خانه تیزهوشان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 97

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 - 97
اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 97
در بین دانش آموزان، استعدادها و ضریب هوشی متفاوت است. آموزش و پرورش به جهت شکوفایی و پرورش استعداد ها، اقداماتی انجام داده است که یکی از آنها، تاسیس مدارس تیزهوشان است. این مدارس نسبت به سایر مدارس از معلمان سطح کیفی و آموزشی بالایی برخوردار است و با پیگیری های پی در پی و آزمون های متعدد، مسیر پیشرفت دانش آموز را هموار می سازند و دانش آموز را به سمت موفقیت هدایت می کنند. مدارس تیزهوشان برای گزینش دانش آموزان، هر ساله آزمون تیزهوشان برگزار می کند. پیشنهاد اکید ما به والدین دانش آموزان این است که قبولی در آزمون تیز هوشان را به عنوان یک هدف بسیار مهم برای فرزندان خود تلقی نکنند، چرا که هیچوقت قبولی اجباری در اینگونه امتحانات تاثیری ندارد و دانش آموزان را از درس زده می کند. در این مقاله قصد داریم به زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ، ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 97 بپردازیم.

شرایط و زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 -97 مقطع نهم به دهم از 27 فروردین 97 آغاز و تا 5 اردیبهشت ادامه می یابد و همچنین ثبت نام تیزهوشان مقطع ششم به هفتم از 19 خرداد آغاز و تا 24 خرداد نیز ادامه داشته است. این احتمال نیز وجود دارد که طبق روال هر سال مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان چند روزی تمدید شود. برای ثبت نام می بایست به سامانه Azmoon.medu.ir مراجعه کنید و ثبت نام را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 را مطالعه کنید. برای موفقت در آزمون نیاز به برنامه ریزی دارید بنابراین برای یادگیری اصول برنامه ریزی پیشنهاد می کنیم مقاله برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97 را مطالعه نمایید. شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم اینگونه است که : 1 – بایستی دانش آموز در حال تحصیل در پایه ششم دبستان باشد. 2 – تابعیت ایرانی ذاشته باشد. 3 – در کلیه درس ها و در یک یا چند مورد آن نمره خیلی خوب کسب کرده باشد. شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم نیز به این شرح می باشد : 1 – تابعیت ایرانی داشته باشد. 2 – بایستی دانش آموز در حال تحصیل در پایه نهم باشد. 3 – دارای معدل سالیانه 19 و یا بالاتر در پایه هشتم 4 – دانش آموزان در هر شهری از ایران بدون توجه به سوابق تحصیلی پیش از پایه هشتم می توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 97

کارت ورود به جلسه چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون، منتشر می شود و برای دریافت آن باید به سایت مربوطه مراجعه نمایید و سپس در قسمت مربوطه با وارد کردن کد ملی، نام کاربری و شماره سریال شناسنامه وارد صفحه ی دریافت کارت خواهید شد و بعد از آن می توانید با کلیک بر روی گزینه چاپ کارت، کارت خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که هنگام برگزاری آزمون همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است و اگر کارت را همراه خود نداشته باشید از ورود شما سر جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد. ممکن است هنگام دریافت کارت متوجه اشکالاتی در مشخصات درج شده بر روی کارت شوید در این صورت برای رفع نقص اطلاعات کارت باید به واحد سنجش آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنید. توجه داشته باشید که در صورت مشاهده ی تناقض در اطلاعات شخصی دانش آموز و اطلاعات درج شده بر روی کارت حتما جهت رفع نقص کارت اقدام نمایید. برای رفع نقص کارت ورود به جلسه می بایست به باجه های رفع نقص مراجعه کنید. آدرس این باجه ها به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون بر روی سایت اطلاع رسانی آزمون مدارس تیزهوشان قرار می گیرد. کارت ورود به جلسه تیزهوشان مقطع نهم به دهم 7 خرداد ماه و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان مقطع ششم به هفتم 1 مرداد 97 بر روی سایت قرار گرفت.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 97

آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 97 در 11 خرداد ماه و آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 5 مرداد ماه برگزار گردید و  در رابطه با زمان اعلام نتایج باید بگوییم که نتایج نهم به دهم هفته اول مرداد ماه و نتایج ششم به هفتم 21 شهریور ماه اعلام گردید.. اگر هنگام مشاهده نتایج در سایت با مشکل مواجه شدید مشاوران ایران مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود. در ضمن چنانچه به نتایج اعلام شده اعتراض دارید می توانید با مطالعه ی مقالات دیگر ما که در آنها به نحوه ی اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان اشاره کرده ایم اعتراض خود را ثبت نمایید.

برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون تیزهوشان 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۸ نظر
  1. ....

    سلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کی اعلام میشه
    خیلی طول کشیده

    • ایران مشاوره

      با سلام , در حال حاضر زمان اعلام نتایج مدارس استعداد درخشان در پایه اول متوسطه , مشخص نشده است.

  2. امیر حسین صلح جو

    سلام
    چرا نتایج آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم اعلام نمی شود؟

    • ایران مشاوره

      باسلام، طی اطلاعیه ای که سازمان سنجش اعلام کرده است نتایج ازمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم ۲۱شهریور اعلام می شود.

  3. کامران

    سلام نتایج آزمون ششم به هفتم کی اعلام میشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام . حدودا تا پایان هفته آینده نتایج سراسر کشور اعلام خواهد شد

  4. محمد

    کی نتایج ازمون ششم به هفتم ازمون تیزهوشان میاد

    • ایران مشاوره

      باسلام.آزمون مدارس تیزهوشان پایه هفتم به تازگی در روز جمعه برگزار شد و نتایج در شهریور ماه اعلام می شود.

  5. nm

    نتایح نیومده ؟کی میاد؟ممنون

    • ایران مشاوره

      سلام
      امسال نتایج مدارس نمونه دولتی با تاخیر اعلام می شود.به احتمال زیاد این نتایج در دهه ی اول مرداد ما بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

  6. نینا

    امروز سی تیره هنوز نتیجه ها نیومده
    خودشون دونه دونه برگه هارو صحیح میکردن انقد طول نمیکشید

    • ایران مشاوره

      با سلام متاسفانه نتایجی اعلام نشده است . تاریخ دقیقی هنوز اعلام نشده است.

  7. كيميا

    خوب الان ۲۵ تیر هس ما میخوایم مدرسه ثبت نام کنیم اما مجبوریم منتظر نتایج ازمون باشیم لطفا بگین کی میاد؟

    • ایران مشاوره

      باسلام
      شما می توانید در مدرسه موردنظر ثبت نام و هدایت تحصیلی را انجام دهید و در صورت قبولی در مدارس نمونه دولتی، مدارک موردنیاز را به مدرسه نمونه دولتی انتقال دهید و ثبت نام را انجام دهید.

  8. فاطمه ایرانی

    خواهشمندزمان دقیق نتایج نمونه تیزهوشان رو بگید

    • ایران مشاوره

      سلام زمان دقیقی از سایت تیزهوشان اعلام نشده است و احتمالا برای دهه ی آخر تیرماه نتایج اعلام گردد.

  9. اتنا منازاده

    با توجه به عدم تصمیم گیری جهت ثبت نام در مقطع دهم تا اعلام نتایج تیزهوشان انجام نشده و مدارس غیر انتفاعی نیز مشخص نشده و همه چیز بلا تکلیف مانده پی گیر هستیم کی اعلام میگردد

    • ایران مشاوره

      سلام فعلا زمان دقیقی برای اعلام نتایج تیزهوشان بر روی سایت قرار نگرفته است و احتمالا دهه ی آخر تیرماه نتایج اعلام میگردد.

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد