خانه استخدام بانک ها ورود به سایت استخدام بانک شهر | shahr-bank.ir

ورود به سایت استخدام بانک شهر | shahr-bank.ir

سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر 1402
سایت استخدام بانک شهر ۱۴۰۲
اشتغال در هر یک از بخش های نظام بانکداری، در هر زمان علاقه مندان بسیاری دارد. بانک های کشور چه خصوصی و چه دولتی از نظر کیفی شرایط مطلوبی را برای کارمندان خود ایجاد می کنند و به همین سبب همواره در زمان های مختلف داوطلبان بسیاری در تلاش برای اشتغال در آن ها به سر می برند. بانک شهر یکی از بانک های خصوصی کشور به شمار می رود که همانند سایر بانک ها در صورت نیاز به نیروهای جدید و متخصص، از متقاضیان واجد شرایط استخدام بانک شهر دعوت به همکاری می نماید. بر همین اساس علاقه مندان می بایست در مدت زمان اعلام شده، اقدام به درج اطلاعات و مشخصات خود در سامانه ثبت نام نمایند.

✅ لینک مستقیم ثبت نام در سایت استخدام بانک شهر 1402

روند استخدام بانک شهر 1402 به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org منتشر می گردد.

معرفی سایت استخدام بانک شهر

بانک شهر از دسته بانک هایی است که برای جذب نیرو معمولا آزمون برگزار نمی کند و به روش بررسی رزومه و برگزاری مصاحبه، کارمندان خود را استخدام می نماید. آخرین باری که این بانک اقدام به پذیرش نیرو از طریق آزمون استخدامی نمود به سال 89 برمی گردد که در این حالت، نمره کتبی داوطلب یکی از اصلی ترین عوامل برای راه یابی به سایر مراحل استخدام بود. اما این بانک در سال های اخیر به روش دریافت رزومه و بررسی مدارک، به استخدام دوطلبان می پردازد.

برای اشتغال در بانک شهر، ابتدا علاقه مندان باید در سایت استخدام این بانک به نشانی shahr-bank.ir ثبت نام نموده و مدارک خود را ارسال نمایند. البته در سال 1401، مطابق با اطلاعیه منتشر شده از طرف بانک مذکور، فرآیند نام نویسی از طریق سایت آزمون جهاد دانشگاهی انجام شده است. بنابراین برای مشخص شدن سایت ثبت نام اینترنتی در سال ۱۴۰۲ منتظر انتشار اطلاعیه از سوی این بانک باشیم.

شایان ذکر است، دوره استخدام بانک شهر در سال 1402 از طریق سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام خواهد پذیرفت. پرداخت هزینه و اعلام نتایج آزمون کتبی این بانک نیز از طریق همین سایت صورت می گیرد.

نحوه نام نویسی در سایت استخدام بانک شهر

بانک شهر به طور معمول هر چند سال یک بار بر اساس اولویت های مورد نیاز خود از واجدین شرایط، استخدام به عمل می آورد که معمولا روند ثبت نام از طریق سایت رسمی همین بانک صورت می گرفت اما در سال 1402 روند ثبت نام از سایت azmoon.org در نظر گرفته شده است. بنابراین زمان استخدام بانک شهر در سال جاری به طور دقیق مشخص نیست.

  • به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنید.مرحله اول استخدام بانک شهر
  • سپس در صفحه پیش رو، بر روی آیکون “خرید کارت” کلیک کنید.مرحله دوم استخدام بانک شهر
  • به منظور ادامه روند ثبت نام بر روی دکمه “ادامه” کلیک نمایید.مرحله سوم استخدام بانک شهر
  • در مرحله بعد می بایست کادرهای مربوط به اطلاعات خود را تکمیل نموده و گزینه “ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید” را انتخاب کنید.مرحله چهارم استخدام بانک شهر
  • به جهت انجام ثبت نام ابتدا به مرحله هزینه نام نویسی وارد می شوید که می بایست بعد از تکمیل اطلاعات کارت بانکی خود، بر روی دکمه “پرداخت” کلیک کنید.مرحله پنجم استخدام بانک شهر
  • مجدد به صفحه ای که در مرحله دوم وارد آن شده بودید بازگردید و این بار گزینه “ثبت نام” را بفشارید. مرحله هفتم استخدام بانک شهر
  • کد ملی و کدی که پس از پرداخت هزینه دریافت کردید را مطابق تصویر زیر وارد نمایید . در نهایت با کلیک بر روی گزینه “ورود به ثبت نام” به مرحله تکمیل فرم راه می یابید.مرحله ششم استخدام بانک شهر

دقت کنید که پس از اتمام موفقیت آمیز فرآیند نام نویسی سامانه یک کد رهگیری برای شما در نظر می گیرد که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج استخدام بانک شهر به کارتان می آید، پس ضروری است این کد را نزد خود نگه داری کنید.

مدارکی که باید در زمان ثبت نام در سایت بارگذاری شوند

  •  فایل اسکن شده کارت ملی (هر دو طرف)
  • تصویر صفحات اول، دوم و توضیحات شناسنامه
  • اسکن عکس 4*3 تمام رخ و با کیفیت
  • تصویر کارت پایان یا معافیت از خدمت (ویژه متقاضیان آقا)
  • فایل اسکن شده مدرک تحصیلی

سوالات متداول

1- ثبت نام در فراخوان استخدام بانک شهر از چه طریقی انجام می شود؟

در آخرین دوره ثبت نام در فراخوان استخدام بانک شهر، این فرآیند از طریق azmoon.org انجام می گیرد.

2- آخرین آگهی استخدام بانک شهر مربوط به چه زمانی می باشد؟

آخرین آگهی منتشر شده از سوی سایت بانک شهر مبنی بر جذب نیرو در آذر ماه سال 1402 انجام می گیرد.

3- برای اطلاع یافتن از شرایط استخدام بانک شهر به چه سایتی می توان مراجعه کرد؟

افراد می توانند با مراجعه به سایت بانک شهر به نشانی shahr-bank.ir از شرایط استخدام این بانک اطلاع یابند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک