خانه مشاوره تحصیلی تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

تمدید مهلت نام نویسی آزمون نظام مهندسی
تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402

وزارت راه و شهرسازی با هدف اعطای پروانه اشتغال به فارغ التحصیلان هفت رشته مهندسی اقدام به برگزاری آزمون نظام مهندسی می نماید. معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه که مجری ثبت نام و برگزاری این آزمون می باشد، معمولا برای افرادی که از نام نویسی در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402 جا مانده اند فرصت جدید چند روزه ای تحت عنوان تمدید مهلت به آن ها ارائه می کند. بنابراین افراد متقاضی در صورتی می توانند مجددا برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند که تمدید مهلت برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی وجود داشته باشد. داوطلبان گرامی می توانند در موعد مقرر  وارد سایت ثبت نام نظام مهندسی  شده و از فرصت مجددی که در اختیار آنان قرار داده شده است، در خصوص فرایند نام نویسی خود استفاده کنند.

لینک مستقیم ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ماه 1402

(به محض شروع مجدد ثبت نام، لینک فوق فعال می شود.)

داوطلبان می توانند در تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی وارد سایت inbr.ir شده و اقدامات لازم جهت تکمیل فرم ثبت نام را به سر انجام برسانند.

مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402

فرآیند ثبت نام آزمون نظام مهندسی دو بار در سال اجرا می شود و معمولا هر نوبت آن در یک نیمه سال برگزار می گردد و متقاضیان واجد شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402 می توانند در بازه های زمانی مقرر، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. جدول زیر به زمان ثبت نام نظام مهندسی 1402 به هر دو دوره اشاره می کند. تاکنون زمان نام نویسی این فرآیند برای سال 1402 منتشر نشده اما انتظار می رود همانند دوره گذشته در بازه اردیبهشت ماه آغاز گردد. با عضویت در کانال کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره می توانید از تازه ترین اخبار مربوط به این فرآیند مطلع گردید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402

آزمون نظام مهندسی در فواصل زمانی شش ماهه برگزار می گردد و متقاضیان می توانند در مهلت مقرر اقدامات لازم را در راستای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402 انجام دهند. همواره پس از اتمام زمان نام نویسی، با داوطلبانی مواجه می شویم که به دلایل مختلف موفق به طی مراحل ثبت نام خود نشده اند و امیدوار به تمدید مهلت آن هستند. وزارت راه و شهرسازی نیز هر ساله بنا به درخواست مکرر متقاضیان، اقدام به تمدید مهلت ثبت نام در دو دوره می نماید. در صورت انتشار هر گونه خبر مبنی بر تمدید و مهلت مجدد ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402، در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره  و همچنین همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402

دانش آموختگان رشته های مورد نیاز آزمون نظام مهندسی که متقاضی شرکت در آزمون و اخذ پروانه اشتغال به کار خود می باشند، می بایست در مدت زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. نام نویسی داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت inbr.ir انجام می شود. توجه داشته باشید که پیش از آغاز فرآیند ثبت نام خود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی را از سایت فوق دریافت نموده و با دقت مورد بررسی و مطالعه قرار دهید. پس از آشنایی با جزئیات آزمون و کسب اطمینان از احراز شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402 لازم است از یک قطعه عکس پرسنلی خود اسکن تهیه نموده و سپس به ترتیب زیر عمل نمایید.

  • ابتدا به سایت وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان به نشانی inbr.ir مراجعه کرده و گزینه “سامانه آزمون های ورود به حرفه” را برگزینید.

  • در این قسمت، گزینه “ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان_دی ماه 1402” را برگزینید.

  • بر روی گزینه “خرید کارت” کلیک نمایید.

  • جهت پرداخت هزینه نام نویسی می بایست تیک آبی عبارت “سریال ازمون ورود به حرفه مهندسان (تستی) عمران وتاسیسات، مکانیک، برق، نقشه برداری و معماری، شهرسازی، ترافیک دی ماه 1402” را فعال نموده و سپس کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.

  • اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه درج نموده سپس بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک کنید.

  • بعد ازنمایش نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه، پست الکترونیک و مشخص نمودن درگاه پرداخت بر روی دکمه “ادامه روند پرداخت” کلیک نمایید.

  • در این قسمت می بایست اطلاعات کارت بانکی را در فیلدهای مخصوص درج نموده و در انتها کلید “پرداخت” را بفشارید.

  • در انتهای کار، کادرهای مربوطه را با اطلاعات خواسته شده تکمیل نمایید و کلید“تایید” را انتخاب کنید.

فراموش نکنید که حتما از فرم ثبت نام خود پرینت تهیه کرده و آن را نزد خود نگه دارید. در صورتی که تمامی مراحل فوق با موفقیت انجام شوند، سامانه یک کد پیگیری 16 رقمی در اختیارتان قرار می دهد که لازم است آن را برای انجام اموری همچون دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی و مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی یادداشت نموده و نزد خود حفظ کنید.

نکات مهم در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402

به تمامی داوطلبان عزیز توصیه می شود پیش از اقدام به نام نویسی، دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی را به خوبی مورد بررسی قرار داده و بعد به تکمیل فرایند ثبت نام بپردازند.

  • در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خودداری کنید.
  • ثبت نام شما زمانی تکمیل می گردد که شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی دریافت نمایید.
  • بهتر است داوطلبان ثبت نام خود را به روز های آخر موکول ننمایند تا در صورت نیاز بتوانند به ویرایش اطلاعات مندرج در فرم ثبت نامی بپردازند.
  • پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402 به صورت اینترنتی خواهد بود.
  • متقاضیان در مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402 امکان ویرایش اطلاعات قبلی خود را خواهند داشت.

 

سوالات متداول

1- تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

هنوز اخباری در خصوص تمدید ثبت نام این فرآیند اعلام نشده است.

2- نام نویسی در زمان تمدید مهلت آزمون نظام مهندسی از طریق چه سایتی انجام می شود؟

داوطلبان می بایست به سایت وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان به نشانی inbr.ir مراجعه نمایند.

3- ثبت نام در آزمون نظام مهندسی در چه زمانی تکمیل خواهد شد؟

ثبت نام شما زمانی تکمیل می گردد که شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی از سیستم دریافت نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. سید محمد حسین

    با سلام .پشتیبان محترم .بنده در تاریخ مقرر موفق به ثبت نام نشدم.ایا امکان دارد برای ازمون نظارت و اجرا معماری برای ثبت نام تمدید کنند.

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود. مهلت ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان در تاریخ ۱۳۹۹/۴/۱۰ به پایان رسیده است. در حال حاضر زمان مجددی برای تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اعلام نشده است.

  2. فاطمه

    آیا امکانش هست با توجه به تعویق در امتحان نظام مهندسی، ثبت نام مجدد بذارن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، با توجه به لغو برگزاری آزمون نظام مهندسی در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ ، تا کنون اطلاعیه ای در رابطه ای با تمدید مهلت ثبت نام آزمون منتشر نشده است . پیشنهاد می شود جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوطه عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید .

دریافت مشاوره