خانه پذیرش بدون کنکور رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نکا 1401

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نکا 1401

لیست رشته های بدون آزمون پیام نور نکا
رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نکا 1401

در سال ها و دهه های گذشته به علت وجود محدودیت در تعداد رشته ها و دانشگاه ها، افرادی که در کنکور سراسری موفق عمل نمی کردند از تحصیل در دانشگاه باز می ماندند؛ اما امروزه با وجود دانشگاه های پذیرنده دانشجو به شیوه بدون کنکور، افراد دارای دیپلم می توانند به آسانی در رشته دلخواه خود تحصیل نمایند.

از معروف ترین دانشگاه های بدون کنکور، می توان به دانشگاه های پیام نور اشاره کرد که امسال نیز رشته ها و واحدهای دارای پذیرش این دانشگاه، از طریق دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401، منتشر شده است. علاقه مندان به ثبت نام دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به سایت سارمان سنجش (sanjesh.org) در رشته مورد نظر خود نام نویسی به عمل آورند.

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور الزامی مبنی بر تطابق نوع دیپلم با رشته انتخابی در دانشگاه وجود ندارد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد نکا 1401

همانطور که گفته شد با انتشار دفترچه سازمان سنجش، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور مشخص می شود و به این ترتیب متقاضیان می توانند در صورت تمایل، اقدام به ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401 نمایند. لازم به ذکر است که فرآیند ثبت نام تنها از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

برای دسترسی آسان تر خوانندگان این مقاله به اسامی رشته های ارائه شده در این واحد از دانشگاه پیام نور، لیست رشته ها بر اساس دفترچه سازمان سنجش در جدول زیر گرد آوری شده است:

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نکا 1401
حسابداریعلوم تربیتیفقه و مبانی حقوق اسلامیمدیریت دولتی
حقوقعلوم ورزشیمدیریت بازرگانیمدیریت مالی
مترجمی زبان انگلیسی

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد نکا 1401

در دفترچه منتشر شده توسط سازمان سنجش، علاوه بر اسامی رشته ها می توان درباره ظرفیت، شرایط عمومی و اختصاصی، نکات مربوط به وضعیت نظام وظیفه و … نیز اطلاعات کسب کرد، بنابراین به متقاضیان تحصیل بدون کنکور توصیه می شود تا مندرجات این دفترچه را مطالعه نمایند.

این دفترچه هر ساله از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد اما لینک دانلود پی دی اف آن در جدول زیر نیز قرار گرفته است. دفترچه بدون کنکور علاوه بر پیام نور، تمامی رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری و غیر انتفاعی را نیز در بر می گیرد؛ در حالی که دفترچه های مختص به هر گروه آزمایشی ( لینک در ردیف دوم و سوم جدول) تنها رشته های با کنکور و بدون کنکور مختص به همان گروه آزمایشی را شامل می شوند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد نکا 1401
دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی تجربی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی ریاضی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی انسانی 1401
(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)
گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره