خانه استخدام بانک ها زمان اعلام نتایج بانک مسکن

زمان اعلام نتایج بانک مسکن

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مسکن 99
زمان اعلام نتایج بانک مسکن 99
بانک مسکن یکی از بانک های دولتی کشور است که کارجویان بسیاری خواهان استخدام در آن می باشند. لازمه پذیرش در این بانک نیز همانند تمامی بانک ها، شرکت در آزمون ورودی و کسب حدنصاب نمره لازم در مصاحبه آن می باشد. به همین منظور بانک مسکن یا از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه و یا از طریق بررسی رزومه ارسالی داوطلبان و گزینش آن ها اقدام به جذب نیروهای مورد نیاز خود می نماید. در سال های اخیر و در آخرین سال پذیرش نیروی انسانی توسط این بانک، روش استخدام از طریق برگزاری آزمون بوده است.

داوطلبان پس از شرکت در آزمون منتظر اعلام نتایج هستند تا در صورت پذیرفته شدن، برای مرحله دوم استخدام یعنی مصاحبه حضوری، سطح دانش و اطلاعات خود را ارتقا بدهند. زیرا صرفا دعوت به مصاحبه، ملاک پذیرش نهایی داوطلبان نمی باشد و به دلیل این که تعداد پذیرفته شدگان آزمون معمولا چند برابر ظرفیت جذب می باشد، انتخاب آن ها مشروط به عبور موفقیت آمیز از تمامی مراحل سنجش و گزینش می باشد.

نتایج آزمون استخدامی بانک مسکن پس از گذشت مدتی از برگزاری آن، به روش اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج بانک مسکن 99

در برخی از بانک های کشور به این علت که دارای ظرفیت جذب نیروی زیادی هستند، آزمون استخدامی همه ساله برگزار می شود اما بانک مسکن، هر چند سال یک بار و تحت شرایط خاص از داوطلبان دعوت به همکاری می کند.

آزمون استخدامی بانک مسکن آخرین بار در سال 96 به طور همزمان با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برگزار گردید که سازمان سنجش آموزش کشور عهده دار اجرا و برگزاری آن بود. با توجه به این که آزمون مذکور دارای دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی می باشد، نتایج آن نیز در دو مرحله و در بازه های زمانی متفاوت اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج اولیه بانک مسکن

پس از برگزاری آزمون کتبی، نتایج آن در قالب نمره قبولی یا عدم قبولی به داوطلب ارائه می شود. چنانچه متقاضی موفق به کسب نمره قابل قبول شده باشد، در لیست منتخبین مرحله اول قرار گرفته و برای شرکت در مصاحبه حضوری به سازمان های مربوطه معرفی می شود.

در آخرین دوره این آزمون در شهریور ماه سال 96 که به طور مشترک با چهارمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور برگزار شد، نتایج آن یک ماه بعد در مهر ماه سال 96 اعلام گردید. تا کنون در خصوص جذب نیروی این بانک در سال 99 اطلاعیه ای صادر نشده است اما چنانچه بانک مسکن در سال جاری اقدام به پذیرش نماید، امکان این که در فاصله زمانی مشابه با آخرین دوره، نتایج آن منتشر شود وجود خواهد داشت.

زمان اعلام نتایج نهایی بانک مسکن

نتایج نهایی در زمانی که داوطلب کلیه مراحل استخدام شامل مصاحبه، انجام معاینات پزشکی و ارائه مدارک را با موفقیت پشت سر گذاشته و به حدنصاب قابل قبولی دست یافته باشد، مشخص خواهد شد. همچنین پذیرش قطعی متقاضی منوط به برخورداری وی از سلامت روانی و فیزیکی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و توانایی برای انجام شغل موردتقاضا می باشد.

در سال 96 از سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان در آزمون ورودی، مصاحبه برگزار شد و نتایج آن پس از گذشت چند ماه بر روی سایت اختصاصی بانک مسکن قرار گرفت. در صورت برگزاری آزمون استخدامی این بانک در سال 99، به علت طولانی بودن روند انجام مصاحبه و گزینش، نتایج نهایی آن چند ماه پس از مشخص شدن نتایج اولیه اعلام خواهد شد. برای این که از زمان بندی استخدام بانک مسکن در سال جاری مطلع شوید می توانید در کانال تلگرام آزمون های استخدامی همراه ما باشید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک مسکن 99

برای مشاهده نتایج استخدام بانک مسکن می بایست پیگیر اخبار مربوط به زمان آن باشید و در زمان مقرر شده از سوی بانک، نتایج خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده نمایید. بنابراین باید ابتدا به سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و به مشاهده نتایج آزمون خود بپردازید. لازمه ورود به پروفایل کاربری در سایت مذکور، استفاده از کد رهگیری است که در زمان ثبت نام دریافت نموده اید.

لازم به ذکر است در صورتی که استخدام نیروی بانک مسکن از طریق بررسی رزومه و مصاحبه انجام شود، داوطلبان برای مشاهده نتایج می بایست به سایت استخدام بانک مسکن مراجعه کنند. بر اساس این که نتایج اولیه به صورت اینترنتی اعلام می شود، احتمال آن که نتایج نهایی نیز به روش الکترونیکی منتشر شود وجود دارد.

به یاد داشته باشید که تنها متقاضیانی که در کلیه مراحل مصاحبه حضوری پذیرفته شوند، شانس استخدام خواهند داشت. بنابراین توصیه می شود قبل از مراجعه به مراکز مربوطه ابتدا سطح علمی خود را در خصوص مباحثی که در مصاحبه مطرح می شوند، افزایش دهید. چنانچه قصد دارید درباره مصاحبه آزمون استخدامی بانک مسکن اطلاعات بیشتری کسب کنید، روی لینک مربوط به آن کلیک نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک