خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 1402

آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری از دو مرحله امتحان کتبی چهار گزینه ای و مصاحبه شفاهی تشکیل شده است و همان طور که انتظار می رود، اعلام نتایج آن نیز طی دو مرحله صورت می پذیرد. نتایج اولیه این آزمون، شامل قبولی یا عدم قبولی داوطلبان در آزمون کتبی می باشد. متقاضیان برای پشت سر گذاشتن مرحله کتبی، می بایست حداقل نمره 70 از 100 را کسب نمایند تا به مصاحبه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری دعوت شوند و از صلاحیت خود برای تصدی عنوان شغلی مربوطه دفاع نمایند.

 

افرادی که در مرحله مصاحبه شفاهی آزمون شرکت نموده و پذیرفته شده اند می توانند پس از اعلام نتایج، با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری، نتیجه عملکرد مرحله دوم را مشاهده نموده و در صورت قبولی در عنوان شغلی موردنظر، نسبت به گذراندن دوره یک سال کارآموزی اقدام کنند.

احتمال می رود نتایج آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری، یک ماه پس از تاریخ برگزاری این آزمون منتشر شود.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 1402

همان طور که اشاره کردیم، پروسه اعلام نتایج این آزمون از دو مرحله مجزا با فاصله زمانی تشکیل شده است. به بیان دیگر، نتیجه عملکرد داوطلبان در هر مرحله از آزمون، به صورت جداگانه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار می گیرد و این افراد می توانند با درج مشخصات کاربری خود نسبت به مشاهده نتیجه قبولی یا عدم قبولی شان در زمان مقرر اقدام نمایند.

نتایج اولیه

طبق آخرین دوره برگزاری آزمون استخدامی دادگستری، حدود 1 ماه پس از برگزاری آزمون، نتایج آن بر روی سایت سایت سنجش  قرار گرفت. از آنجایی که این آزمون در سال جاری در تاریخ 15 دی ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، می توان گمان برد نتایج آن مانند دوره قبل حدود 1 ماه پس از برگزاری آزمون منتشر شود.

 

در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی کارشناسان دادگستری در سال1402 اعلام نشده است. به محض برگزاری آزمون در سال جاری، احتمالا نتایج اولیه و نهایی نیز مثل دوره های قبل یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام شود. اطلاعات مربوط به نتایج آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری را می توان در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره مشاهده کرد.

نتایج نهایی

نتایج نهایی آزمون، شامل نتیجه عملکرد داوطلب در مرحله مصاحبه شفاهی و معاینه پزشکی، طی اطلاع رسانی مجزا و گسترده ای در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. در واقع، افرادی که پس از قبولی در آزمون کتبی استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری، نسبت به شرکت در مصاحبه شفاهی این آزمون نیز اقدام نموده اند که عدم حضور داوطلبان به منزله انصراف تلقی می شود. پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون در سال ۱۴۰۲ ، این مقاله بروز خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲

برای دریافت نتایج آزمون کتبی فرآیند استخدام کارشناسان رسمی دادگستری 1402، می توانید با استفاده از اطلاعات کاربری خود، مطابق مراحل زیر عمل کنید.

  • ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب “سایر آزمون های استخدامی” از منوی سمت راست

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری مرحله یک

  •  کلیک بر روی لینک “اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۲”

اعلام نتایج آزمون وکالت مرحله دو

  • با فشردن “مشاهده نتیجه” می توانید نتایج خود را به وسیله یکی از روش های زیر دریافت کنید 
  1. با استفاده از اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی و شماره شناسنامه
  2. از طریق وارد کردن مشخصات ثبت نامی (شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد)

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری مرحله سه

 

ذکر این نکته حائز اهمیت است که عدم شرکت داوطلب در هر کدام از مراحل دوگانه آزمون استخدامی، به هر دلیلی که باشد، به منزله انصراف قطعی وی از پذیرش نهایی تلقی می گردد و چنین فردی حق ارائه درخواست اعتراض و تجدیدنظر به مراجع مربوطه را نیز نخواهد داشت.

 

سوالات متداول

1- نتایج نهایی آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲ در چه تاریخی اعلام می شود؟

هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری در سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است.

2- نتایج آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری را چگونه می توان مشاهده نمود؟

مشاهده نتایج این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر می باشد که مراحل آن به طور کامل در این مقاله ذکر شده است.

3- کدام دسته از شرکت کنندگان آزمون کتبی اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۲، به مرحله مصاحبه حضوری دعوت می شوند؟

پس از اعلام نتایج اولیه، آن دسته از داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج موفق به کسب حداقل نمره آزمون کتبی 70 از 100 شده اند، به مصاحبه حضوری دعوت می شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی