیت و شرایط پذیرش در هر رشته و واحد دانشگاهی درج شده است و علاوه بر رشته های بدون کنکور پیام نور، شامل اطلاعات مربوط به رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری (دوره های روزانه و شبانه) و دانشگاه غیر انتفاعی نیز می باشد.

جهت دانلود این دفترچه می توان به سایت سازمان سنجش مراجعه کرد؛ البته لینک دانلود PDF این دفترچه ها در جدول زیر قرار گرفته است. توجه داشته باشید که دفترچه های مخصوص به هر گروه آزمایشی (ردیف دوم و سوم جدول) شامل رشته های با کنکور و بدون کنکور مختص به همان گروه آزمایشی می باشد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد خمین 1401
دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی تجربی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی ریاضی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی انسانی 1401
(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)
گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره