خانه دکتری دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400

 دفترچه شرایط انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400
دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400

فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی عمومی در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی می توانند نسبت به ثبت نام خود در این آزمون اقدام کنند. در صورتی که داوطلب در آزمون دستیاری دندانپزشکی پذیرفته شود، وارد دوره رزیدنتی می شود و پس از اتمام دوره و یادگیری مهارت های لازم می تواند در حیطه تخصصی خود به عنوان دندانپزشک متخصص شروع به فعالیت کند. اگر متقاضی بتواند حدنصاب نمره قبولی را در آزمون کسب نماید، پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی، می بایست دفترچه را از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی دانلود نموده و در موعد مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام نماید.

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400
 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400

(جهت دانلود فایل، روی لینک کلیک کنید.)

عدم تکمیل فرم انتخاب رشته محل تحصیل در زمان مقرر، به منزله انصراف بوده و داوطلب از روند آزمون حذف می شود.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی 1400

هر ساله قبل از آغاز فرآیند انتخاب رشته، دفترچه راهنمای آن که تمامی اطلاعات لازم برای تکمیل مراحل انتخاب رشته را در بر دارد، در بازه زمانی مشخص شده از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir، در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. متقاضیان جهت انجام فرآیند انتخاب رشته می بایست تمامی موارد مندرج در این دفترچه را با دقت مطالعه نمایند.

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی در تاریخ 3 آذر ماه از طریق سایت مذکور منتشر شد. از همین رو، متقاضیان می توانند به سایت سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه و اطلاع از لیست کد رشته های ارائه شده، فرآیند انتخاب رشته خود را به انجام برسانند.

نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی 1400

آزمون دستیاری دندانپزشکی هر ساله از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می شود که هدف از آن، یافتن افراد توانمند و تربیت آن ها در حوزه تخصصی دندانپزشکی می باشد. در واقع این آزمون تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور برگزار می گردد و صرفا افرادی که حدنصاب نمره را کسب نمایند، مجاز به انتخاب رشته می شوند. بنابراین متقاضیان می بایست جهت انجام فرآیند انتخاب رشته خود از تمامی شرایط و لیست کد رشته های ارائه شده در دفترچه آگاهی کامل داشته باشند.

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی شامل توضیحاتی درباره کارنامه علمی، روش گزینش، سهمیه ها، اطلاعات ضروری چگونگی انتخاب رشته، ظرفیت پذیرش و دانشگاه های پذیرنده و… می باشد. این دفترچه از طریق سایت sanjeshp.ir منتشر شده است که به منظور سهولت دسترسی شما عزیزان، لینک دانلود آن را در جدول زیر قرار داده ایم.

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400
 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400

(جهت دانلود فایل، روی لینک کلیک کنید.)

داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی بودند می توانند پس از اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی در صورت کسب حدنصاب نمره نسبت به انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی اقدام نمایند. هم چنین برای تمامی آزمون هایی که هر ساله در کشور برگزار می شوند ، سهمیه هایی در نظر گرفته می شود که بخشی از ظرفیت پذیرش به متقاضیان واجد شرایط سهمیه اختصاص می یابد. جهت اطلاع از سهمیه ها می توانید دفترچه انتخاب رشته را از لینک فوق دانلود نمایید و قسمت مربوطه را مطالعه کنید.

سوالات متداول

1- دفترچه انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی 1400 در چه تاریخی منتشر می شود؟

این دفترچه در تاریخ 3 آذر ماه از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر شده است.

2- نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی چگونه است؟

شما می توانید دفترچه انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی را از سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir و یا لینک موجود در این مقاله دریافت نمایید.

3- زمان انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی در چه تاریخی است؟

داوطلبان می توانند از ساعت 12:00 روز یکشنبه 7 آذر ماه تا روز یکشنبه 13 آذر ماه انتخاب رشته خود را انجام دهند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری