خانه استخدام بانک ها زمان استخدام بانک شهر ۱۴۰۳

زمان استخدام بانک شهر ۱۴۰۳

زمان آزمون استخدامی بانک شهر 1402
زمان استخدام بانک شهر ۱۴۰۳
فعالیت در بانک ها به سبب امتیازات شغلی برتر، همواره مورد توجه عده بسیاری قرار گرفته است. بانک شهر به عنوان یکی از بانک های خصوصی کشور، با توجه به نیاز خود و در شرایط خاص هر چند سال یک بار اقدام به جذب نیروی انسانی می نماید. پذیرش در بانک شهر نیز مانند پذیرش در سایر بانک ها، قبولی داوطلبان در تمامی مراحل آزمون و مصاحبه آزمون استخدامی بانک شهر  را می طلبد. با توجه به این که ممکن است بانک شهر در یک دوره بر اساس برگزاری آزمون ورودی و در دوره دیگر بر اساس انجام مصاحبه به استخدام بپردازد، زمان و نحوه ثبت نام در هر کدام از مراحل متفاوت خواهد بود. در این مقاله به بررسی زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی این بانک خواهیم پرداخت.

آخرین دوره استخدام بانک شهر مربوط به اردیبهشت ماه 1402 می باشد که بر اساس بررسی رزومه داوطلبان و مصاحبه حضوری صورت گرفته است.

زمان استخدام بانک شهر 1403

به طور معمول بانک ها در فاصله های زمانی طولانی در صورتی که شرایط، پذیرش نیروهای جدید را ایجاب کند، اقدام به جذب نیرو می نمایند. آخرین دوره ای که بانک شهر از علاقه مندان و واجدین شرایط دعوت به همکاری نمود، سال 1402 می باشد که فراخوان استخدام خود را در شهرهای تهران،اصفهان، مشهد، تبریز و شیراز منتشر کرد. در این دوره، داوطلبان با مراجعه به سایت بانک شهر، فرم تقاضانامه موجود را تکمیل کرده و رزومه خود را جهت بررسی ارسال نمودند که با تایید اولیه مدارک خود از سوی بانک، جهت گزینش و مصاحبه حضوری دعوت شدند.

متقاضیانی که قصد دارند در فرآیند استخدام بانک شهر ثبت نام و شرکت نمایند، می بایست بدانند که هنوز اطلاعیه ی جدیدی در خصوص زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر 1403 در دسترس نمی باشد بنابراین لازم است علاقه مندان به دقت اخبار مربوط به زمان ثبت نام را دنبال کنند تا بتوانند در موعد مقرر نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. همچنین داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق نام نویسی، در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضویت داشته باشند.

نحوه استخدام بانک شهر 1403

ثبت نام برای استخدام در بانک شهر به صورت اینترنتی و از طریق سایت اختصاصی این بانک به نشانی shahr-bank.ir انجام می گیرد. در مورد نحوه استخدام این بانک در سال ۱۴۰۳ برنامه مشخصی وجود ندارد ولی معمولا روند انجام ثبت نام اینترنتی برای اکثر بانک ها به طور یکسان انجام می گیرد.

در دوره های گذشته نام نویسی این آزمون از طریق سایت اختصاصی این بانک انجام می شد اما برای سال 1403، مطابق با اطلاعیه منتشر شده از طرف بانک مذکور، این فرآیند از طریق سایت آزمون جهاد دانشگاهی با طی مراحل زیر انجام می شود. بنابراین گمان می رود این فرآیند در سال 1403 نیز از طریق سایت hrtc.ir انجام گردد.

  • مراجعه به سایت آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir و کلیک بر روی گزینه “ثبت نام”

مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر

  • انتخاب گزینه “آزمون” از بالای صفحه برای پرداخت هزینه

مرحله دوم آزمون استخدامی بانک شهر

  • فشردن کلید “پرداخت هزینه” در صفحه پیش رو

مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر

  • درج اطلاعات خواسته شده و فعال نمودن تیک عبارت ” اینجانب قبل از پرداخت هزینه، تمامی مفاد درفترچه راهنمای را با دقت مطالعه نمودم و تمامی شرایط شرکت در آزمون را دارا می باشم”، سپس انتخاب گزینه “پرداخت هزینه”

مرحله چهارم ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر

  • پرداخت وجه نام نویسی از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب (جهت پرداخت هزینه داشتن رمز پویای فعال الزامی است) و فشردن کلید “پرداخت”

مرحله پنجم ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر

  • مراجعه مجدد به صفحه ثبت نام و وارد نمودن اطلاعات کاربری خواسته شده، همچنین توکن پرداخت دریافت شده از مرحله قبلی، و انتخاب گزینه “ثبت نام”

مرحله ششم ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر

دقت کنید که پس از اتمام موفقیت آمیز فرآیند نام نویسی سامانه یک کد رهگیری برای شما در نظر می گیرد که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج استخدام بانک شهر به کارتان می آید، پس ضروری است این کد را نزد خود نگه داری کنید.

تذکر: پس از پرداخت هزینه آزمون، بازگشت وجه ثبت نام به هیچ وجه ممکن نخواهد بود. بنابراین بهتر است صرفا علاقه مندانی که تمام شرایط عمومی و اختصاصی را دارا می باشند، نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای استخدام در بانک، تنها دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی کافی نیست بلکه متقاضی باید از تمام مراحل استخدامی همچون مصاحبه روانشناسی، مصاحبه شغلی و روانشناختی، تست آمادگی جسمانی (صرفا جهت متقاضیان رده شغلی نگهبان بانک)، گزینش عقیدتی سیاسی و معاینات پزشکی نیز با موفقیت عبور نماید و به این ترتیب همه اقدامات لازم را جهت پذیرش خود انجام دهد.

 

سوالات متداول

1- آخرین آگهی استخدام بانک شهر 1402 مربوط به چه زمانی می باشد؟

آخرین آگهی منتشر شده از سوی سایت بانک شهر مبنی بر جذب نیرو در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ بوده است.

2- ثبت نام در فراخوان استخدام بانک شهر از چه طریقی انجام می شود؟

در آخرین دوره ثبت نام در فراخوان استخدام بانک شهر، این فرآیند از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir انجام گرفت.

3- گزینش و تایید صلاحیت در فرآیند استخدام بانک شهر به چه روش هایی انجام می شود؟

گزینش در این بانک ممکن است از طریق برگزاری آزمون، مصاحبه و یا هردو این روش ها صورت بگیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک