خانه آزمون زبان های خارجی تمدید مهلت ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT سال 1401

تمدید مهلت ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT سال 1401

تمدید مهلت نام نویسی آزمون زبان انگلیسی EPT در سال 1401
تمدید مهلت ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT در سال 1401

آزمون زبان انگلیسی ept  توسط دانشگاه آزاد حدودا هر ماه یک بار برگزار می شود. متقاضیان شرکت در این آزمون می بایستی با مراجعه به سایت رسمی آزمون زبان ept به نشانی english.iau.ac.ir نسبت به زمان ثبت نام مطلع شوند و با توجه به روند ثبت نام آزمون EPT در بازه زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی کنند. با توجه به دوره های برگزار شده، گاها امکان تمدید مهلت ثبت نام وجود داشته است و چنانچه متقاضیان شرکت در آزمون در مهلت اولیه موفق به تکمیل مراحل مربوطه نشوند، می توانند در این فرصت نسبت به ثبت نام خود جهت شرکت در آزمون اقدام کنند.

با توجه به زمان نام نویسی آزمون ept سال 1401، احتمال تمدید مهلت ثبت نام آن در تیرماه 1401 نیز وجود دارد.

تمدید مهلت ثبت نام زبان انگلیسی ept در سال 1401

آزمون زبان انگلیسی EPT عموما هر ماه یک بار توسط دانشگاه آزاد برگزار می شود که نام نویسی آن حدودا 20 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون آغاز می شود و متقاضیان برای انجام این فرآیند حدود یک هفته مهلت خواهند داشت. با توجه به آخرین اطلاعیه منتشر شده، فرآیند ثبت نام درآزمون ept در بازه زمانی 25 خرداد ماه الی 3 تیر ماه 1401 صورت می پذیرد. سامانه آزمون زبان انگلیسی EPT برای برگزاری آزمون و زمان ثبت نام، زمان بندی مطابق با جدول زیر را ارائه داده است.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون زبان انگلیسی ept
نوع آزمونماهبازه ثبت نامبرگزاری
آزمون زبان انگلیسی EPTتیر ماه25 خرداد ماه الی 3 تیر ماه 140117 تیرماه 1401
آزمون زبان انگلیسی EPTمرداد ماههنوز مشخص نمی باشد.هنوز مشخص نمی باشد.

همان طور که مستحضر هستید، ثبت نام آزمون زبان EPT مرداد ماه از 25 خرداد ماه آغاز شده و تا 3 تیرماه 1401 ادامه داشت. با توجه به این که زمان ثبت نام آزمون مرداد ماه هنوز اعلام نگشته است نمی توان درباره تمدید مهلت ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT در مرداد ماه اظهار نظر کرد. اما در صورت مشخص شدن بازه زمانی نام نویسی و تمدید مهلت آن، متن این مقاله به روز رسانی می گردد. همچنین شما می توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام ایران مشاوره  از آخرین اخبار مربوطه درباره این آزمون مطلع شوید.

راهنمای ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT 

متقاضیان برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی EPT می بایست در صورت واجد شرایط بودن، از طریق مراجعه به سایت رسمی آزمون EPT به نشانی english.iau.ac.ir به ترتیب زیر مراحل ثبت نام خود را کامل کنند.

  • متقاضیان در وهله اول می بایست با مراجعه به سایت اخیرالذکر (english.iau.ac.ir) وارد بخش ثبت نام در آزمون شوند.
  • مرحله اول ثبت نام آزمون EPT
  • در این قسمت باید وارد بخش “ثبت نام در آزمون” شوید.
    مرحله دوم ثبت نام آزمون EPT
  • در صفحه جدید، شماره دانشجویی مقطع دکتری خود را به همراه کد امنیتی، در کادر نمایش داده شده وارد نمایید سپس گزینه “ورود به مرحله ثبت نام” را انتخاب کنید.
  • مرحله سوم ثبت نام آزمون EPT
  • در صفحه ی بعد ابتدا می بایست عکس پرسنلی خود را بارگذاری نمایید سپس نوع آزمون خود (EPT) را مطابق تصویر زیر انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام را به دقت وارد نمایید.
  • مرحله چهارم ثبت نام آزمون EPT
  • بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده، در انتهای صفحه کد امنیتی ارائه شده را در کادر مربوطه وارد نمایید و کلید “ثبت نام” را بفشارید.
  • مرحله پنجم ثبت نام آزمون EPT
  • پس از درج و بررسی اطلاعات، روی گزینه ” تایید و پرداخت هزینه آزمون “ کلیک نموده و  وارد بخش پرداخت الکترونیک بانک ملت می شود و بایستی اطلاعات بانکی خود را جهت پرداخت الکترونیکی هزینه آزمون وارد کنید.
  • پس از انجام مراحل فوق در صورت موفقیت آمیز بودن فرآیند پرداخت، اطلاعات مربوط به واریز وجه به کاربر نمایش داده شد. همچنین پیامی از طریق ایمیل با همین محتوا به آدرس ایمیل مندرج شده در فرم ارسال می گردد.

متقاضیان واجد شرایط آزمون EPT 1401 توجه داشته باشند که طبق سوابق این احتمال وجود دارد که بازه ثبت نام آزمون EPT تمدید گردد تا داوطلبانی که موفق به ثبت نام در بازه زمانی مذکور نشده اند، قادر به ثبت نام در مهلت مجدد نام نویسی باشند.

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT ۱۴۰۱ در چه تاریخی می باشد؟

این آزمون هر ماه یکبار برگزار می گردد اما هنوز اطلاعاتی درباره بازه زمانی ثبت نام آن در مرداد ماه ۱۴۰۱ منتشر نشده است.

2- آیا امکان تمدید مهلت نام نویسی آزمون زبان انگلیسی EPT وجود دارد؟

بله با توجه به دوره های قبل احتمال تمدید مهلت این فرآیند وجود دارد که در صورت انتشار اخبار آن، متن مقاله به روز رسانی می گردد.

3- ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT از طریق چه سایتی صورت می پذیرد؟

نام نویسی از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی english.iau.ac.ir انجام می پذیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره