خانه دکتری اعلام نتایج بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

اعلام نتایج بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

اعلام نتایج بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳
اعلام نتایج بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد هر ساله به دو روش با آزمون و بدون آزمون (طرح جذب استعدادهای درخشان و فارغ التحصیلان برتر) در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. بسیاری از داوطلبان که دارای سوابق تحصیلی برجسته و ممتاز هستند، می توانند نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته در مقطع دکتری بدون آزمون این دانشگاه در بازه زمانی مشخص اقدام نمایند.

پس از انتشار نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1403، از شرکت کنندگانی که در هر یک از کد رشته محل های انتخابی پذیرفته شده اند، جهت شرکت در مرحله مصاحبه این پذیرش دعوت صورت می گیرد و پس از طی تمامی مراحل مربوط به فرآیند مذکور، کارنامه نهایی پذیرش بر اساس سهمیه استعداد درخشان دکتری برای آن ها منتشر می شود

 

✅ لینک مستقیم اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه ازاد ۱۴۰۳

(همزمان با اعلام نتایج، لینک فوق فعال خواهد شد)

لینک مستقیم اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه ازاد

 

نتایج اولیه بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1403 از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری آزاد که در زمان مقرر اقدام به انتخاب رشته های ارائه شده نموده اند، علاقه مندند تا بدانند در کدام یک از انتخاب های خود برای بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی به مرحله مصاحبه دعوت شده اند.

زمان اعلام نتایج اولیه

تاریخ دقیق نتایج انتخاب رشته و ثبت نام بدون آزمون دکتری آزاد 1403 هنوز اعلام نشده است. داوطلبان می توانند همزمان با اعلام نتایج اولیه، نسبت به ثبت نام خود در مرحله مصاحبه این پذیرش از طریق سایت دانشگاه آزاد اقدام نمایند. توجه نمایید در کارنامه ای که برای داوطلبان صادر می شود، وضعیت قبولی آنان در کد رشته های انتخابی مشخص شده است. شرکت کنندگانی که در یک یا چند کد رشته به مصاحبه دعوت شده اند، می بایست اقدامات مربوط به آن را انجام دهند.

لازم به ذکر است که نتایج برخی از داوطلبان به دلیلی نقص مدارک ارسالی در زمان ثبت نام، مشروط اعلام شده است. این دست از افراد می بایست تا تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد، ریز نمرات، معدل و نمره پایان نامه خود را از طریق لینک موجود در کارنامه بارگذاری نمایند. توجه داشته باشید که در غیر اینصورت نام داوطلب از فهرست واجدین شرایط مصاحبه این دوره حذف خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نهایی

پس از اعلام نتایج اولیه و برگزاری مصاحبه از سوی دانشگاه آزاد، اسامی پذیرفته شدگان در قالب اعلام نتایج نهایی منتشر خواهد شد. در حال حاضر خبر دقیقی از زمان اعلام نتایج نهایی بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در دسترس نیست. شما می توانید با دنبال کردن کانال تلگرام بدون آزمون ایران مشاوره جز اولین نفراتی باشیدکه از انتشار این نتایج مطلع می شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد می توانید به لینک ارائه شده مراجعه نمایید.

نحوه دریافت نتایج نهایی بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1403

همان طور که گفته شد، نتایج نهایی ثبت نام داوطلبان استعداد درخشان و فارغ التحصیلان ممتاز مقطع دکتری از طریق سایت رسمی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود. لذا شرکت کنندگان می توانند با طی مراحل مشخص، به مشاهده اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله پذیرش بدون آزمون دکتری این داشگاه بپردازند.

  • مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس اینترنتی azmoon.iau.ac.ir و کلیک بر روی لینک فعال “اعلام نتیجه اولیه دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) سال ۱۴۰۳”

مرحله اول اعلام نتیجه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

  • در این صفحه، اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید تا به صفحه اعلام نتایج هدایت شوید.

مرحله دوم اعلام نتیجه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

پس از مشاهده نتایج در صورتی که داوطلبی احساس کند اشتباهی در کارنامه وی وجود دارد، می تواند از امکان تقاضای بررسی مجدد استفاده نموده و اعتراض خود نسبت به نتایج را اعلام کنند. این امر از طریق مراجعه به “سامانه ثبت درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد” به نشانی seda.iau.ac.ir انجام می گیرد.

سوالات متداول

1- نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می شود؟

تاکنون تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اعلام نشده است.

2- از چه طریقی می توان نتایج اولیه دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را مشاهده کرد؟

با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به آدرس اینترنتی azmoon.org می توان برای دریافت کارنامه اقدام کرد.

3- داوطلبان با مشاهده کارنامه نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه اطلاعاتی دریافت می کنند؟

کارنامه نهایی دکتری بدون آزمون وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش قطعی داوطلبان که مصاحبه را پشت سر گذاشته اند، مشخص می نماید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. باران

    با سلام
    برای ثبت نام فقط هزینه را پرداخت و رسید دریافت کردم ، هیچ گونه اطلاعاتی یا محلی را برای انجام مصاحبه از اینجانب نپرسیدند ، آیا ثبت نام به درستی انجام شده است ؟؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، شما میتوانید سایر اطلاعات را از سایت دانشگاه مدنظر و اطلاعیه های متشر شده پیگیری نمایید.

  2. حمیدرضاطاغونی

    سلام.من ورودی سال ۸۵ دانشگاه ازاد اسلامی رشته حقوق واحد مشهد بودم وهشتادوپنج واحد درسی پاس کردم و به علت غیبت زیاد انصراف از تحصیل برام خورد واینجوری رفتم سربازی.الان بعد از گذشت ۱۵ سال که سربازی هم رفتم بخوام ادامه تحصیل بدم باید چیکار کنم تا واحدهای درسی پاس شده ام از بین نرود.
    یه دنیا سپاس گذاری از زحمات بی دریغ شما..

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در صورت دارا بودن شرایط معادل سازی، دروس مشترک پاس شده با نمره ی بالای ۱۲ تطبیق داده می شود.

مشاوره دکتری پیج دکتری