خانه مدارس دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۳ از my.medu.ir

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۳ از my.medu.ir

دریافت کارنامه امتحان نهایی از سایت مای مدیو ۱۴۰۳

ورود به جلسه امتحانات و نیز ثبت حضور و غیاب دانش آموزان در زمان برگزاری امتحانات نهایی نیازمند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می باشد. تا پیش از این دریافت این کارت از طریق سامانه پادا صورت می گرفت اما از امسال دانش آموزان باید ضمن داشتن برنامه ریزی درسی مناسب و اطلاع از برنامه امتحان نهایی در بازه انتشار کارت به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه نموده و کارت خود را دریافت نمایند

 

لینک مستقیم ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1403

(در زمان مربوطه به لینک فوق مراجعه کنید.)

 

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1403 در 27 اردیبهشت ماه از طریق پرتال وزرات آموزش و پرورش منتشر شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۳

شرکت در امتحانات نهایی مستلزم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون است چرا که از امسال حضور و غیاب دانش آموزان بر اساس بارکد مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون انجام می شود. بنابراین کلیه دانش آموزان نهم، دوازدهم، یازدهم و دهم باید پیش از شروع امتحانات نهایی کارت ورد به جلسه را دریافت نمایند.

 

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۳ از 27 الی 28 اردیبهشت ماه 1403 از طریق پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir قابل دریافت می باشد. با توجه به مشکلات موجود در سامانه مای مدیو احتمال می رود که مهلت دریافت کارت تمدید شود که در این صورت مقاله به روزرسانی می شود. همچنین داوطلبان با عضویت در کانال تلگرام مدارس می توانند آخرین اخبار مربوط به دریافت کارت را پیگیری نمایند.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1403

هر ساله امتحانات پایه دوازدهم به صورت نهایی برگزار می شوند که البته در سال جدید پایه دهم و یازدهم نیز به آن اضافه شده اند. دانش آموزان برای ورود به جلسه امتحانات، باید 4 الی 5 روز قبل از شروع آزمون ها کارت ورود به جلسه را دریافت کنند که در سال های گذشته این کارت از طریق مدارس قابل دریافت بود. اما با توجه به این که اکثر امور دانش آموزان و مدارس توسط خود افراد به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می شود، برای گرفتن کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نیز باید اینترنتی اقدام نمایند.

 

در سال تحصیلی جدید برای امتحانات نهایی پایه دوازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳، دانش آموزان می توانند این کارت را از سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir دریافت نمایند. همچنین افرادی که در زمان ترمیم معدل ثبت نام خود را انجام داده اند، باید همانند دانش آموزان روزانه، کارت ورود به جلسه خود را از طریق سایت مذکور پرینت بگیرند. در ادامه، با سایت دریافت کارت ورود به جلسه بیشتر آشنا می شویم.

معرفی سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

شماره 1: برای ورود به سایت وزارت آموزش و پرورش کافی است، بر روی لینک مستقیم “پورتال وزارت آموزش و پرورش” کلیک کنید.

شماره 2: گزینه “راهنمای ورود”، به کاربران سایت my.medu.ir در جهت وارد شدن به پورتال خود کمک می کند.

شماره 3: راه های ارتباطی مختلفی با پشتیبانی سایت، در قسمت “تماس با ما” درج شده است.

شماره 4: در بدو ورود به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش باید نقش خود را انتخاب نمایید. این سایت برای 4 دسته از افراد نام برده در متن زیر، طراحی شده است. با انتخاب نقش، می بایست اطلاعات خواسته شده مربوط به آن نقش را وارد کرده تا به پورتال خود وارد شوید.

  1. فرهنگیان
  2. دانش آموزان
  3. والدین و سایر افراد
  4. کاربران بدون سیم کارت

شماره 5: در این بخش قابلیت هایی مشاهده می کنید که با کلیک بر هر کدام از آن ها، می توانید متن نوشته سایت را تغییر دهید.

نحوه ورود دانش آموزان به سایت my.medu.ir

در سال های گذشته دریافت کارت ورود به جلسه از طریق مدارس یا سامانه پادا قابل انجام بود اما در سال 1403، این کارت توسط سایت my.medu.ir در دسترس دانش آموزان قرار گرفت. دانش آموزان برای ورود به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش می توانند همانند راهنمای زیر عمل کنند.

  1. در ابتدا نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب کنند.
  2. پس از انتخاب ملیت خود، در کادرهای مشخص شده کد ملی و سریال شناسنامه را وارد کرده و در نهایت گزینه “ورود” را بفشارند.
  3. اکنون به پورتال خود وارد شده اند که با انتخاب کلید “کارت امتحان نهایی” می توانند آن را دریافت نمایند.

نحوه ورود داوطلبان ترمیم معدل به سایت my.medu.ir

داوطلبان کنکور سراسری و افرادی که قصد ترمیم معدل دارند، باید به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و نقش خود را بر روی “والدین و سایر” یا “کاربران بدون سیم کارت” تنظیم نمایند. در ادامه می توانند همانند ورود دانش آموزان اقدام کرده و کارت خود را دریافت کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۳ از سامانه my.medu.ir

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۳ برای کلیه داوطلبان اعم از دانش آموزان دوره روزانه و شبانه یا بزرگسالان و داوطلبان متقاضی دریافت سوابق تحصیلی و ترمیم معدل، لازم است. این داوطلبان از طریق طی مراحل زیر بعد از ورد به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir می توانند کارت ورد به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند.

  • در صفحه ورود به سایت نقش دانش آموز را انتخاب نموده و ضمن انتخاب تابعیت، کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را وارد نموده و روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

مرحله اول ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402

  • در صفحه باز شده آیکون “کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی” را خواهید دید؛ روی این گزینه کلیک نمایید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402

  • در صفحه بعدی کارت ورود به جلسه برای شما نمایش داده خواهد شد. مشخصات کارت را بررسی نمایید و در صورتی که مغایرتی در اطلاعات پیدا نکردید از کارت مذکور پرینت تهیه نمایید.

فراموشی رمز عبور سایت گرفتن کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

همان طور که گفته شد، کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم، بزرگسالان و افرادی که قصد ترمیم معدل دارند، از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می شود. ممکن است بنا به دلایلی یک سری از افراد رمز ورود به سایت مذکور را فراموش کنند. اصلا نگران نباشند زیرا امکان بازیابی رمز عبور برای آن ها فراهم است که مراحل آن به شرح زیر می باشد. توجه داشته باشید که کاربرانی که به عنوان “فرهنگی” و یا “کاربران بدون سیم کارت” از امکانات این سامانه استفاده می کنند، دارای رمز عبور هستند.

  • به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و گزینه “فراموشی رمز” را انتخاب نمایید.

مرحله اول بازیابی رمز عبور سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش

  • کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و در نهایت با انتخاب روش اعتبار سنجی مورد نظر، دکمه “ادامه” را بفشارید.

مرحله دوم بازیابی رمز عبور سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش

  • عددی به شما نمایش داده می شود که باید از شماره همراه وارد شده آن را به سر شماره 30001200 پیامک نمایید. بعد از ارسال پیامک باید عبارت “بررس صحت سنجی” را لمس کرده تا صحت اطلاعات شما مشخص شود.

مرحله سوم بازیابی رمز عبور سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش

  • در این مرحله یک رمز عبور با توجه به شرایط موجود تعیین کنید و در پایان بر روی گزینه “تغییر رمز” کلیک نمایید.

مرحله چهارم بازیابی رمز عبور سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش

شرایط تعیین رمز عبور

  • طول کاراکترهای رمز باید 6 تا باشد.
  • رمز عبور باید از اعداد و حروف انگلیسی تشکیل شود.
  • قبل از تعیین رمز، صفحه کلید خود را انگلیسی نمایید.

نمونه کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

تهیه کارت ورود به جلسه برای تمامی دانش آموزان و داوطلبانی که در امتحانات نهایی 1403 شرکت کرده اند، الزامی است. افراد باید کارت شرکت در امتحان و کارت شناسایی معتبر عکس دار (شناسنامه یا کارت ملی) را در روز برگزاری امتحانات نهایی به همراه خود داشته باشند لذا در غیر این صورت از ورود آن ها به حوزه برگزاری امتحان جلوگیری می شود. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی شامل اطلاعات نام برده در متن زیر است.

نمونه کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

  • مشخصات هویتی دانش آموز مثل نام و نام خانوادگی، نام پدر و کد ملی
  • آدرس دقیق حوزه برگزاری امتحانات
  • عنوان رشته تحصیلی
  • شماره دانش آموزی
  • پایه تحصیلی
  • تقویم زمانی برنامه امتحانات نهایی خرداد شامل تاریخ، روز و ساعت شروع امتحان
  • توصیه های مهم شرکت در امتحانات

نکات دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1403 از سامانه my.medu.ir

با توجه به اهمیت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی بهتر است در حین دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نکات زیر را مد نظر داشته باشید تا در زمان امتحان با آرامش خاطر بیشتری حاضر شوید.

  • مندرجات کارت ورود به جلسه خود را حتما به دقت بررسی نمایید و در صورت وجود مغایرت، مورد مربوطه را به مدیر مدرسه اطلاع دهید.
  • حضور و غیاب در جلسه امتحانات نهایی از طریق بارکد موجود روی کارت ورود به جلسه انجام می شود؛ لذا همراه داشتن آن کاملا ضروری است.
  • تمامی داوطلبان آزمون اعم از دانش آموزان دوره روزانه و شبانه و بزرگسالان و دارندگان شرایط ترمیم معدل برای شرکت در امتحانات لازم است کارت مذکور را به همراه داشته باشند.
  • دریافت کارت ورود به جلسه خود را در روزهای ابتدایی انجام دهید و تا لحظات پایانی مهلت تعیین شده به تاخیر نیندازید، زیرا ممکن است به علت شلوغی سایت دچار مشکل شوید.
  • جهت مشاهده بهتر سامانه my.medu.ir از مرورگرهای به روز شده استفاده کنید از جمله فایرفاکس 30 یا بالاتر، گوگل کروم 49 به بالا و یا مرورگر اینترنت اکسپلورر 11 به بالا

 

سوالات متداول

1- دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی از چه سایتی انجام می شود؟

دانش آموزان می توانند کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خود را از سایت my.medu.ir دریافت نمایند.

2- کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در چه تاریخی منتشر خواهد شد؟

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در تاریخ 27 الی 28 اردیبهشت ماه قابل دریافت می باشد.

3- در صورت وجود مغایرت اطلاعات روی کارت ورود به جلسه باید چه اقدامی انجام داد؟

در صورت وجود چنین مغایرتی، موضوع را با مدیر مدرسه خود در میان بگذارید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۹۹ نظر
  1. پری

    سلام امروز۵ خرداد و ساعت ۸ونیم عصر شنبه هست و هنوز هنرجویان سال آخر هنرستان کوثر تبریز موفق به دریافت کارت امتحان نشدن .نه مدیریت و معاونت و نه آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز هیچکدام پاسخگو نیستن و فردا امتحان عربی هستش و بچه ها واقعا کلافه هستن و نمی دونیم فردا صبح بکجا باید مراجعه کنیم .

    • ایران مشاوره

      با سلام، در صورت دریافت کارت ورود به جلسه می توانید با مدارک شناسایی خود در جلسه آزمون شرکت نموده و یا در اولین فرصت به آموزش و پرورش ناحیه خود مراجعه نمائید.

  2. امیرحسین

    سلام عرض خسته نباشید.
    کارت ورود به جلسه رو فقط قسمت بالا اطلاعات خودمون رو بگیریم یا بقیه اش هم باید بگیریم (شماره صندلی ،حوزه و….)

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      قسمت بالای خط چین تماما مورد نیاز می باشد.

  3. Nazanin

    سلام چجوری وارد بشم هی میگه رمز ورود اشتباهه!!

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      رمز عبور، شماره سریال شناسنامه شما می باشد.

  4. زهرا خوشرفتار

    سلام ، در صورت موفق نشدن برای دریافت کارت ورود به جلسه باید چیکار کرد

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      امکان ارتباط با پشتیبانی سایت مربوطه وجود دارد.

  5. مهران

    سلام
    ببخشید برای چاپ کارت ورور باید چکار کرد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بعد از دریافت کارت از سایت، شما می توانید نسبت به پرینت آن اقدام کنید.

  6. zzzz

    سلام من کارت برام اومده اما چاپ نمیشه! باید چه کار کنم !!!!!

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتوانید تصویر را برش دهید و در قالب عکس چاپ کنید.

  7. zzzz

    سلام من کارت برام اومد اما چاپ نمیشه! باید چه کار کنم !!!!!!!!

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، به کافی نت مراجعه کنید.

  8. Amir

    سلام من چهار شنبه امتحان دارم دهمم ولی اصلا نمی یاره هنگ می کنه حتی با کامپیوتر می روم هم این مشکلون داره

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام, شما می توانید برای دریافت کارت حضورا به مدرسه محل تحصیل یا اداره ی آموزش و پرورش منطقه مراجعه کنید.

  9. زینب

    سلام من هر ساعتی که میرم لینک باز نمیشه 🙁 🙁 🙁 🙁

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      مشکل لینک ها برطرف شده. در ساعاتی اقدام کنید که ترافیک سایتی کمتر است.

  10. حدیث

    سلام پشت کنکوریم برام میزنه دسترسی برای شما تعریف نشده کی درست میشه

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      مشکلات سراسری سامانه برطرف شده است.

  11. عاشورخانی

    سلام ببخشید من کارتمو تونستم از سایت دریافت کنم اما نمی دونم باید چه سازی پرینت بگیرمش

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      این مورد اهمیتی نداشته و با توجه به امکانات خود می تونید کارت را در هر سایزی چاپ کنید.

  12. پوریا

    سلام قرار بود ۳۰ اردیبهشت برای ترمیم معدل کلاس دوازدهم امتحانات شروع بشه چند روزه کارت ورود به جلسه سعی کردیم نشد آیا زمان امتحانات تغییر کرده خواهش جواب بدید فردا امتحان شروع میشه یا کی هست

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      زمان امتحانات تغییر کرده و در حال حاضر امکان دریافت کارت ورود به جلسه وجود دارد.

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، مشکل سیتمی بوده و رفع شده، شما میتوانید برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنید.
      بله اولین امتحان لغو شده و تعویق افتاده است.

نمایش دیدگاه های بیشتر
مشاوره مدارس پیج مدارس