خانه آموزش تدریس خصوصی مدرسه، کنکور و دانشگاه در شهر ری

تدریس خصوصی مدرسه، کنکور و دانشگاه در شهر ری

هزینه کلاس خصوصی ایران مشاوره در شهر ری
تدریس خصوصی مدرسه، کنکور و دانشگاه در شهر ری

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی پایه ابتدایی با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید 02191018024

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

هر کدام از ما ممکن است در طول دوره تحصیلی خود در یادگیری یک یا چند تا از دروس، دچار مشکل شده باشیم و مباحثی را به خوبی متوجه نشده باشیم. در این زمان است که نیازمند راهنمایی یک فرد آگاه و یا مطلع تر از خودمان هستیم. گاهی به همکلاسی های خود که درس را بهتر یاد گرفته اند رو می آوریم اما باید بدانیم که علاوه بر داشتن اطلاعات درسی، نحوه آموزش و متد تدریس هم بسیار اهمیت دارد. در این زمان است که معلم های خصوصی یکی از بهترین گزینه ها برای رفع این مشکل است.

دانش آموزان و دانشجویان ممکن است به دلایل مختلفی نتوانند در برخی از جلسات کلاس های اصلی خود شرکت نمایند و یا نتوانسته اند در کلاس مفاهیم را به درستی دریافت و درک نمایند. در این مرحله است که کلاس های خصوصی به کمک آن ها آمده و آن ها را برای رفع این مشکل کمک خواهد کرد.

کلاس های خصوصی ایران مشاوره به دو صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین)  تشکیل می شود و هر فرد با توجه به شرایط خود می تواند در یکی از آن ها شرکت نماید و از مدرسان با تجربه ایران مشاوره استفاده نماید. همچنین داوطلبین ساکن شهر ری نیز، مانند سایر شهرها می توانند از مزایای کلاس های خصوصی ایران مشاوره به راحتی و آسانی بهره مند شوند.

شرکت در کلاس های خصوصی با وجود اساتید با تجربه به دانش آموز در فراگیری مفهومی دروس کمک خواهد کرد.

کلاس های تدریس خصوصی در شهر ری به صورت حضوری برگزار می شود یا آنلاین؟

به صورت کلی کلاس ها در ایران مشاوره به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. اما اگر شما ساکن شهر ری هستید و قصد شرکت در کلاس های خصوصی ایران مشاوره را دارید، می توانید به راحتی با ثبت نام از طریق فرمی که در ابتدای مقاله قرار گرفته است در خانه خود بمانید و از کلاس های آنلاین استفاده نمایید.

ایران مشاوره این امکان را برای شما ایجاد کرده است که بتوانید در هر شهر و شهرستانی که حضور دارید، از طریق کلاس های آنلاین از مشاورین و اساتید این مرکز استفاده نمایید و سطح دانش و علمی خود را ارتقا دهید. این کلاس ها در شهرهای مختلف شهرستان شهر ری نیز برگزار می شود.

  1. ری
  2. حسن آباد
  3. باقرشهر
  4. کهریزک

کلاس های خصوصی در شهر ری شامل چه مقاطعی می شود؟

شما با هر سن و در هر مقطعی می توانید در کلاس های خصوصی ایران مشاوره شرکت کرده و از اساتید و دبیران با تجربه آن استفاده نمایید. مقاطع کلاس های ایران مشاوره به شرح زیر می باشد:

  • دبستان (پایه اول تا ششم ابتدایی)
  • دوره متوسطه اول (مقطع راهنمایی)
  • دوره متوسطه دوم ( مقطع دبیرستان + پیش دانشگاهی)
  • کنکور
  • دانشگاه

تدریس خصوصی در مقاطع تحصیلی دبستان/ دوره متوسطه اول و دوم

دوره دبستان و متوسطه اول و دوم به دلیل اینکه دوران ابتدایی و ریشه ای تحصیل هستند و مفاهیم پایه ای آموزش داده می شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر این مفاهیم به خوبی به دانش آموز، آموزش داده نشود و یا فرد به خوبی آن ها را فرا نگیرد، ممکن است در ادامه مسیر تحصیلی با مشکلاتی رو به رو شود. علاوه بر آن برخی از افراد قصد شرکت در آزمون تیزهوشان و یا مدارس خاص دیگر را داشته باشند که همه این ها مستلزم تمرین و ممارست بیشتر در یادگیری است که با شرکت در کلاس های خصوصی ایران مشاوره می توان به آن دست پیدا کرد.

تدریس خصوصی در مقطع کنکور

کنکور سراسری کنکور سراسری یکی از مهمترین نقطه عطف های زندگی تحصیلی هر فردی است که سعی دارد آن را به بهترین شکل ممکن گذرانده تا بتواند در رشته مورد نظر و در بهترین دانشگاه های کشور مشغول به تحصیل شود. این امر نیازمند یک برنامه ریزی کنکور دقیق و حساب شده است و شما می توانید با گرفتن مشاوره کنکور از مشاورین ایران مشاوره و شرکت در کلاس های خصوصی این مقطع، از آن بهره مند شوید.

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

استفاده از کلاس های خصوصی محدود به قبل از ورود به دانشگاه نشده و پس از آن نیز ممکن است دانشجوبان برای درک بهتر مطالب نیازمند یادآوری و مرور مفاهیم را داشته باشند که برای این امر، کلاس های خصوصی ایران مشاوره می تواند انتخابی مناسب برای این دسته از داشجویان باشد.

روند ثبت نام و برگزاری کلاس های تدریس خصوصی در شهر ری

هزینه کلاس خصوصی ایران مشاوره در شهر ری
تدریس خصوصی مدرسه، کنکور و دانشگاه در شهر ری

کلاس های خصوصی در ایران مشاوره در شهرهای مختلف از جمله شهر ری به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. شما می توانیدد با توجه به شرایط خود یکی از دو روش موجود را انتخاب کرده و با شرکت در هر کدام از کلاس های خصوصی از حضور اساتیدی برجسته و با تجربه بهره مند شوید.

روند ثبت نام

اگر قصد شرکت در کلاس های ایران مشاوره را دارید، شاید برایتان سوال شود که چگونه می توانید برای شرکت در این کلاس ها اقدام نمایید؟ برای این امر کافی است فرم ابتدایی این مقاله را پر کرده و سپس منتظر تماس مشاورین ما بمانید. مشاورین ایران مشاوره در کمتر از ۱۵ دقیقه با شما تماس خواهند گرفت و شما را راهنمایی خواهند کرد. علاوه بر این شما می توانید برای گرفتن راهنمایی های لازم با شماره 02191018024  در تماس باشید.

روند برگزاری

همانطور که گفته شد، کلاس های ایران مشاوره به دو روش حضوری و آنلاین تشکیل می شود و شما نیز اگر جز دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید در خانه در کلاس های خصوصی شرکت نمایید می توانید از این  تدریس خصوصی آنلاین ایران مشاوره استفاده نموده و به راحتی در خانه خود در کلاس ها شرکت نمایید. برای این منظور کافی است فرم ثبت نام را پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید تا کد ورود به جلسه را دریافت نمایید.

کد دریافتی شما مخصوص اپلیکیشن قرار می باشد که نسخه وب آن نیز موجود بوده و شما می توانید به راحتی از آن برای شرکت در کلاس های آنلاین ایران مشاوره استفاده نمایید.

محتوای کلاس های تدریس خصوصی مجموعه ایران مشاوره

ایران مشاوره با داشتن اساتیدی مجرب و با تجربه در زمینه ها و مقاطع مختلف می توانند شما را در مسیر درست راهنمایی کرده و به هدفتان برسانند. شما می توانید سوالات و دغدغه های خود را با مشاورین و اساتید ایران مشاوره در میان گذاشته و اطمینان داشته باشید که به بهترین شکل ممکن جواب خود را دریافت می نمایید.

مقطع تحصیلی دبستان

تدریس خصوصی ایران مشاوره در مقطع تحصیلی دبستان
پایه اول
آموزش قرآن (اول) شهر ریی (اول)ریاضی (اول)
نگارش شهر ریی (اول)علوم تجربی (اول)
پایه دوم
هدیه های آسمان (دوم)هدیه های آسمان (ویژه اقلیت های دینی) (دوم)ضمیمه کتاب هدیه های آسمان (ویژه اهل سنت) (دوم)
نگارش شهر ریی (دوم)ریاضی (دوم)
پایه سوم
شهر ریی (سوم)نگارش شهر ریی (سوم)هدیه های آسمان (سوم)
ریاضیهدیه های آسمان (ویژه اقلیت های دینی) (سوم)علوم تجربی (سوم)
پایه چهارم
شهر ریی (چهارم)هدیه های آسمان (ویژه اقلیت های دینی) (چهارم)هدیه های آسمان (چهارم)
ریاضی (چهارم)ضمیمه کتاب هدیه های آسمان (ویژه اهل سنت) (چهارم)نگارش شهر ریی (چهارم)
علوم تجربی
پایه پنجم
شهر ریی (پنجم)هدیه های آسمان (ویژه اقلیت های دینی) (پنجم)نگارش شهر ریی (پنجم)
ریاضی (پنجم)ضمیمه کتاب هدیه های آسمان (ویژه اهل سنت) (پنجم)
علوم تجربی (پنجم)
پایه ششم
شهر ریی (ششم)هدیه های آسمان (ویژه اقلیت های دینی) (ششم)هدیه های آسمان (ششم)
ریاضی (ششم)ضمیمه کتاب هدیه های آسمان (ویژه اهل سنت) (ششم)نگارش شهر ریی (ششم)
مطالعات اجتماعی (ششم)علوم تجربی (ششم)

مقطع تحصیلی دوره متوسطه اول

تدریس خصوصی ایران مشاوره در مقطع تحصیلی دوره اول متوسطه
پایه هفتم
آموزش قرآن (هفتم)عربی (هفتم)شهر ریی و نگارش (ویژه مدارس استعداد درخشان) – هفتم
شهر ریی (هفتم)کتاب کار انگلیسی (1)علوم تجربی (محتوای تکمیلی ویژه مدارس استعدادهای درخشان) (هفتم)
ریاضی (هفتم)تفکر و سبک زندگی (دختران) – (هفتم)پیام های آسمان (هفتم)
مطالعات اجتماعی (هفتم)ضمیمه پیام های آسمان (اهل سنت) – هفتمنگارش (هفتم)
علوم تجربی (هفتم)تفکر و سبک زندگی (پسران) – (هفتم)تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت های دینی) – (هفتم)
فرهنگ و هنر (هفتم)کار و فناوری (هفتم)ریاضیات (محتوای تکمیلی ویژه مدارس استعدادهای درخشان) – هفتم
انگلیسی (1)
پایه هشتم
آموزش قرآن (هشتم)شهر ریی و نگارش (ویژه مدارس استعدادهای درخشان) – هشتمپیام های آسمان (هشتم)
شهر ریی (هشتم)علوم تجربی (محتوای تکمیلی ویژه مدارس استعدادهای درخشان) – هشتمنگارش (هشتم)
ریاضی (هشتم)فرهنگ و هنر (هشتم)علوم تجربی (هشتم)
مطالعات اجتماعی (هشتم)انگلیسی (2)تفکر و سبک زندگی (هشتم)
عربی (هشتم)کار و فناوری (هشتم)تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت های دینی) – (هشتم)
کتاب کار انگلیسی (2)ریاضیات (محتوای تکمیلی ویژه مدارس استعدادهای درخشان) – هشتمضمیمه پیام های آسمان (اهل سنت) – (هشتم)
تفکر و سبک زندگی (پسران) – (هشتم)
پایه نهم
آموزش قرآن (نهم)کار و فناوریپیام های آسمان (نهم)
شهر ریی (نهم)تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت های دینی) – (نهم)نگارش (نهم)
ریاضی(نهم)ریاضیات (ویژه مدارس استعداد درخشان) – نهمعلوم تجربی (نهم)
مطالعات اجتماعی – (مدنی – تاریخ – جغرافیا) (نهم)علوم تجربی (ویژه مدارس استعداد درخشان) – نهمفرهنگ و هنر (نهم)
عربی (نهم)آمادگی دفاعی (نهم)انگلیسی (3)
کتاب کار انگلیسی (3)ضمیمه پیام های آسمان (اهل سنت) – نهمشهر ریی و نگارش (ویژه مدارس استعداد درخشان) – نهم
ریاضیات (ویژه مدارس استعداد درخشان) – نهم

مقطع تحصیلی دوره متوسطه دوم

تدریس خصوصی ایران مشاوره در مقطع تحصیلی دوره دوم متوسطه (تمامی پایه ها)
پایهرشتهدروس
دهمریاضیشهر ریی (1)/ دین و زندگی (1)/ فیزیک (1)/ریاضی (1)/ آمادگی دفاعی/ جغرافیای ایران/ کارگاه کارآفرینی و تولید/ تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (1) ـ ویژه اقلیت های دینی/ کتاب کار انگلیسی (1) / نگارش (1) / عربی، زبان قرآن (1)/ شیمی (1)/ هندسه (1)/ آزمایشگاه علوم تجربی (1)/ هنر /  تفکر و سواد رسانه ای/ انگلیسی (1)
یازدهریاضیهنر/ نگارش (2)/ عربی، زبان قرآن (2)/ شیمی (2)/ حسابان (1)/ آزمایشگاه علوم تجربی (2)/ تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (2)/ ویژه اقلیت های دینی/ کتاب کار انگلیسی (2)/ ضمیمه دین و زندگی (2) – ویژه اهل سنت/ شهر ریی (2)/ دین و زندگی (2)/ فیزیک (2)/ هندسه (2)/ آمار و احتمال/ تاریخ معاصر ایران/ انگلیسی (2)/ زمین شناسی/ انسان و محیط زیست
دوازدهمریاضینگارش (3)/ عربی، زبان قرآن (3)/ شیمی (2)/ حسابان (2)/فیزیک (3) / ریاضی و آمار (3)/ هویت اجتماعی/ انگلیسی (3)/ مدیریت خانواده و سبک زندگی (دختران)/ سلامت و بهداشت/ هندسه (3)/ ریاضیات گسسته/ تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (3) – ویژه اقلیت های دینی/ کتاب کار انگلیسی (3) / مدیریت خانواده و سبک زندگی (پسران)
دهمتجربیشهر ریی (1) / دین و زندگی (1)/ شیمی (1)/ فیزیک (1)/ زیست شناسی (1)/ جغرافیای ایران/ کارگاه کارآفرینی و تولید /تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (1) /ویژه اقلیت های دینی/ کتاب کار انگلیسی (1)/ نگارش (1)/ عربی، زبان قرآن (1)/ ریاضی (1) / آمادگی دفاعی/ آزمایشگاه علوم تجربی (1)/ هنر/ تفکر و سواد رسانه ای/ انگلیسی (1)
یازدهتجربیتاریخ معاصر ایران/ انسان و محیط زیست/ شهر ریی (2) / دین و زندگی (2)/ شیمی (2)/ فیزیک (2)/ زیست شناسی (2)/ جغرافیای ایران/ کارگاه کارآفرینی و تولید /تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (2) /ویژه اقلیت های دینی/ کتاب کار انگلیسی (2)/ نگارش (2)/ عربی، زبان قرآن (2)/ ریاضی (2) / آمادگی دفاعی/ آزمایشگاه علوم تجربی (2)/ هنر/ تفکر و سواد رسانه ای/ انگلیسی (2)
دوازدهمتجربیشهر ریی (3)/ دین و زندگی (3)/ شیمی (3)/ ریاضی و آمار (3)/ هویت اجتماعی/ انگلیسی (3) / مدیریت خانواده و سبک زندگی (دختران)/ مدیریت خانواده و سبک زندگی (پسران)/ نگارش (3)/ ریاضی (3)/ زیست شناسی (3) /تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (3)/کتاب کار انگلیسی (3)/فیزیک (3)/ سلامت و بهداشت
دهمانسانیشهر ریی (1)/ علوم و فنون ادبی (1)/عربی، زبان قرآن (1)/ آمادگی دفاعی/ تاریخ 1 (ایران و جهان باستان)/ اقتصاد/ منطق/تفکر و سواد رسانه ای/ انگلیسی (1) /نگارش (1)/ دین و زندگی (1)/ریاضی و آمار (1)/جغرافیای ایران/جامعه شناسی (1)/ هنر/ کارگاه کارآفرینی و تولید / تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (1)/ ویژه اقلیت های دینی/کتاب کار انگلیسی (1)
یازدهانسانیروان شناسی/انسان و محیط زیست/ ضمیمه دین و زندگی (2) – ویژه اهل سنت/ فلسفه (1)/ شهر ریی (2)/ علوم و فنون ادبی (2)/عربی، زبان قرآن (2)/ آمادگی دفاعی/ تاریخ 2 (ایران و جهان باستان)/ اقتصاد/ منطق/تفکر و سواد رسانه ای/ انگلیسی (2) /نگارش (2)/ دین و زندگی (2)/ریاضی و آمار (2)/جغرافیای ایران/جامعه شناسی (2)/  هنر/ کارگاه کارآفرینی و تولید / تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (2) ـ ویژه اقلیت های دینی/کتاب کار انگلیسی (2)
دوازدهمانسانیمدیریت خانواده و سبک زندگی (دختران)/سلامت و بهداشت / شهر ریی (3)/ دین و زندگی (3)/ جغرافیا (3) (کاربردی/ جامعه شناسی (3)/فلسفه (2)/انگلیسی (3)/ مدیریت خانواده و سبک زندگی (دختران)/ نگارش (3)/ عربی، زبان قرآن (3)/ تاریخ (3) – ایران و جهان معاصر/ تحلیل فرهنگی/ تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (3) – ویژه اقلیت های دینی/ کتاب کار انگلیسی (3)/ مدیریت خانواده و سبک زندگی (پسران)

هزینه لازم برای ثبت نام کلاس تدریس خصوصی در شهر ری

هزینه همواره یکی از مهمتریم مسائلی بوده است که در ثبت نام کلاس های خصوصی مد نظر افراد قرار خواهد گرفت. هزینه کلاس های خصوصی در ایران مشاوره نیز به مقطع تحصیلی و تعداد جلسات بستگی خواهد داشت. شما برای اینکه بتوانید از هزینه دقیق کلاس ها مطلع شوید، می توانید با مشاورین ایران مشاوره تماس گرفته و راهنمایی لازم را در یافت نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال و بروز مشکل می توانید با شماره پشتیبانی ایران مشاوره تماس حاصل نمایید: 02191018024

و یا از طریق پیام رسان های واتساپ، بله و روبیکا با ما در ارتباط باشید: 09025101252

 

سوالات متداول

1- برگزاری کلاس های خصوصی در ایران مشاوره چگونه است؟

کلاس های خصوصی در ایران مشاوره به دو صورت غیرحضوری و حضوری برگزار می شود.

2- ثبت نام در کلاس های ایران مشاوره به چه نحو است؟

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی ایران مشاوره فرم ابتدای این مقاله را پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما باشید.

3- کلاس های خصوصی ایران مشاوره در چه مقاطعی برگزار می شود؟

کلاس های خصوصی ایران مشاوره در مقاطع مدرسه، دبیرستان، کنکور و دانشگاه برگزار می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره