خانه دکتری هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402
هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

سازمان سنجش آموزش پزشکی از متقاضیان علاقه مند به تحصیل در مقطع دکتری تخصصی وزارت بهداشت یک آزمون کتبی به عمل می آورد. داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشند، می بایست در موعد مقرر نسبت به ثبت اطلاعات خود در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اقدام نمایند. به منظور ارائه خدمات به شرکت کنندگان این آزمون، مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام تعیین می کنند و میزان آن را در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام می نمایند. متقاضیان می بایست پس از اطمینان از دارا بودن تمامی شرایط مندرج در دفترچه مذکور، نسبت به پرداخت این هزینه و دریافت سریال اعتباری مربوطه اقدام کنند.

هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت پس از پرداخت، به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد.

هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

آزمون دکتری وزارت بهداشت سالانه با هدف پذیرش و تربیت نیروهای انسانی متخصص در رشته های علوم پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و بهداشت و تخصصی در سطح کشور برگزار می گردد. متقاضیان برای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت که در تاریخ 15 تا 25 سال گذشته انجام شد ملزم به پرداخت هزینه آن هستند که این امر به صورت اینترنتی و ازطریق سایت سنجش و آموزش پزشکی انجام می شود. با توجه به اعلام پایگاه ملی اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور، مبلغ تعیین شده برای نام نویسی در آزمون دوره پیش رو معادل 208 هزار و 500 تومان به علاوه 1200 تومان هزینه خدمات پیامکی (اختیاری) تعیین شده است که داوطلبان باید با مراجعه به سایت مذکور نسبت به پرداخت آن و انجام نام نویسی اقدام نمایند.

زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

متقاضیان در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت می بایست به دقت دفترچه راهنمای ثبت نام را مورد مطالعه قرار داده و از تمامی ضوابط نام نویسی در این آزمون و پذیرش در مقطع دکتری علوم پزشکی اطلاعات کافی کسب نمایند. این دفترچه همزمان با آغاز مهلت ثبت نام بر روی سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت قرار می گیرد.

توجه داشته باشید در صورتی که پس از تکمیل روند پرداخت هزینه و نام نویسی متوجه وجود مغایرت در وضعیت خود نسبت به شرایط تعیین شده گردید، به هیچ وجه نمی توانید هزینه پرداخت شده را بازگردانی نمایید. فرآیند پرداخت هزینه آزمون دکتری وزارت بهداشت در مراحل زیر خلاصه شده است.

  • در ابتدا باید وارد سایت سنجش و آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir شده و از منوی راست صفحه بر روی گزینه “دکتری تخصصی ph.D” کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

  • سپس گزینه “ارسال مدارک – ثبت نام جدید” را انتخاب نمایید.

مرحله اول ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

  • اکنون دکمه “ارسال مدارک – ثبت نام جدید” را بفشارید.

مرحله سوم ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

  • حالا صفحه ای نمایان می شود که لازم است اطلاعات کاربری خود را در کادرهای مربوطه درج نموده و کلید “ادامه” را بفشارید. سپس گزینه “پرداخت الکترونیکی” را انتخاب نمایید.

مرحله چهارم ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

  • در این بخش نیز باید اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار” کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

  • در این صفحه، هزینه قابل پرداخت نشان داد می شود که لازم است با کلیک بر روی گزینه “تایید و پرداخت” این روند را تکمیل نمایید.

مرحله ششم ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

  • پس از انتقال به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک مورد نظر، باید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید.

مرحله هفتم ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

توجه داشته باشید چنانچه متقاضی شرکت در دو رشته امتحانی هستید، می بایست هزینه جداگانه برای هر رشته پرداخت کنید.

پس از پرداخت هزینه به صفحه اول بازگشته و فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایید. نهایتا از سوی سامانه برای شما یک کد پیگیری صادر می گردد که لازم است آن را برای مراحل بعدی از جمله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 نزد خود نگه دارید. توجه داشته باشید که این کارت مجوز ورود شما به حوزه امتحانی و شرکت در آزمون می باشد. جهت کسب اطلاع از زمان و نحوه دریافت کارت مذکور بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید.

 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ چقدر است؟

مبلغ قابل پرداخت جهت نام نویسی در این آزمون معادل 208 هزار و 500 تومان به علاوه 1200 تومان هزینه خدمات پیامکی (اختیاری) می باشد.

2- از چه طریقی باید هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را پرداخت کرد؟

این فرآیند از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir انجام می گیرد.

3- چه زمانی باید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 اقدام نمود؟

واریز وجه مربوطه همزمان با آغاز مهلت نام نویسی صورت می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری