خانه آزمون استخدامی وزارت بهداشت آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

باجه های رفع نقص کارت حضور در جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

داوطلبان ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت که در مهلت معین نسبت به نام نویسی اقدام کرده اند، لازم است پیش از حضور در جلسه آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت را دریافت نمایند چرا که بدون همراه داشتن پرینت کارت آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار، از حضور متقاضیان در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

کارت ورود به جلسه برای داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت بر اساس اظهارات وی در زمان ثبت نام اینترنتی صادر می گردد. گاهی ممکن است این اطلاعات اشتباها بر روی کارت درج شوند که یا خود داوطلب و یا سازمان مربوطه مسبب آن می باشند. اما آیا راه حلی برای رفع این مشکل وجود دارد؟ آیا با کارتی که دارای نقص در اطلاعات ثبت شده می باشد، می توان در آزمون شرکت کرد؟

 آدرس باجه های رفع نقض آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

تاریخ انتشار :

به زودی

آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 در مهر ماه و از طریق hrtc.ir منتشر می شود.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ 

همان طور که می دانید ممکن است گاهی اوقات در هنگام تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت، اطلاعات نام نویسی را به صورت نادرست وارد شود و مغایراتی با مندرجات مدارک ارسالی در این بین به وجود آید. در این زمان می توان در زمان مقرر به باجه های رفع نقص مراجعه نمود و نسبت به ویرایش و اصلاح موارد موجود در کارت ورود به جلسه اقدام کرد.

 

داوطلبان می بایست قبل از زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، کارت ورود به جلسه آزمون خود را از سایت hrtc.ir دریافت نموده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرتی در کارت ورود به جلسه، نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.

آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403

همان طور که ذکر شد برخی از داوطلبان ممکن است پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت خود متوجه شوند که اطلاعات مندرج روی کارت با مشخصات فردی آنان مغایرت دارد. در چنین شرایطی است که تنها راه حل ویرایش اطلاعات از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص می باشد. به همین دلیل همزمان با صدور کارت ورود به جلسه، آدرس باجه های رفع نقص را نیز در استان های مختلف اعلام می کنند تا داوطلبان بتوانند با مراجعه به هر یک از آن ها، نسبت به رفع نواقص کارت های خود اقدام نمایند. برای هر استان ممکن است چندین مرکز رفع نقص معرفی شود و داوطلبان می توانند در صورت لزوم، به نزدیک ترین باجه محل سکونت خود مراجعه کنند.

 آدرس باجه های رفع نقض آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

تاریخ انتشار :

به زودی

اما ممکن است سوال کنید چه اطلاعاتی از طریق خود داوطلب و چه اطلاعاتی از طریق باجه های رفع نقص قابل ویرایش می باشند؟ چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج روی کارت شامل موارد زیر مشاهده کردید، می توانید با مراجعه بهآدرس باجه های رفع نقص نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.

  • نام و نام خانوادگی
  • شماره شناسنامه
  • تاریخ تولد
  • کد ملی
  • دی
  • تاریخ فارغ التحصیلی
  • معدل آخرین مدرک تحصیلی و شاغل قراردادی (نام دستگاه)

در صورتی که شاهد تفاوت در اطلاعاتی مانند معلولیت، مقطع تحصیلی، اولویت انتخابی، نیازمند منشی، جنس و یا عنوان رشته تحصیلی می باشید، می توانید به آدرس باجه های رفع نقص مراجعه و نواقص مربوطه را برطرف نمایید.

چند نکته مهم

  • نمایندگان سازمان سنجش معمولا از فردای روز انتشار کارت ورود به جلسه تا روز قبل از برگزاری آزمون، از صبح ساعت 8:30 الی 12:00 و بعد از ظهر از ساعت 14:00 الی 17:00 در باجه های رفع نقص مستقر می باشند.
  • هیچ گونه ویرایشی در رابطه با اطلاعات “سهمیه 25 درصد ایثارگران” انجام نمی پذیرد. مشمولین این سهمیه می بایست در موعد مقرر پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت، جهت ویرایش اطلاعات این بخش به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه می کردند.
  • آن دسته از داوطلبانی که کارت آنان فاقد عکس بوده و یا دارای نواقصی همچون واضح نبودن، فاقد مهر و یا درج عکس اشتباه می باشد، لازم است در مهلت تعیین شده همراه با پرینت کارت ورود به جلسه، دو قطعه عکس 4*3 و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار، به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.

بدیهی است در صورت درج عکس اشتباه و یا سایر نواقص مربوطه و عدم پیگیری آن، داوطلب به عنوان متخلف تلقی شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. بنابراین توصیه می کنیم قبل از زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید تا در صورت مشاهده هر گونه نقص، فرصت لازم جهت ویرایش و رفع نواقص را داشته باشید.

 

سوالات متداول

1- آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در چه تاریخی برگزار می شود؟

آزمون استخدامی وزارت بهداشت مورخ 28 مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار می گردد.

2- آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ از کدام سایت منتشر می شود؟

آدرس باجه های رفع نقص از سایت hrtc.ir منتشر می گردد.

3- زمان مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ به چه صورت می باشد؟

داوطلبان می توانند یک روز پیش از آزمون با مراجعه به باجه ها نقص کارت وورد به جلسه خود را برطرف نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره