خانه کارشناسی ارشد کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد دانشگاه آزاد و به همراه داشتن آن در روز امتحان، یکی از لازمه های شرکت در کنکور کارشناسی ارشد است که در صورت نداشتن، عملا از حضور متقاضی بر سر جلسه آزمون ممانعت به عمل می آید. دریافت این کارت، صرفا برای افرادی که در بازه زمانی مربوطه، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را تکمیل نموده باشند، امکان پذیر خواهد بود. توجه داشته باشید که به علت ادغام کنکور ارشد سراسری و آزاد، کلیه فرآیندهای مربوط به آزمون ورودی دانشگاه های سراسری و آزاد، تا زمان انتخاب رشته به صورت یکسان و مشترک انجام می پذیرد و برای تمامی داوطلبان کنکور ارشد، صرفا یک کارت صادر خواهد شد.

 

✅لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۳

( در موعد مقرر، لینک فوق فعال خواهد شد.)

لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402

 

داوطلبان می توانند در 1 الی 3 اسفند ماه 1402 برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد آزاد و سراسری در یک زمان و به یک صورت انجام می پذیرد. توجه داشته باشید که زمان انتشار این کارت در جدولی مجزا در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد درج شده و به اطلاع متقاضیان می رسد.

 

البته کارت مربوطه معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری کنکور ارشد بر روی سایت سنجش و امکان دسترسی به آن برای افرادی که ثبت نام آن ها به تایید نهایی رسیده، وجود خواهد داشت. بر اساس آخرین اطلاعات در دسترس، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 1 الی 3 اسفند ماه 1402 است.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد آزاد 1403

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد، اطلاعات مفیدی از محل و زمان برگزاری آزمون را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. به طور کلی شماره داوطلبی، کد و نام رشته امتحانی، شماره پرونده، معدل مقطع کاردانی و کارشناسی،حوزه امتحان و… مشخصاتی است که بر روی کارت قابل مشاهده می باشند. از طریق مراحل ذیل نیز می توانید نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایید.

  • به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و آیکون نارنجی رنگ “کارشناسی ارشد” را از منوی تعبیه شده در سمت راست صفحه انتخاب کنید.
    مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه ارشد
  • لینک فعال “کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳” را انتخاب نمایید.مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه ارشد
  • بر روی لینک “کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403” کلیک نمایید.

مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه ارشد

  • کلید “ورود به سیستم” را بفشارید.

مرحله چهارم دریافت کارت ورود به جلسه ارشد

  • یکی از 2 روش های موجود در تصویر را انتخاب کنید و دکمه “ورود به سیستم” را بفشارید.
  1. شماره پرونده 7 رقمی به همراه کد پیگیری ثبت نام
  2. شماره پروند، کد ملی و سال تولد

مرحله پنجم دریافت کارت ورود به جلسه ارشد

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که متقاضیانی که مشخصات ثبت نامی خود را فراموش یا مفقود نموده اند، می توانند جهت بازیابی این اطلاعات نسبت به ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

مندرجات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد شامل مواردی است که اطلاعات شخصی شما را در هنگام حضور در جلسه و در واقع احراز هویت مشخص می سازد این اطلاعات شامل موارد زیر می باشد.

مندرجات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
اطلاعات فردیکد و نام رشته امتحانی
شماره داوطلبیمعدل مقطع کاردانی و کارشناسی
شماره پروندهمحل فارغ التحصیلی
حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمونسهمیه ها

ویرایش اطلاعات ثبت نامی در زمان دریافت کارت جلسه کنکور ارشد آزاد 1403

وجود هرگونه نقص یا اشتباه در مشخصات ثبت نامی متقاضی، ممکن است در رویه شرکت در آزمون، انتخاب رشته و حتی پذیرش وی ایجاد اختلال نماید. به همین منظور، سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد را برای داوطلبان مشمول فراهم نموده تا بتوانند در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد و حتی در حین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، بخشی از اطلاعات خود را از طریق سایت سازمان سنجش تصحیح یا تکمیل کنند.

 

توجه داشته باشید که صرفا امکان ویرایش اطلاعاتی که در زمان انتخاب رشته کنکور ارشد موثر خواهد بود، در مهلت قانونی دریافت کارت ورود به جلسه وجود خواهد داشت. از جمله این مشخصات می توان به معدل مقطع کارشناسی، تعداد واحدهای گذرانده، نام رشته تحصیلی و نام محل تحصیل دوره کارشناسی داوطلب و… اشاره نمود.

ویرایش مندرجات کارت ورود به جلسه

در خصوص ویرایش اطلاعات غلط یا ناقص مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد به نکات ذیل توجه نمایید.

  1. اگر بر روی کارت ورود به جلسه شما مغایرتی در بند های نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، معدل مقطع کاردانی، تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی کاردانی یا کارشناسی وجود داشته باشد، برای اصلاح آن می بایست حداکثر تا یک روز پیش از زمان برگزاری آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و جهت رفع مشکل مربوطه اقدام نمایید.
  2. اگر شما داوطلبی هستید که نسبت به جنس، معلولیت و زبان خارجی اعتراض دارید، باید باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد مراجعه نموده و اختلال ایجاد شده را به صورت حضوری مرتفع کنید. آدرس این باجه ها همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه بر روی سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد قرار می گیرد.
  3. هیچگونه تقاضایی در خصوص تغییر کد، نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون پذیرفته نمی شود.
  4. اگر در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه خود، متوجه وجود مغایرتی در سهمیه ثبت نامی شدید، برای رفع آن به قسمت ویرایش اطلاعات سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کنید تا در صورت تایید ارگان مربوطه، سهمیه موردنظر برای شما اعمال گردد.
  5. در صورتی که کارت ورود به جلسه شما فاقد عکس است یا این که عکس روی کارت دارای مشکلاتی از قبیل فاقد مهر بودن، عدم وضوح تصویر و… می باشد، لازم است تا با در دست داشتن 2 قطعه عکس 4*3، کارت ملی معتبر یا شناسنامه عکس دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص استان محل زندگی خود مراجعه نمایید.
  6. آن دسته از داوطلبانی که در مرحله ثبت نام، متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند اما سهمیه آن ها مورد تایید ارگان مربوطه قرار نگرفته است، برای بررسی وضعیت سهمیه خود، تا حداکثر دو روز بعد از برگزاری آزمون فرصت دارند که به ارگان ذی ربط مراجعه کنند. در غیر این صورت گزینش داوطلب بر اساس سهمیه آزاد انجام گرفته و ارسال هیچ گونه اعتراضی نسبت به این موضوع قابل قبول نمی باشد.
  7. افرادی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 دانشجو بوده و حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه ۱۴۰۳ و یا 30 بهمن ماه 1403 فارغ التحصیل شده اند، باید نسبت به اصلاح معدل خود از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش اقدام نمایند.

 

لازم به ذکر است که به همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار برای حضور در جلسه آزمون ضروری می باشد. همچنین درب حوزه های امتحانی راس ساعت 7:30 بسته می شود و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 آغاز می گردد و پس از بسته شدن درب سالن های امتحانی از ورود داوطلبان ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می گردد؟

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در 1 الی 3 اسفند ماه ۱۴۰۲ می باشد.

2- چگونه می توان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد اقدام نمود؟

شما می توانید در بازه زمانی اعلام شده و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد اقدام نمایید.

3- بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد چه مندرجاتی به چشم می خورد؟

کارت آزمون کارشناسی ارشد شامل اطلاعاتی از قبیل مشخصات هویتی و تحصیلی داوطلب، زمان و محل برگزاری آزمون، سهمیه، شماره پرونده و... می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد