خانه کارشناسی ارشد هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

راهنمای خرید کارت اعتباری انتخاب رشته ارشد آزاد 1402
هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

فرآیند انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز همانند دیگر مقاطع تحصیلی آن از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می شود که افراد با مراجعه به سامانه مذکور و بررسی دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد جهت آگاهی از شرایط و همچنین میزان هزینه ای که می بایست برای خرید کارت اعتباری پرداخت شود، می توانند کد رشته های خود را به ثبت برسانند. توجه داشته باشید که درج کدرشته محل های مورد نظر داوطلبان صرفا پس از پرداخت هزینه لازم از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر بوده و در صورت واریز، مبلغ مورد نظر عودت داده نمی شود.

 

✅ لینک مستقیم پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  ۱۴۰۳

( بعد از فعال شدن درگاه لینک فعال میشود )

لینک مستقیم ویرایش انتخاب رشته کنکور کاشرناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

 

داوطلبان جهت پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور ارشد آزاد می بایست به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه مراجعه کنند.

هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

متقاضیانی که قصد دارند جهت ادامه تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام نمایند، می بایست با ورود به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه در بازه زمانی مقرر، فرم اینترنتی خود را تکمیل کنند. ثبت کدرشته های دانشگاه آزاد همراه با پرداخت هزینه صورت می گیرد که مبلغ در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته ارشد آزاد طی انتشار اطلاعیه ای از سوی سایت مربوطه اعلام می گردد.

شایان ذکر است که با شروع زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد می توان نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمود و همچنین فراموش نکنید که اگر اطلاعات خود را به صورت نادرست در سایت وارد کرده و می خواهید موارد لازم را اصلاح نمایید، لازم است بدانید که فرآیند ویرایش انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ملزم به پرداخت هزینه نمی باشد.

هنوز هزینه قابل پرداخت برای انجام این فرآیند به طور دقیق مشخص نشده است اما می دانیم که در دوره گذشته، افراد ملزم به پرداخت مبلغ 190 هزار تومان بوده اند و پیش بینی می شود که در دوره جدید با افزایش هزینه مذکور روبرو شویم. توجه داشته باشید که به محض انتشار اطلاعیه مرتبط، مقاله حاضر بروزرسانی می شود.

زمان پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت رشته های انتخابی خود می بایست در زمان آغاز انتخاب رشته به سایت مربوطه مراجعه نموده و طی آن، و از طریق لینک فعال شده بر روی سایت و کارت بانکی عضو شتاب حساب خود را تسویه نمایند. زمان دقیق این فرآیند برای سال 1403 هنوز مشخص نشده است اما احتمال می رود در حوالی دهه دوم خرداد ماه 1403 انجام پذیرد.

راهنمای تصویری پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

همزمان با اعلام آغاز فرآیند انتخاب رشته، لینک پرداخت بر روی سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فعال خواهد شد که به منظور تسویه و تکمیل این مرحله می توانید از دستورالعمل زیر استفاده کنید.

  • ابتدا به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org  مراجعه نموده و روی لینک فعال “انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی” کلیک نمایید.

مرحله اول ویرایش اطلاعات انتخاب رشته دانشگاه ازاد 1402

  • حال کد دسترسی 7 رقمی (مندرج در ذیل کارنامه اولیه) و کد ملی خود را در کادرهای مربوطه وارد کرده و سپس کلید “ورود” را بفشارید.

مرحله دوم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

  • جهت آغاز فرآیند انتخاب رشته باید مبلغ آن(که هنوز مشخص نشده است) را واریز کنید و بدین منظور می بایست بر روی دکمه “پرداخت” کلیک نمایید.

مرحله سوم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

  • در این مرحله به صفحه مربوط به پرداخت اینترنتی درگاه بانکی مورد نظر هدایت می شوید که باید اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود به همراه ایمیل را در بخش های مشخص درج نموده و در نهایت عبارت “پرداخت” را بفشارید.

مرحله چهارم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

با واریز وجه لازم، به صفحه انتخاب رشته منتقل می شوید که پس از انتخاب استان، واحد و رشته می توانید کدرشته های مربوطه را مشاهده و ثبت کنید. پس از انجام مراحل فوق، متقاضیان می توانند در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، با ورود به پنل شخصی خود در سایت دانشگاه آزاد از وضعیت پذیرش در رشته و دانشگاه مورد نظر آگاه شوند و در صورت قبولی، نسبت به انجام سایر مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

نکات مهم ⭐

نکات مهم:

  • پیش از آن که بخواهید مطابق با مراحل فوق مبلغ اعلام شده از سوی دانشگاه آزاد را جهت تکمیل فرم انتخاب رشته مقطع ارشد خود پرداخت نمایید، در نظر داشته باشید که در صورت واریز هزینه ثبت نام، وجه پرداختی مسترد نمی گردد، لذا از انتخاب خود اطمینان حاصل فرمایید.
  • به همراه داشتن کد رهگیری که پس از پرداخت هزینه صادر می شود برای ثبت کد رشته های انتخابی الزامی می باشد.

سوالات متداول

1- هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳چقدر است؟

با آغاز فرآیند انتخاب رشته در در حوالی دهه دوم خرداد 1403، پرداخت هزینه نیز مکن خواهد شد.

2- چگونه می توان هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را پرداخت نمود؟

پرداخت هزینه این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.org و مطابق با مراحل ذکر شده در این مقاله انجام می شود.

3- چه زمانی می توان هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳را پرداخت نمود؟

داوطلبان می توانند هم زمان با آغاز انتخاب رشته نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد