خانه استخدام بانک ها ورود به سایت استخدام بانک مسکن | bank-maskan.ir

ورود به سایت استخدام بانک مسکن | bank-maskan.ir

معرفی سایت استخدام بانک مسکن
ورود به سایت استخدام بانک مسکن
شرط اصلی اشتغال در بانک های کشور و به خصوص بانک های دولتی همانند بانک مسکن، عبور از فیلتری با عنوان آزمون ورودی می باشد که دارای دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است. زمانی که نظام بانکی کشور نیاز به جذب نیروی انسانی دارد، این جذب نیرو یا از طریق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و یا به طور مستقل از آزمون ذکر شده و توسط خود بانک ها انجام می گیرد. از آن جایی که بانک مسکن نیز مانند برخی از بانک های کشور مرتبا جذب نیرو ندارد و هر چند سال یک بار از داوطلبان استخدام به عمل می آورد، لازم است متقاضیانی که علاقه مند اشتغال در این بانک هستند، به طور دائم، اخبار مربوطه را دنبال کنند تا در زمان اعلام نیاز به جذب نیرو توسط بانک ها از اقدام به ثبت نام غافل نشوند.

لینک مستقیم ورود به سایت استخدام بانک مسکن

لینک مستقیم ثبت نام استخدام بانک مسکن

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن در آخرین دوره به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام گرفت.

معرفی سایت ثبت نام استخدام بانک مسکن

سایت ثبت نام آزمون استخدام بانک مسکن بر اساس دوره برگزاری آزمون ممکن است متفاوت باشد. با توجه به این که آخرین دوره برگزاری این آزمون با چهارمین دوره آزمون استخدام دستگاه های اجرایی به طور همزمان صورت گرفته است، برگزاری آن توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفت و نتایج آن نیز از طریق سایت رسمی این بانک به نشانی sanjesh.org اعلام شد. اما در شرایطی که خود بانک، به طور مستقل از دستگاه های اجرایی اقدام به جذب نیرو نماید، ثبت نام آزمون آن از طریق سایت بانک مسکن به نشانی bank-maskan.ir انجام خواهد گرفت.

نحوه ثبت نام در سایت استخدام بانک مسکن

روند ثبت نام آزمون های استخدامی به صورت اینترنتی می باشد. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون استخدامی بانک مسکن شرکت نمایند، باید پس از اطلاع از این که ثبت نام از طریق کدام یک از سایت ها انجام خواهد شد و همچنین با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اطمینان از دارا بودن شرایط لازم، به سایت مورد نظر مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است که برای شرکت در این آزمون نیز مانند سایر آزمون ها باید هزینه مربوطه پرداخت شده و یک کد رهگیری دریافت گردد. بر اساس این که در آخرین دوره، برگزاری آزمون استخدام بانک مسکن همزمان با آزمون دستگاه های اجرایی و توسط سازمان سنجش صورت گرفته است، ثبت نام آن نیز از طریق سایت سنجش و طبق فرآیند زیر می باشد:

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

  • بر روی لینک فعال مربوط به “ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور” کلیک کنید.

 ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

  • سپس عبارت “سریال ثبت نام  آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور” را انتخاب کرده و گزینه “تایید و ادامه” را فشار دهید.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

  • پس از تکمیل اطلاعات شخصی مثل شماره تلفن ثابت و همراه و انتخاب عبارت“ادامه روند پرداخت”، به صفحه پرداخت هزینه هدایت می شوید که پس از درج مشخصات کارت بانکی بایستی گزینه “پرداخت” را بفشارید.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

  • پس از خرید پرداخت هزینه باید مجددا به مرحله سوم بازگشته و این بار بر روی عبارت “تایید و ادامه – گام بعدی” کلیک فرمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

  • شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را در کادر مربرطه وارد نموده و پس از ثبت “کد امنیتی” موجود، کلید “ورود به سیستم” را بفشارید.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

پس از مراحل فوق بایستی یک فرم تقاضانامه به شما نمایش داده می شود که بایستی اطلاعات لازم (هویتی، تحصیلی و …) را در آن درج نمایید. پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، یک کد رهگیری در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد که باید آن را نزد خود نگه دارید.

توجه داشته باشید که اگر بانک به طور مستقل اقدام به جذب نیرو نماید، تمامی مراحل ثبت نام آن شامل ارسال مدارک و رزومه و همچنین پرداخت هزینه ثبت نام آزمون از طریق سایت بانک مسکن و به دو حالت ممکن است انجام گیرد:

  • از طریق برگزاری آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه در صورت کسب نمره قبولی توسط داوطلبان
  • به روش بررسی رزومه ارسال شده توسط متقاضی و انجام مصاحبه

با توجه به این که از زمان برگزاری آزمون استخدام بانک مسکن در سال 1402 تا کنون اطلاعات دقیقی در دست نیست، شما می توانید برای آگاهی از جزئیات آزمون های استخدامی، در کانال تلگرام آزمون های استخدامی عضو شوید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون استخدام بانک مسکن از چه سایتی انجام می شود؟

در صورتی که نام نویسی این بانک از طریق دستگاه اجرایی برگزار شود از طریق سامانه سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و اگر خود بانک آزمون را اجرا کند، از طریق سامانه bank-maskan.ir قابل انجام است.

2- آیا در سال ۱۴۰۲ آزمون استخدامی بانک مسکن برگزار می شود؟

همان طور که در مقاله گفته شد، زمان دقیقی برای برگزاری آزمون استخدامی بانک مسکن ۱۴۰۲ وجود ندارد.

3- از چه طریق می توان شرایط مربوط به استخدام بانک مسکن را مشاهده کرد؟

افراد می توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت نام چهارمین دوره استخدامی دستگاه های اجرایی از شرایط آخرین دوره استخدامی بانک مسکن مطلع شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک