خانه کنکور زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402
زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

کارت ورود به جلسه کنکور یکی از مهم ترین مواردی است که شرکت کنندگان تمامی گروه های پنج گانه می بایست 3 الی 4 روز قبل از زمان برگزاری کنکور از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آن را دریافت کنند. داوطلبان باید نسبت به زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور به واسطه اطلاعیه های منتشر شده از سایت مذکور و یا دفترچه ثبت نام کنکور آگاه شده و اقدامات لازم جهت اخذ آن را انجام دهند. عدم به همراه داشتن این کارت در روز برپایی آزمون، موجب محرومیت متقاضی از شرکت در کنکور خواهد شد.

 

✅ لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 – نوبت تیر ماه

(به محض انتشار کارت، لینک فوق فعال می شود.)

 

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 (نوبت تیر ماه)، در تاریخ 11 لغایت 13 تیر ماه 1402 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

کنکور سراسری 1402 نوبت تیر ماه طبق اطلاعیه ها و دفترچه ثبت نام 14 و 15 تیر ماه 1402 برگزار خواهد شد. داوطلبان هر 5 گروه آزمایشی 3 الی 4 روز قبل از برگزاری آزمون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. همراه داشتن این کارت و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه عکس دار) در روز برگزاری کنکور از الزامات ورو به جلسه است.

با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام کنکور، لینک دریافت کارت ورود به جلسه در 11 الی 13 تیر ماه سال 1402 در سایت سازمان سنجش فعال می گردد. همچنین در اطلاعیه ای که 5 تیر ماه توسط سایت مذکور منتشر می شود، جزئیات برگزاری کنکور 1402 و آدرس باجه های رفع نقص نیز اعلام خواهد شد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

شرکت کنندگان پس اطلاع از زمان صدور کارت ورود به جلسه می بایست به سایت سنجش مراجعه کرده و با استفاده از اطلاعات ثبت نامی خود نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور تیر ماه 1402، اقدامات لازم را به عمل آورند. دستور العمل نحوه دریافت کارت در ادامه مطلب قابل مشاهده می باشد:

  • به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و از منو سمت راست صفحه، آیکون “سراسری” را انتخاب نمایید.

مرحله سوم نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402

  • پس از ورود به صفحه جدید، بر روی لینک فعال “کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1402” کلیک کنید.

مرحله دوم نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402

  • در این قسمت، با 4 روش برای مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه خود مواجه خواهید شد که می بایست اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و سپس کلید “مشاهده کارت” را بفشارید. این چهار شیوه درج اطلاعات به شکل زیر است:
  1. وارد کردن شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه
  2. درج شماره پرونده + شماره داوطلبی
  3. ثبت کردن شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام + شماره شناسنامه
  4. وارد نمودن شماره پرونده + کد ملی + سریال شناسنامه

مرحله سوم نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402

  • پیش از پرینت کارت، اطلاعات مندرج در کارت خود را بررسی نموده و پس از اطمینان نسبت به صحت اطلاعات ثبت نامی، آن را چاپ کنید.

مندرجات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

کارت ورود به جلسه کنکور 1402 به منظور معرفی داوطلب با درج اطلاعات فردی، تحصیلی و همچنین زمان و مکان برگزاری آزمون برای شرکت کنندگان صادر می گردد که به همراه نداشتن آن موجب محرومیت فرد از حضور در جلسه آزمون خواهد شد. اطلاعات مندرج بر روی کارت مذکور مطابق با جدول زیر می باشد.

مندرجات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402
شماره داوطلبی شرکت کننده
اطلاعات فردی،تحصیلی و شناسنامه ای داوطلب
نوع سهمیه
تاریخ و ساعت برگزاری آزمون
عکس مطعلق به داوطلب

ویرایش کارت ورود به کنکور جلسه کنکور سراسری 1402

با توجه به این که اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه بسیار حائز اهمیت است، به همین منظور داوطلب می بایست پس از دریافت کارت خود آن را مشاهده و بررسی نموده و در صورت وجود هرگونه ایراد در اطلاعات، عکس کارت و یا… در موعد مقرر نسبت به اصلاح ایرادات موجود اقدام نماید. امکان ویرایش اطلاعات از طریق مراجعه به سایت ثبت نام کنکور به دو روش امکان پذیر است. در اطلاعیه ای که 5 تیر ماه 1402 توسط سایت سازمان سنجش منتشر می شود، آدرس و زمان مراجعه به باجه های رفع نقص اعلام خواهد شد.

ویرایش اینترنتی

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور اعم از مانند سریال شناسنامه، سهمیه، محل اخذ مدرک دیپلم، وضعیت تحصیلی، محل تولد و… از طریق مراجعه به سایت sanjesh.org از زمان صدور کارت تا زمان برگزاری کنکور میسر می باشد.

جدول زمانبندی رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور 1402
گروه آزمایشیزمان ویرایش
همه گروه های آزمایشیمشخص نشده است.

ویرایش حضوری

داوطلبان در صورت مشاهده هر گونه اشکال ظاهری و اطلاعاتی که به صورت اینترنتی قابل رفع نبوده، می بایست نسبت به اعمال تغییرات، اقدامات لازم به شیوه حضوری را به عمل آورند. ویرایش حضوری خود به دو دسته “مراجعه به باجه های رفع نقص” و “مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی” تقسیم می شود. در جدول زیر به رفع نقص کارت به هر دو نوع شیوه مراجعه پرداخته شده است.

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402
نحوه مراجعهنوع مشکل گروه آزمایشیزمان مراجعه
باجه های رفع نقصعدم وضوح عکس، جنسیت، فاقد مهر بودن کارت، اطلاعات مربوط به جنسیت، دین، زبان خارجی، عدم ثبت نام برخی از داوطلبان کنکور سراسری، عدم تکمیل قسمت های مربوط به افراد معلولعلوم تجربیهنوز مشخص نشده است.
زبان خارجی
علوم انسانی
علوم ریاضی و فنی
هنر
آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلیتناقض اطلاعات هویتی همچون نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره شناسنامه در کارت ورود به جلسه، یک سان نبودن نوع دیپلم، سال اخذ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ و کد رشته دیپلم، وجود نقص در سال و بخش محل اخذ پیش دانشگاهی، عنوان مدرک پیش دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش دانشگاهیتمامی گروه های آزمایشی

نکته: ساعت حضور در باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور از 8:30 تا 12 ظهر و 14 الی 17 روز های ذکر شده در جدول فوق بوده که مراجعه کنندگان ملزم به همراه داشتن 3 قطعه عکس 4*3 جهت ویرایش مشکلات تصویر می باشند. جهت مشاهده آدرس باجه ها بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

چند نکته مهم هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

  • به همراه داشتن کارت ملی یا شناسانامه در زمان مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص کارت الزامی می باشد.
  • متقاضیانی که به اطلاعات لازم به منظور دریافت کارت خود اعم از شماره پرونده دسترسی ندارند می توانند از طریق ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی آن ها اقدام نمایند.
  • توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه آزمون سراسری و آزاد مشترک بوده اما متقاضیان برای شرکت در کنکور گروه های آزمایشی مختلف ملزم به دریافت کارت های جداگانه می باشند.
  • توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه آزمون سراسری و دانشگاه آزاد یکسان بوده اما به منظور شرکت در دو آزمون می بایست کارت هر کدام را به صورت جداگانه دریافت نمایید. بدین معنی که در صورت شرکت در کنکور یکی از گروه های آزمایشی اصلی (ریاضی، تجربی، انسانی) و یک یا دو آزمون گروه های شناور (هنر و زبان) می بایست کارت های اعتباری جداگانه خریداری کرده و و کارت ورود به جلسه هر کدام را اخذ نمایید.

 

سوالات متداول

1- دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ نوبت تیر ماه در چه زمانی امکان پذیر می باشد؟

دریافت کارت مذکور از تاریخ 11 لغایت 13 تیر ماه امکان پذیر می باشد.

2- نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور به چه صورت می باشد؟

این کارت از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود که مراحل دریافت آن در مقاله درج شده است.

3- از چه طریقی می توان کارت ورود به جلسه کنکور را ویرایش کرد؟

این فرآیند از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش یا مراجعه به باجه های رفع نقص امکان پذیر می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور