خانه استخدام بانک ها مصاحبه آزمون استخدامی بانک پارسیان

مصاحبه آزمون استخدامی بانک پارسیان

مصاحبه حضوری بانک پارسیان 99
مصاحبه آزمون استخدامی بانک پارسیان 99
پیدا کردن شغل و یک عنوان شغلی مناسب یکی از بزرگترین دغدغه‌ها و چالش‌های موجود در بین جوانان است. با عنایت به برخورداری از مزایا و تسهیلات کارکنان بانکی، اشتغال در آن ها پاسخ مناسبی به دغدغه های عده کثیری از کارجویان خواهد بود. فراخوان جذب نیروی انسانی در بانک ها، در فواصل زمانی نامشخص صورت می گیرد و هر بانک در هر دوره برحسب نیاز نسبت به استخدام نیروهای جدید اقدام می نماید. بانک پارسیان به عنوان چهارمین بانک خصوصی کشور از نظر میزان درآمد سالیانه نیز، یکی از همین بانک هاست.

بانک پارسیان به منظور تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعب خود، از واجدین شرایط پس از کسب حدنصاب نمره علمی در آزمون کتبی، بر اساس اولویت های مورد نیاز خود از پذیرفته شدگان دعوت به مصاحبه می نماید.

زمان مصاحبه بانک پارسیان در سال 99 

براساس آخرین دوره آزمون کتبی استخدامی در تاریخ دی ماه 98، داوطلبانی که به موفق به کسب نمره قبولی و حدنصاب علمی شده اند، دعوت به مصاحبه حضوری خواهند شد. پس از اعلام نتایج آزمون در خرداد 99 در سایت استخدام بانک پارسیان، داوطلبانی که نتیجه آزمون آن ها در پرتال “بررسی و ارزیابی مدارک و در صورت احراز شرایط دعوت به مصاحبه تخصصی (دو برابر ظرفیت)” اعلام شده است، می بایست با ورود به لینک بارگذاری مدارک (قسمت ثبت نام داوطلبان)، تصویر خوانای مدارک را تا پایان وقت مقرر بارگذاری نمایند؛ مدارک لازم برای مصاحبه حضوری آخرین دوره از آزمون استخدامی بانک پارسیان به شرح زیر اعلام شده است:

  • تمامی صفحات شناسنامه 
  • کارت ملی پشت و رو
  • کارت پایان خدمت/معافیت دائم قانونی
  • مدرک تحصیلی حاوی معدل
  • مدارک بومی بودن (اجاره نامه یا سند محل سکونت به نام داوطلب، همسر و یا پدر و مادر)
  • مدارک بیمه ای (مختص شاغلین نظام بانکی)
  • گواهی اشتغال به کار حاوی سمت های سازمانی در طول دوران خدمت با ذکر تاریخ (مختص شاغلین نظام بانکی)
  • مدارک ایثارگری (مختص داوطلبان ایثارگر)

لازم به ذکر است که عدم بارگذاری مدارک مذکور در مدت زمان مقرر، به منزله انصراف شما از ادامه مراحل جذب و مختومه شدن پرونده می باشد. همچنین وارد کردن شماره تلفن همراه و آدرس پست الکترونیکی خود به طور صحیح در سامانه جهت اطلاع رسانی چگونگی دعوت به مصاحبه، از اهمیت زیادی برخوردار است.

در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی از زمان استخدام بانک پارسیان سال 99 در دسترس نیست. اما به محض دریافت اطلاعات از مراجع معتبر، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد. همچنین می توانید برای دریافت جدیدترین اخبار در رابطه مصاحبه استخدامی بانک ها، در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو شوید.

مراحل مصاحبه آزمون های استخدامی بانک پارسیان 99

پس از بررسی نتیجه آزمون کتبی، داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی و حدنصاب نمره علمی شده اند، دعوت به مصاحبه حضوری خواهند شد تا در صورت جلب نظر اشخاص مصاحبه کننده و تایید آن ها، مجوز استخدام در این بانک را دریافت نمایند. طبق روال مصاحبه استخدامی، قبل از برگزاری جلسه مصاحبه، اصل مدارک پذیرفته‌ شدگان در آزمون اخذ خواهـد شد. مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده داوطلبان می باشد؛ چنانچـه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط مندرج در آگهی استخدام مشخص شود، از حضور داوطلب در ادامه مراحل و یا ادامه همکاری ممانعت به عمل خواهد آمد و حق هیچ‌ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

فرد متقاضی که به مصاحبه دعوت می شود، ملزم به داشتن اطلاعاتی نسبت به شرایط و ضوابط شغلی که خواهان اشتغال در آن است، خواهد بود تا شانس خود را در برابر استخدام افزایش دهد. مباحث عمده ای که مصاحبه کنندگان به آن ها می پردازند، شامل سوالات عمومی و اختصاصی خواهد بود که در ذیل به بررسی جزئیات آن ها می پردازیم:

سوالات عمومی

  • مسایل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و جغرافیایی روز ایران و جهان
  • مسایل دینی، عقیدتی و تاریخی
  • نکاتی مهم از وصیت نامه امام خمینی
  • اطلاعاتی درباره سازمان های بین المللی
  • سوالاتی در زمینه اطلاعات کامپیوتری
  • و کلیه مواردی که ممکن است در مصاحبه ها مطرح شود؛ شامل اطلاعات زبان انگلیسی، اطلاعات عمومی و سوالات روانشناختی، سوالات هوش و استعداد شغلی

سوالات تخصصی

در هر مصاحبه آزمون استخدامی یک سری سوالاتی در حیطه تخصص و شغلی که در آن مشغول به کار خواهید شد، مطرح می شود. پاسخ دهی به این سوال منوط به تسلط و آگاهی روی دروس دانشگاهی گذرانده شده خواهد بود. بدیهی است که پاسخگویی شما در این بخش بسیار تاثیرگذار بوده و نتیجه مصاحبه شما را رقم خواهد زد. در مصاحبه حضوری استخدام بانک پارسیان نیز سوالاتی در زمینه های زیر پرسیده خواهد شد:

  • سوالاتی مربوط به بانکداری و دانش علوم بانکی
  • سوالاتی در رابطه با علم اقتصاد(خرد وکلان )
  • سوالاتی مربوط به اصول حسابداری، حسابداری میانه، صنعتی، مالی و حسابرسی
  • سوالاتی در زمینه تئوری های مدیریت

روشن است که موفقیت در مصاحبه شفاهی، داشتن آگاهی و مهارت در تمام مطالب فوق را می طلبد. پس از قبولی در مرحله مصاحبه حضوری و کسب امتیاز لازم توسط مصاحبه کنندگان، پذیرفته شدگان تحت معاینات و آزمایشات پزشکان معتمد بانکی قرار خواهند گرفت. معاینات بدواستخدام در واقع به منظور کسب اطلاعات اولیه در زمینه سلامت فرد جویای کار انجام می‌گیرد که هدف از این امر، تعیین امن بودن شغل برای فرد و مناسب بودن فرد متقاضی برای شغل مربوطه است. در صورت توفیق فرد متقاضی در تمام مراحل فوق الذکر، فرد تحت آموزش های بدو خدمت قرار گرفته و سپس دوره آزمایشی اشتغال خود را آغاز خواهد کرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک