خانه مدارس ورود به سایت همگام پایه هشتم | hamgam.medu.ir

ورود به سایت همگام پایه هشتم | hamgam.medu.ir

ورود به سایت همگام پایه هشتم
ورود به سایت همگام پایه هشتم

سامانه همگام با هدف ارتقا سطح دسترسی به تجهیزات و فناوری های نوین آموزشی و تربیتی، تحقق عدالت آموزشی و همچنین ارائه برنامه ها و خدمات مختلف تحصیلی به دانش آموزان راه اندازی شده است. به واسطه این سامانه امکانات گوناگونی از جمله دریافت کارنامه و شرکت در آزمون مشاوره ای همگام  در اختیاز دانش آموزان قرار گرفته است که در ادامه مقاله قصد داریم اطلاعاتی در خصوص خدمات و نحوه ورود به سامانه همگام پایه هشتم را در اختیار شما قرار دهیم

لینک مستقیم ورود به سامانه همگام پایه هشتم

لینک ورود مستقیم به سایت همگام پایه هشتم

لینک ورود مستقیم به پروتال سامانه همگام پایه هشتم 

لینک ورود مستقیم به پروتال پایه هشتم سایت همگام

دانش آزموزان می توانند با ورود به سامانه همگام به نشانی الکترونیکی hamgam.medu.ir، کارنامه خود را به صورت هفتگی، ماهانه و یا نهایی دریافت نمایند.

معرفی سایت همگام پایه هشتم

سایت همگام پایه هشتم به آدرس hamgam.medu.ir، سامانه ای است که دسترسی دانش آموزان، اولیا، معلمان، مدیران، و مشاوران مدرسه را به امور مرتبط با آموزش تسریع می بخشد. در این سامانه هر دانش آموز حساب کاربری مختص به خود را دارد که در آن ماژول های المپیاد دانش آموزی، پرسش و پاسخ آنلاین، انضباطی و تشویقی، جشنواره ها و مسابقات، المپیاد پژوهشی و… تعبیه شده است. امکانات و خدمات ارائه شده در برخی ماژول های پرکاربرد و مورد استفاده توسط دانش آموزان به شکل زیر می باشد.

بخش اول

معرفی سامانه همگام مرحله اول

شماره 1 : در نوار اصلی سایت همگام آیکون های ورود، تالار عمومی، تالار گفتمان، سرویس های همگام و درباره همگام وجود دارد که با لیک بر روی هر یک از موارد می توانید به آن بخش دسترسی پیدا کنید.

شماره 2 : در این قسمت از سامانه اخبار مربوط به همگام، نظر سنجی و انتقادات و پیشنهادات قرار داده شده است.

شماره 3 : در نوار میانی صفحه اخبار مربوط به اطلاعیه های آموزش و پرورش در اختیارتان قرار می گیرد.

شماره 4 : لینک های مفید و تصاویر و تازهه ترین تغییرات در نوار انتهایی  قابل دسترس می باشد.

بخش دوم 

یکی از بخش های مهم سامانه همگام که پس از ورود به سامانه، تصویر زیر می باشد که توضیح فرآیند های مهم آن در ادامه درج شده است.

معرفی سامانه همگام مرحله دوم

  • در صورت انتخاب گزینه کارنامه که یک ابزار پرکاربرد و قابل دسترس برای دانش آموز است، مشاهده کارنامه نهایی، ماهانه یا هفتگی امکان پذیر خواهد بود.
  • آزمون های مشاوره ای یکی دیگر از خدمات مهم در سامانه همگام به شمار می رود که دانش آموز با ورود به این قسمت می تواند در آزمون خودارزیابی شرکت کند.
  • اجرای آزمون های آنلاین نیز از دیگر بخش های سامانه همگام به شمار می رود که برای هر یک از آن ها تاریخ و مدت زمان خاصی برای پاسخگویی به سوالات مربوطه در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که در پایان آزمون عبارت “تحویل برگه” را به معنای پایان امتحان انتخاب نمایید. همچنین در صورتی که زمان شما به اتمام برسد، عملیات تحویل برگه به صورت خودکار توسط سامانه انجام خواهد شد.
  • سامانه نماد که در واقع برنامه نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان می باشد، از سوی وزارت آموزش و پرورش جهت آموزش، غربالگری و شناسایی مداخلات وضعی و روانی محصلین و همچنین رسیدگی به خطرات و آسیب های اجتماعی دانش آموزان طراحی و راه اندازی شده است.

راهنمای ورود به سایت همگام پایه هشتم

دانش آموزان با ورود به سامانه همگام به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir و درج نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور، مطابق با راهنمای موجود در ادامه مقاله به صفحه کاربری خود در سایت مذکور دسترسی خواهند داشت. در واقع این سامانه داری ماژول های (ابزار) متفاوتی است که هر کدام برای ارائه خدماتی خاصی به دانش آموزان تعبیه شده است.

  • ابتدا به سایت همگام به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir مراجعه کنید و در صفحه اصلی سایت از منوی موجود در بالای صفحه، گزینه “ورود” را انتخاب نمایید.

مرحله اول نحوه ورود به سامانه همگام پایه هشتم

 

  • در این مرحله لازم است که نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و کلید “ورود” را بفشارید.

مرحله دوم ورود به سایت همگام پایه هشتم

  • در این صفحه با نام داشبورد اصلی، ابزارهای مختلف تحصیلی از جمله المپیاد دانش آموزی، پرسش و پاسخ آنلاین، جشنواره ها و مسابقات، آزمون آنلاین و… قابل مشاهده هستند که با انتخاب هر یک می توانید از خدمات ارائه شده توسط آن، بهره مند شوید.

مرحله سوم ورود به سایت همگام پایه هشتم

توجه داشته باشید که برای دریافت کارنامه خود نیز کافی است از صفحه اصلی پروفایل خود، روی گزینه “کارنامه” کلیک نمایید تا بدین ترتیب بتوانید به کارنامه هفتگی، ماهانه و نهایی خود دسترسی پیدا کنید. همان طور که پیش از این اشاره کردیم، یکی از خدمات ارائه شده توسط سامانه همگام، مشاهده کارنامه دانش آموزان است که پس از ثبت نمرات در سامانه سامانه سناد دانش آموزی برای هر دانش آموز در پنل کاربری او قابل مشاهده است. همچنین به تازگی با راه اندازی سامانه دانش آموزی سیدا و ثبت نمرات در این سامانه، دانش آموزان با مراجعه به سامانه پادا نیز امکان مشاهده و دریافت کارنامه خود را خواهند داشت. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره هر یک از موارد فوق کسب کنید، می توانید روی لینک مرتبط با آن کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- آدرس اینترنتی سایت همگام پایه هشتم جهت ورود به این سامانه چیست؟

ورود به این سامانه از طریق نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir امکان پذیر است.

2- برای ورود به سایت همگام پایه هشتم به چه اطلاعاتی نیاز دارم؟

نام کاربری که همان کد ملی دانش آموز می باشد و رمز عبوری که می بایست از مدیر مدرسه دریافت شود.

3- سایت همگام پایه هشتم چه خدماتی را برای دانش آموزان در نظر گرفته است؟

این سامانه امکانات متفاوتی از جمله شرکت در آزمون های آنلاین، دریافت کارنامه، برگزاری آزمون های مشاوره ای و... را شامل می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس