خانه کاردانی به کارشناسی مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

تاریخ دقیق و تمدید زمان نام نویسی کنکور کاردانی به کارشناسی 1402
مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

پذیرش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در مقطع کارشناسی ناپیوسته، هر ساله به صورت با آزمون و بدون آزمون صورت می پذیرد. داوطلبان شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی می توانند جهت ادامه تحصیل در گروه های آزمایشی علوم پزشکی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی اعلام آمادگی کنند و در زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی نسبت به درج اطلاعات ثبت نامی خود به صورت اینترنتی در سایت نام نویسی کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام نمایند.

سازمان سنجش آموزش کشور که مجری برگزاری این آزمون می باشد، مهلت نام نویسی کنکور کارشناسی ناپیوسته را هر ساله و از طریق اطلاعیه های خود اعلام می کند و متقاضیان می بایست با مطالعه دقیق شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی و آگاهی از مشخصات لازم جهت درج در سامانه، به سایت سنجش در مهلت معین مراجعه کنند و پروسه ثبت نامی خود را به انجام برسانند.

نام نویسی کنکور کاردانی به کارشناسی از تاریخ  29 خرداد ماه 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می گردد.

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از شرایط، ضوابط و کلیه قوانین و مقررات مربوط به کنکور کارشناسی ناپیوسته، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی که لینک دانلود آن همزمان با آغاز فرآیند نام نویسی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال می گردد، دانلود و مورد مطالعه قرار دهند تا در روند ثبت نام خود با مشکل مواجه نشوند. در این دستور العمل به نکات بسیار مهمی از جمله مهلت ثبت نام آزمون اشاره شده است.

طبق اطلاعیه های صادره از سوی سازمان سنجش، فرآیند ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401 در بازه زمانی 28 خرداد لغایت 4 تیر ماه 1402 انجام می پذیرد. لذا واجدین شرایط می توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت مذکور مراحل نام نویسی خود از جمله تکمیل فرم تقاضانامه و ثبت کد رشته محل های مورد نظر خود را به انجام برسانند.

داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به انجام نام نویسی اینترنتی در بازه زمانی اولیه نشده یا پس از پایان مهلت قانونی، متوجه بروز اشتباه در وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی خود گردیده اند، می توانند در مهلت مجددی که از سوی سازمان سنجش اطلاع رسانی می گردد، نسبت به درج مشخصات یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org صورت می پذیرد. به همین منظور، داوطلبان می توانند ضمن فراهم نمودن مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، مراحل نام نویسی خود را طبق راهنمای زیر به انجام برسانند. حتما به این نکته توجه داشته باشید که انجام ثبت نام اینترنتی آزمون فوق، صرفا در بازه زمانی تعیین شده از سوی مراجع قانونی امکان پذیر می باشد و لینک ثبت نام، پس از پایان زمان نام نویسی، غیر فعال خواهد شد.

  • با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org، گزینه “کاردانی به کارشناسی” را از منو سمت راست صفحه برگزینید.

مرحله اول ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

  • در این صفحه بر روی لینک فعال “ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته – سال 1401” کلیک نمایید.

مرحله دوم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

مرحله سوم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

  • به صفحه دوم ثبت نام بازگشته و کلید “تایید وادامه – گام بعدی” را بفشارید.

مرحله ششم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

  • اکنون شماره سریال 16 رقمی کارت اعتباری خریداری شده و کد امنیتی موجود در صفحه را در کادرهای مربوطه وارد کرده و گزینه “تایید” را انتخاب نمایید.

مرحله هفتم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

  • سپس لازم است که به تکمیل اینترنتی فرم تقاضانامه پرداخته و عکس پرسنلی خود را مطابق با نکات مشخص شده در سامانه بارگذاری کنید. (لازم به ذکر است که برای آمادگی بیشتر و افزایش سطح شناخت خود از پروسه ثبت نام، می توانید با مراجعه به صفحه آخر دفترچه راهنمای نام نویسی این آزمون، فرم پیش نویس تقاضانامه را یک مرتبه پیش از انجام ثبت نام اینترنتی، تکمیل نموده و با مشخصات لازم جهت درج در سامانه آشنا شوید.)
  • پس از انجام تمامی مراحل فوق، شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام را یادداشت کرده و این اطلاعات را تا زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی نزد خود نگه دارید.

چنانچه پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی متوجه هر گونه خطا در درج اطلاعات یا عکس خود بر روی این کارت شدید، می توانید با با مراجعه به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی، اقدامات لازم در راستای رفع نواقص کارت خود را به انجام برسانید.

 

سوالات متداول

1- فرآیند ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ در چه زمانی انجام می گیرد؟

این فرآیند در بازه زمانی 29 خرداد لغایت 5 تیر ماه ۱۴۰۲ انجام می پذیرد.

2- ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ از طریق کدام سایت انجام می شود؟

نام نویسی این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گردد.

3- آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ وجود دارد؟

بله، داوطلبان می توانند در فرصت اولیه ثبت نام یا هنگام تمدید مهلت آن، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره