خانه تیزهوشان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97 - 98
اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97 – 98
دانش آموزانی که قصد دارند در مدارس تیزهوشان ادامه تحصیل بدهند باید خود را برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 آماده کنند. اولین موضوع برای قبولی در آزمون تیزهوشان داشتن یک برنامه ریزی مناسب می باشد که این برنامه ریزی باعث نتیجه عالی برای دانش آموزان می شود.دانش آموزان که دارای توانایی ذهنی بالایی هستند می توانند با ادامه تحصیل در این مدارس باعث شکوفا شدن بیشتر خلاقیت خود شوند. آزمون تیزهوشان ششم بصورت کشوری در همه استان ها برگزار می شود که همه داوطلبان باید در جلسه آزمون مدارس تیزهوشان حضور داشته باشند و پس از اعلام نتایج ، درصورت کسب نمره قبولی در آزمون تیزهوشان میتوانند در مدارس تیزهوشان ادامه تحصیل بدهند. زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97 – 98 پیشنهاد می کنیم این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

نتایج آزمون مدارس تیزهوشان به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری به مدارس نمی باشد.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم 97 – 98 

زمان سنجش دانش آموزان جهت ورود به مدارس تیزهوشان پایه هفتم، 9 صبح روز جمعه 5 مرداد 97 خواهد بود. و دریافت کارت ورود به جلسه جهت حضور در آزمون هوش الزامی می باشد. برای دریافت کارت باید یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کرده و از کارت ورود به جلسه خود پرینت بگیرند. دقت داشته باشید که به همراه داشتن  کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 97 برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم 97 – 98 الزامی می باشد.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم 97 – 98 

نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97 – 98 روز 21 شهریور ماه بر روی سایت مربوطه قرار می گیرد. توجه داشته باشید که نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم از طریق سامانه hoosh.medu.ir اعلام خواهد شد و داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون تیزهوشان شده اند می بایست جهت آگاهی از نشانی مدرسه پذیرفته شده به اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه کنند و با به همراه داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام در مدرسه پذیرفته شده از جمله شناسنامه ،کارنامه قبولی اقدام به ثبت نام کنند. نکته قابل توجه این می باشد داوطلبانی که در مدت زمان معین جهت ثبت نام اقدام نکنند به منزله انصراف از تحصیل محسوب خواهد شد. برای آگاهی از تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 97  می توانید در کانال تلگرام عضو شوید.

ضوابط و نحوه نقل و انتقالات پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ششم 97 – 98

ضوابط نقل انتقال دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97 – 98 پذیرفته شوند به شرح جدول ذیل می باشد :

شرایط و ضوابط نقل و انتقالات پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ششم
داوطلبانی که پس از ثبت نام یا پس از پذیرش در آزمون مربوطه، به هر دلیل تصمیم بگیرند در سال تحصیلی 87 – 98 در شهرستان دیگری غیر از شهرستان محل سکونت فعلی ساکن شوند، تنها در صورت پذیرش در یکی از مدارس انتخاب شده خود در شهرستان مبدا و دارا بودن امتیاز لازم جهت پذیرش مدرسه شهرستان مقصد و با کسب موافقت  اداره کل آموزش و پرورش استان های مبدا و مقصد، مجاز به انتقال و ثبت نام در سایر مدارس تیزهوشان در شهرستان و یا استان دیگر خواهند بود.
در سال اول پذیرش، انتقال دانش آموز بین مدارس تیزهوشان در داخل یک شهرستان در دوره اول متوسطه، حتی در صورت داشتن امتیاز پذیرش مدرسه مقصد، اکیدا ممنوع است. بنابراین در انتخاب دبیرستان های مورد نظر دقت لازم را داشته باشید.
انتقال دانش آموزان پذیرفته شده دوره اول در سال تحصیلی 98 – 97 در سنوات و پایه های بالاتر ( تا پایان دوره اول متوسطه ) نیز تنها در صورت دارا بودن امتیاز پذیرش مدرسه مقصد و موافقت اداره کل استان های مبدا و مقصد امکان پذیر خواهد بود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. محمد

    نتایج ازمون تیزهوشان ۹۷-۹۸کی میرسد؟

  2. امیر مهدی امیرخانی

    نتایج تزهوشان

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد