خانه علمی کاربردی ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی تهران 99
ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی تهران 99

دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی نیمه دولتی و وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تاسیس آن با هدف مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی در سال 1370 به تصویب رسید که امروزه بیش از 1000 مرکز آموزشی برای مهارت آموزی داوطلبان تاسیس شده است. متقاضیان ادامه تحصیل در این دانشگاه، استرس و اضطراب کنکور را تجربه نمی کنند؛ چرا که رشته های این دانشگاه به صورت بدون کنکور می باشد. اغلب متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، افرادی هستند که برای ارتقای موقعیت شغلی خود نیاز به مهارت آموزی بیشتری داشته و در مقابل، امکان حضور تمام وقت در کلاس های دانشگاه را ندارند. یکی از دلایل جذابیت ورود به این دانشگاه علاوه بر پذیرش بدون کنکور، تنوع رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی و نیز کمتر بودن شهریه دانشگاه علمی کاربردی، نسبت به دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی می باشد. در ادامه مطلب به طور اختصاصی به معرفی و ارائه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران خواهیم پرداخت.

ثبت نام مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های علمی کاربردی در نیمسال اول به صورت اینترنتی انجام می شود.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران 99

دانشگاه علمی کاربردی در چند سال اخیر، در نیمسال اول (ورودی مهر) و نیمسال دوم (ورودی بهمن) و در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در سراسر کشور اقدام به جذب دانشجو می نماید. داوطلبان ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی می بایست پس از دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99، آن را به طور دقیق مطالعه کرده و در زمان مقرر اقدام به ثبت نام نمایند. سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 در دوره اخیر را در شهریور ماه 99 اعلام کرد که به محض آغاز موعد ثبت نام دفترچه راهنمای آن روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.

زمان ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در نیمسال اول

داوطلبانی که قصد ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی تهران در نیمسال اول را دارند، ملزم به دریافت به ترتیب دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای و دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای “ناپیوسته” نظام آموزش مهارتی مهرماه 99 می باشند. ابتدا مهلت ثبت نام دوره کاردانی در بازه زمانی 4 تا 10 شهریور 99 و ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته در بازه زمان 11 تا 17 شهریور 99 در نظر گرفته شده بود.

اما به موجب تاخیرهای پیش آمده دفترچه کاردانی از تاریخ 10 شهریور ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. پس از انتشار این دفترچه متقاضیان تا تاریخ 17 شهریور فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام مقطع کاردانی اقدام فرمایند. همچنین دفترچه کارشناسی ناپیوسته نیز از تاریخ 11 شهریور ماه سال جاری از طریق سایت مذکور منتشر می شود و پس از انتشار آن متقاضیان تا تاریخ 18 شهریور فرصت دارند نسبت به ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام فرمایند.

گاها ممکن است برخی داوطلبان بنا بر دلایلی همچون عدم آگاهی از زمان نام نویسی، فرصت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را از دست بدهند ؛ در این راستا سازمان سنجش معمولا با تمدید مهلت نام نویسی، شانس مجددی را برای این دسته از متقاضیان فراهم می کند. نظر به این مطلب، مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تا 23 شهریورماه 99 تمدید شد.

زمان ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در نیمسال دوم

همان طور که ذکر شد، دانشگاه علمی کاربردی تهران در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در نیمسال دوم نیز دانشجو می پذیرد. نیمسال تحصیلی دوم در تقویم آموزشی از بهمن ماه آغاز می شود. بنابراین طبق روال هرسال زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 99 از اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه شروع شده و معمولا تا اوایل بهمن ماه ادامه می یابد. دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 99 نیز در ابتدای بازه مذکور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

بازه زمانی مذکور طبق روال سال های قبل، پیش بینی شده است اما در خصوص زمان دقیق آن اطلاعاتی در دسترس نیست. ناگفته نماند که یحتمل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 99 به صورت حضوری و در دانشگاه های مربوطه انجام خواهد گرفت.

نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران 99

متقاضیان می توانند پس از یافتن اطلاعات در خصوص زمان ثبت نام و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی درصدد نام نویسی برآیند. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی جهت ثبت نام می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نسبت به نام نویس در دانشگاه مذکور اقدام نمایند. برای انجام این امر می توانید طبق روند زیر اقدام کنید:

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.
  • از گزینه های سمت راست، گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب کنید.
  • ابتدا دفترچه مقطع مورد نظر خود را دریافت کرده و آن را به طور دقیق مطالعه نمایید.
  • پس از مطالعه کامل دفترچه، وارد لینک ثبت نام دوره مورد نظر خود شده و نکات ذکر شده را مطالعه فرمایید.
  • در مرحله بعد شما ملزم به خرید کارت می باشید که برای این امر می توانید از گزینه های سمت راست موجود در صفحه، روی گزینه “خرید کارت” کلیک کرده و وارد آن شوید.
  • در صفحه حاضر، نوع کارت خود را براساس دوره مورد نظر خود برگزیده و هزینه درخواستی را من باب ثبت نام و پیامک های اطلاع رسانی پرداخت کنید.
  • پس از پرداخت هزینه ثبت نامی و خرید کارت، سریال ثبت نام 12 رقمی برای شما صادر خواهد شد که برای شماره همراه وارد شده، پیامک می شود.
  • پس از دریافت سریال ثبت نام، به صفحه اصلی ثبت نام بازگشته و سریال را وارد کنید.
  • در صفحه اصلی ثبت نام، لازم است اطلاعات خواسته شده در فرم تقاضانامه را به طور کامل و صحیح تکمیل فرمایید.
  • پس از پایان فرآیند ثبت نام، از تمامی صفحات پرینت تهیه نموده و نزد خود نگه دارید.

از متقاضیان در خواست می شود هنگام تکمیل فرم نهایت دقت خود را به کار گیرند؛ چرا که مسئولیت صحت مندرجات وارد شده در فرم تقاضانامه به عهده متقاضی خواهد بود. در صورت ثابت شدن عدم تطبیق اطلاعات مندرج، در هر مرحله از پذیرش (ثبت نام، قبولی، حین تحصیل و…) از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و وی حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

متقاضیان ثبت نام در نیمسال اول می بایست پس از انجام فرآیند نام نویسی به صورت اینترنتی و در صورت قبولی دردانشگاه مورد نظر، مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را به همراه داشته و آن ها را به دانشگاه قبولی ارائه دهند. این مدارک مطابق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 عبارت اند از:

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 مقطع تحصیلی

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

 مقطع کاردانیگواهی نامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم
مقطع کاردانیگواهی معدل دار برای افرادی که گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل می باشد
 مقطع کارشناسی ناپیوستهمدرک کاردانی (اعم از پیوسته/ناپیوسته) دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی مورد تایید
مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوستهفرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تاکنون گواهی نامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است
مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوستهفرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده می نمایند
مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوستهآخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل
 مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوستهاصل شناسنامه و کارت ملی
 مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته6 قطعه عکس 4*3 پرسنلی

لازم به ذکر است متقاضیان نام نویسی در نیمسال دوم که فرآیند ثبت نام آن ها به صورت حضوری است، می بایست مدارک فوق را به هنگام انجام روند ثبت نام در دانشگاه مورد نظر، به همراه داشته باشند.

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران 99

طبیعی است که ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی نیز همانند هر مرکز دیگر، نیازمند شرایط و ضوابط خاصی است و تنها در صورت احراز آن شرایط است که مجوز نام نویسی برای متقاضی صادر خواهد شد. دانشگاه علمی کاربردی نیز از این قاعده مستثنی نیست و علی رغم داشتن مزایای زیاد، نیازمند داشتن یک سری شرایط است که در ادامه مطلب زیر به آن می پردازیم.

شرایط عمومی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی
  • ملتزم به احکام عملی دین اسلام (انجام واجبات و پرهیز از محرمات)
  • نداشتن اعتراض نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم سوء سابقه و فساد اخلاقی
  • عدم ارتکاب به اعمال خلاف هنجارهای شغلی و تحصیلی در مقاطع قبل
  • نداشتن سابقه عضویت در ساواک یا فرقه فراماسونری
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی ثبت نام در مقطع کاردانی 

  • داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید 3 – 3 – 6 (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) یا دیپلم سه ساله نظام ترمی – سالی واحدی (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و یا دیپلم نظام قدیم
  • داشتن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی (مندرج در دفترچه)
  • برخورداری از توانایی جسمی لازم، متناسب با رشته های انتخابی
  • داشتن شرایط مربوط به نظام وظیفه برای داوطلبان آقا (کارت پایان خدمت یا برگه معافیت دائم و یا برگه معافیت موقت بدون غیبت)

شرایط اختصاصی ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته 

  • فارغ التحصیل شدن از مقطع تحصیلی پیشین
  • داشتن مدرک کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزشی معتبر یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای (حتی با عنوان غیرمرتبط)
  • داشتن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی (مندرج در دفترچه)
  • داشتن شرایط مربوط به نظام وظیفه برای داوطلبان آقا (کارت پایان خدمت یا برگه معافیت دائم و یا برگه معافیت موقت بدون غیبت)

داوطلبان سال آخر هر مقطع تحصیلی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور سال جاری موفق به اخذ مدرک دیپلم یا کاردانی خواهند شد، مجاز به انتخاب کدرشته محل می‌ باشند. چنانچه یکی از متقاضیان در یکی از کدرشته محل‌ های انتخابی پذیرفته شود ولی تا پایان شهریور ماه سال 99 موفق به دریافت دانش نامه پایان تحصیلات نشود، قبولی او لغو شده و اجازه ثبت‌ نام نخواهد داشت.

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تهران 99

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تهران برای نیمسال اول و دوم 99 که در دفترچه راهنما درج شده است، به شرح ذیل می باشد:

  • کاردانی حرفه ای امور بانکی
  • کاردانی حرفه ای امور بورس
  • کاردانی حرفه ای امور بیمه
  • کاردانی حرفه ای امور تعاون
  • کاردانی حرفه ای امور دفتری
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – خدمات مشاوره املاک
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – انبارداری
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور نمایشگاهی
  • کاردانی حرفه ای تکنیک های فروش
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیاتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری شرکت های بیمه
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری واحدهای صنفی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی مجتمع های تجاری
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار ورزشی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره تامین
  • کاردانی حرفه ای بازاریابی
  • کاردانی حرفه ای تبلیغات
  • کاردانی حرفه ای چاپ و نشر
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای طلا و جواهر – تراش سنگ های قیمتی
  • کاردانی حرفه ای طلا و جواهر – ساخت زیورآلات با دست
  • کاردانی حرفه ای طلا و جواهر – گوهرنشانی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – بهره وری واحدهای صنفی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی تشکل های صنفی
  • کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحد های صنفی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف
  • کاردانی حرفه ای حقوق – امور ضابطین قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – ارشاد و معاضدت قضایی
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری ورزش معلولین
  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – اورژانس اجتماعی
  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده
  • کاردانی حرفه ای صنایع دستی – مصنوعات چوبی
  • کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
  • کاردانی حرفه ای امداد سوانح
  • کاردانی حرفه ای امداد و نجات شهری
  • کاردانی حرفه ای اطفای حریق شهری
  • کاردانی حرفه ای ایمنی و حفاظت تصرفات ساختمانی
  • کاردانی حرفه ای توانمندسازی آسیب دیدگان در حوادث
  • کاردانی حرفه ای مشارکت های مردمی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی مهدکودک
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی خانه کودک و نوجوان
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم
  • کاردانی حرفه ای تکنولوژی آموزشی
  • کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
  • کاردانی حرفه ای طراحی لباس
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی – ویراستاری
  • کاردانی حرفه ای انتظامات و حراست فیزیکی
  • کاردانی حرفه ای پیشگیری انتظامی
  • کاردانی حرفه ای کشف و پی جویی سرقت
  • کاردانی حرفه ای کنترل ترافیک
  • کاردانی حرفه ای پیشگیری انتظامی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
  • کاردانی حرفه ای مهمان داری هواپیما
  • کاردانی حرفه ای خدمات پس از فروش خودرو
  • کاردانی حرفه ای آشپزی
  • کاردانی حرفه ای قنادی
  • کاردانی حرفه ای گردشگری
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور تشریفات
  • کاردانی حرفه ای هتلداری
  • کاردانی حرفه ای آرایش زنانه
  • کاردانی حرفه ای پیرایش زنانه
  • کاردانی حرفه ای پیرایش مردانه
  • کاردانی حرفه ای انیمیشن
  • کاردانی حرفه ای بازیگری
  • کاردانی حرفه ای سینما – تدوین فیلم
  • کاردانی حرفه ای سینما – تصویربرداری
  • کاردانی حرفه ای سینما – صدابرداری
  • کاردانی حرفه ای سینما – فیلمسازی
  • کاردانی حرفه ای سینما – فیلمنامه نویسی
  • کاردانی حرفها ی سینما – بدلکاری
  • کاردانی حرفه ای سینما – تهیه و تولید فیلم
  • کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی
  • کاردانی حرفه ای گریم
  • کاردانی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – عکاسی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – نقاشی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی
  • کاردانی حرفه ای خوشنویسی
  • کاردانی حرفه ای تکنیک های فروش
  • کاردانی حرفه ای خدمات هتلداری بیمارستان
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه فوتبال
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه پرورش اندام
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه ورزش پهلوانی و زورخانه ای
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه تکواندو
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه سوارکاری
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه شطرنج
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه تیراندازی
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه شنا
  • کاردانی حرفه ای بهداشت یاری دامپزشکی
  • کاردانی حرفه ای عملیات ویژه انتظامی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مروج سیاسی
  • کاردانی حرفه ای مروج اندیشه و تربیت اسلامی
  • کاردانی حرفه ای امور حفاظت اطلاعات سازمانی
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی – آثار مکتوب و متون رسمی
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان فرانسوی – آثار دیداری و شنیداری
  • کاردانی حرفه ای امور محله
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی آموزش های شهروندی
  • کاردانی حرفه ای تامین فیزیکی اطلاعات
  • کاردانی حرفه ای جمع آوری اطلاعات سیگنالی
  • کاردانی حرفه ای جمع آوری اطلاعات نظامی
  • کاردانی حرفه ای خدمات مشترکین صنعت آب و برق
  • کاردانی حرفه ای خبرنگاری
  • کاردانی حرفه ای خبرنگاری ورزشی
  • کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
  • کاردانی حرفه ای طراحی کیف و کفش
  • کاردانی حرفه ای امور کتابداری و اطلاعرسانی
  • کاردانی حرفه ای صنایع دستی – فرش دستباف
  • کاردانی حرفه ای موسیقی – آواز ایرانی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای نمایشی – دستیاری کارگردان
  • کاردانی حرفه ای هنرهای نمایشی – طراحی صحنه
  • کاردانی حرفه ای چاپ – چاپ پوشاک
  • کاردانی فنی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT)
  • کاردانی فنی طلا و جواهر – ریخته گری
  • کاردانی فنی صنایع چوب – تولید مبلمان
  • کاردانی فنی صنایع مبلمان صفحه ای
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر
  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی الکترونیک صنعتی
  • کاردانی فنی اندازه شناسی کمیت های فیزیکی و مکانیکی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان
  • کاردانی فنی برق – برق مترو
  • کاردانی فنی برق – انتقال
  • کاردانی فنی برق – توزیع
  • کاردانی فنی بهره برداری راه آهن
  • کاردانی فنی راهبری لکوموتیو
  • کاردانی فنی نصب و نگهداری جرثقیل
  • کاردانی فنی جوشکاری
  • کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی
  • کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان
  • کاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتی
  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی
  • کاردانی فنی مکانیک – مونتاژ سیستم های مکانیکی
  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک خودروهای زرهی
  • کاردانی فنی مکانیک خودرو
  • کاردانی فنی نقشه کشی صنعتی
  • کاردانی فنی نقشه برداری کارگاهی
  • کاردانی فنی عمران – نگهداری و مرمت ساختمان
  • کاردانی فنی عمران – سازه های پیش ساخته
  • کاردانی فنی عمران – خط و ابنیه مترو
  • کاردانی فنی عمران – شبکه و تصفیه خانه آب
  • کاردانی فنی مخابرات – ارتباطات داده ها
  • کاردانی فنی ابزار دقیق
  • کاردانی فنی آسانسور و پله برقی
  • کاردانی فنی ممیزی انرژی – صنعت
  • کاردانی فنی تعمیر و نگهداری هواپیما
  • کاردانی فنی اویونیک هواپیما
  • کاردانی فنی دیسپچری پرواز
  • کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو
  • کاردانی فنی لجستیک و تامین قطعات خودرو
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – شوینده ها، آرایشی و بهداشتی
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – صنعتی
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی
  • کاردانی فنی صنایع غذایی – آرد
  • کاردانی فنی صنایع غذایی – نان
  • کاردانی فنی صنایع غذایی – قند
  • کاردانی فنی صنایع غذایی – نوشیدنی ها
  • کاردانی فنی کنترل کیفیت مواد غذایی
  • کاردانی فنی تجهیزات پزشکی – تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی
  • کاردانی فنی تجهیزات پزشکی – تجهیزات کنترل عفونی و استریلیزاسیون
  • کاردانی فنی تجهیزات پزشکی اتاق عمل
  • کاردانی فنی عمران – امور پیمان ها
  • کاردانی فنی معماری – معماری شهری
  • کاردانی فنی تولید کفش
  • کاردانی فنی شهرسازی
  • کاردانی فنی صنایع لاستیک
  • کاردانی فنی دامپروری – پرورش اسب
  • کاردانی فنی ایمنی زمینی فرودگاهی
  • کاردانی فنی مخابرات – انتقال رادیویی
  • کاردانی فنی مخابرات – کابل و فیبر نوری
  • کاردانی فنی مخابرات – مراکز سوئیچینگ
  • کاردانی فنی امداد ریلی مترو
  • کاردانی فنی ایمنی مترو
  • کاردانی فنی مکانیک مترو
  • کاردانی فنی تصفیه آب و پساب صنایع غذایی
  • کاردانی فنی نگهداری و تعمیرات (نت) تجهیزات دفاعی – موتور و بدنه پهپاد
  • کاردانی فنی هوانوردی – خلبانی PPL
  • کاردانی فنی بازی سازی رایانه ای

در صورتی که خواهان دریافت اطلاعات در ارتباط با پذیرش هر رشته در دانشگاه های مختلف شهر تهران و سایر شهرهای استان در مقطع کاردانی می باشید می توانید، اطلاعات دقیق تر را با مطالعه دقیق دفترچه به دست آورید.

دانلود دفترچه ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی و کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی 99

(جهت دریافت فایل، روی لینک مربوطه کلیک نمایید.)

رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تهران 99

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تهران برای نیمسال اول و دوم 99 به شرح ذیل می باشد:

  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری بانکی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیاتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی
  • کارشناسی حرفه ای امور گمرکی
  • کارشناسی حرفه ای خدمات بازرگانی بین المللی
  • کارشناسی حرفه ای خدمات حمل و نقل بین المللی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بورس
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار اینترنتی
  • کارشناسی حرفه ای طراحی زیورآلات
  • کارشناسی حرفه ای مشاوره املاک و مستغلات
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور کیفری
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور مدنی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی در امور کیفری
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی در امور مدنی
  • کارشناسی حرفه ای طراحی مبلمان
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بازاریابی و فروش مبلمان
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
  • کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری روانی – اجتماعی در بحران (سوانح طبیعی)
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح طبیعی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح غیرطبیعی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات
  • کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
  • کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزش های فرهنگی و هنری
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
  • کارشناسی حرفه ای مربی هنر کودک
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد
  • کارشناسی حرفه ای پدافند غیرعامل
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت ایستگاه پلیس
  • کارشناسی حرفه ای بازاریابی گردشگری
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت هتلداری
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت لجستیک و زنجیره تامین – گرایش بازرگانی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تجاری سازی
  • کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزشه ای فرهنگی و هنری
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – کودک
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مراکز اورژانس اجتماعی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تعاون
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت شعب بانک
  • کارشناسی حرفه ای حقوق بیمه
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بازاریابی بیمه
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه – بیمه اشخاص
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه – بیمه اموال
  • کارشناسی حرفه ای انیمیشن – کارگردانی
  • کارشناسی حرفه ای بازیگری
  • کارشناسی حرفه ای خوشنویسی
  • کارشناسی حرفه ای سینما – تدوین فیلم
  • کارشناسی حرفه ای سینما – تصویربرداری
  • کارشناسی حرفه ای سینما – کارگردانی
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی – تبلیغات
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی – مد و پوشاک
  • کارشناسی حرفه ای فیلمنامه نویسی
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – پوستر و نشانه
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویر سازی
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – چاپ و بسته بندی
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – گرافیک تزیینی و محیطی
  • کارشناسی حرفه ای گریم – چهره پردازی
  • کارشناسی حرفه ای گریم – آرایش و پیرایش مو
  • کارشناسی حرفه ای گویندگی و دوبله
  • کارشناسی حرفه ای گردشگری سلامت
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – الکترونیک
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکار سنجی
  • کارشناسی حرفه ای هنرهای دیجیتال – گرافیک متحرک
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت اماکن ورزشی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری آمادگی جسمانی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری تکواندو
  • کارشناسی حرفه ای روانشناسی ورزشی
  • کارشناسی حرفه ای مربیگری شطرنج
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در عملیات انتظامی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – ارزیابی فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – امور همایش ها و جشنواره ها
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور هنری
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت ایمنی و حفاظت سازمانی
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت آموزش های شهروندی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت محله
  • کارشناسی حرفه ای اطلاعات نظامی
  • کارشناسی حرفه ای عملیات روانی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت دفتری
  • کارشناسی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
  • کارشناسی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز کلاسیک
  • کارشناسی حرفه ای اطلاعات سازمانی
  • کارشناسی حرفه ای حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در اماکن
  • کارشناسی حرفه ای آشپزی – آشپزی ملل
  • کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی
  • کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی خبری
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت اسناد و مدارک
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگو سازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس کودک و نوجوان
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس اجتماعی و مشاغل
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و تکنولوژی دوخت
  • کارشناسی حرفه ای هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
  • کارشناسی حرفه ای طراحی پوشاک – کیف و کفش
  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط بیرونی
  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
  • کارشناسی حرفه ای نقاشی – نقاشی
  • کارشناسی حرفه ای علوم کتابداری و اطلاع رسانی
  • کارشناسی حرفه ای فرش – بافت و رفوگری
  • کارشناسی حرفه ای فرش – طراحی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت مبلغ قرآن کریم
  • کارشناسی حرفه ای موسیقی – آهنگسازی ایرانی
  • کارشناسی حرفه ای موسیقی – آواز ایرانی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت مربی – امور فرهنگی کودک و نوجوان
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور چاپ
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک
  • مهندسی فناوری اطلاعات – برنامه نویسی تحت وب
  • مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات
  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
  • مهندسی فناوری مکانیک خودرو
  • مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی بافت های فرسوده
  • مهندسی فناوری معماری – طراحی فضاها و اماکن ورزشی
  • مهندسی فناوری آسانسور و بالابرها
  • مهندسی فناوری بازرسی جوش
  • مهندسی فناوری طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
  • مهندسی فناوری اویونیک هواپیما
  • مهندسی فناوری ماکنیک هواپیما
  • مهندسی فناوری لجستیک و زنجیره تامین خودرو
  • مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
  • مهندسی فناوری صنایع غذایی – صنعت آرد
  • مهندسی فناوری صنایع غذایی – صنعت شیرینی و شکلات
  • مهندسی فناوری تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی
  • مهندسی فناوری تجهیزات پزشکی – اتاق عمل
  • مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
  • مهندسی فناوری عمران – نقشه برداری
  • مهندسی فناوری عمران – آب و فاضلاب
  • مهندسی فناوری عیب یابی و بازسازی پهپاد
  • مهندسی فناوری دامپروری – پرورش اسب
  • مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT – مخابرات سیار
  • مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT – بهره برداری ازسیستم های مخابراتی
  • مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT – مخابرات نوری
  • مهندسی فناوری لجستیک و زنجیره تامین خودرو
  • مهندسی فناوری برق مترو
  • مهندسی فناوری مکانیک مترو
  • مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق
  • مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
  • مهندسی فناوری هوانوردی – خلبانی (IR & CPL)

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پذیرش هر رشته در دانشگاه های مختلف تهران و سایر شهرهای استان در مقطع کارشناسی، می توانید نسبت به مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام اقدام به عمل آورید.

دانلود دفترچه ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دانلود دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 99

(جهت دریافت فایل، روی لینک مربوطه کلیک نمایید.)

در راستای تحصیل در دانشگاه های بدون کنکور کشور، می توانید برای آگاهی از امکان تحصیل در رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی به لینک مربوطه وارد شده و اطلاعات لازم را کسب کنید. در مجموع افرادی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ادامه تحصیل در این دانشگاه ها را اتخاذ می کنند، سوالاتی در رابطه با اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی برای آن ها به وجود می آید. لازم به ذکر است که این دانشگاه تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می کند، بنابراین مدرک ارائه شده از سوی این دانشگاه کاملا معتبر و قابل استفاده در تمام ارگان ها و سازمان های کشور می باشد.

 

سوالات متداول

1- آیا همزمان با تحصیل خود در دانشگاه دیگر، می توانم در دانشگاه علمی کاربردی تهران ادامه تحصیل دهم؟

خیر، تحصیل همزمان در دانشگاه ها و موسسات آموزشی دیگر مجاز نبوده و در صورت اطلاع با داوطلب برخورد خواهد شد.

2- آیا امکان تغییر رشته در دانشگاه علمی کاربردی تهران وجود دارد؟

بله، از نیمسال تحصیلی دوم به بعد امکان تغییر رشته در دانشگاه های علمی کاربردی وجود دارد.

3- در دانشگاه علمی کاربردی تهران می توان در یک رشته غیر مرتبط با رشته قبلی ادامه تحصیل داد؟

بله، در صورت دانش آموختگی و دریافت مدرک پایان دوره، می توان تحصیلات خود را در رشته غیر مرتبط ادامه داد

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره