خانه استخدام بانک ها استخدام بانک شهر ۱۴۰۲ | شرایط و سایت ثبت نام آزمون

استخدام بانک شهر ۱۴۰۲ | شرایط و سایت ثبت نام آزمون

مدارک و شرایط استخدام بانک شهر 1402
استخدام بانک شهر ۱۴۰۲

بانک شهر از جمله بانک های نوپایی است که منابع انسانی خود را از طریق برگزاری آزمون و انجام مصاحبه تامین می کند. متقاضیان نام نویسی در این آزمون استخدامی می بایست در زمان استخدام بانک شهر به سایت این بانک مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند. اما لازم است بدانید که قبل از برپایی آزمون، تمامی داوطلبین می بایست از یکسری شروط نیز برخوردار باشند تا مجوز نام نویسی در آزمون را کسب نمایند.

استخدام در این بانک در هر دوره با توجه به رشته های مورد نیاز صورت می پذیرد، از این رو یکی دیگر از موارد لازم، کسب آگاهی کافی در خصوص رشته های اعلام شده جهت استخدام بانک شهر می باشد.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام در فراخوان استخدام بانک شهر 1402

ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر برای سال 1402 از 1 تا 15 آذر ماه برای استان های تهران و البرز انجام می پذیرد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر ۱۴۰۲

بانک شهر نیز از جمله بانک هایی است که به منظور استخدام نیروی مورد نیاز خود اطلاعیه های جذب نیرو را از طریق سایت رسمی shahr-bank.ir

منتشر می کند. مطابق با اطلاعیه های منتشر شده از طرف سایت این بانک، ثبت نام دوره جدید استخدام برای عنوان شغلی بانکدار
و واحدهای تخصصی بانک در استان تهران و البرز از روز 1 لغایت 15 آذر ماه 1402 صورت می پذیرد. داوطلبان علاقه مند می بایست با مطالعه دفترچه راهنما و سپس تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام خود، آمادگی لازم را به منظور شرکت در آزمون کتبی و مصاحبه کسب نمایند. همچنین در صورتی که مهلت ثبت نام اولیه تمدید گردد، اطلاعیه آن از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر 1402

صفر تا صد انجام فرآیند ثبت نام آزمون در سایت استخدام بانک شهر بدون حضور فیزیکی داوطلبین صورت می پذیرد. به همین منظور اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که مایل به ثبت نام در این آزمون استخدامی می باشد، پس لازم است مطابق با مراحل مذکور در قسمت ذیل به صورت گام به گام مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایید.

البته در دوره های گذشته نام نویسی این آزمون معمولا از طریق سایت اختصاصی این بانک یعنی shahr-bank.ir انجام می شد اما برای سال 1402، روند استخدام از طریق سایت azmoon.org انجام می شود.

  • به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنید.مرحله اول استخدام بانک شهر
  • سپس در صفحه پیش رو، بر روی آیکون “خرید کارت” کلیک کنید.مرحله دوم استخدام بانک شهر
  • به منظور ادامه روند ثبت نام بر روی دکمه “ادامه” کلیک نمایید.مرحله سوم استخدام بانک شهر
  • در مرحله بعد می بایست کادرهای مربوط به اطلاعات خود را تکمیل نموده و گزینه “ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید” را انتخاب کنید.مرحله چهارم استخدام بانک شهر
  • به جهت انجام ثبت نام ابتدا به مرحله هزینه نام نویسی وارد می شوید که می بایست بعد از تکمیل اطلاعات کارت بانکی خود، بر روی دکمه “پرداخت” کلیک کنید.مرحله پنجم استخدام بانک شهر
  • مجدد به صفحه ای که در مرحله دوم وارد آن شده بودید بازگردید و این بار گزینه “ثبت نام” را بفشارید. مرحله هفتم استخدام بانک شهر
  • کد ملی و کدی که پس از پرداخت هزینه دریافت کردید را مطابق تصویر زیر وارد نمایید . در نهایت با کلیک بر روی گزینه “ورود به ثبت نام” به مرحله تکمیل فرم راه می یابید.مرحله ششم استخدام بانک شهر

دقت کنید که پس از اتمام موفقیت آمیز فرآیند نام نویسی سامانه یک کد رهگیری برای شما در نظر می گیرد که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج استخدام بانک شهر به کارتان می آید، پس ضروری است این کد را نزد خود نگه داری کنید.

شرایط و مدارک ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر 1402

همانگونه که می دانید گام اول جهت ثبت نام در آزمون استخدامی کسب اطلاع در خصوص شرایط استخدام بانک شهر می باشد. ذکر این نکته مهم الزامی است که اگر از شرایط مذکور برخوردار نباشید (حتی یک مورد)، روند جذب و استخدام شما در بانک شهر با اختلال مواجه می گردد. شرایط ذکر شده در این قسمت مربوط به آخرین دوره استخدامی بانک شهر می باشد و در صورت ایجاد تغییر در هر یک از این شرایط در سال ۱۴۰۲، مطلب بروزرسانی خواهد شد.

شرایط عمومی

  • داشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • التزام به دین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی
  • دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائمی قانونی برای آقایان
  • عدم وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معاند
  • عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه
  • داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با عناوین شغلی ذکر شده
  • دارا بودن سلامت جسمانی و روانی و همچنین توانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می شوند.
  • عدم اشتغال به کار رسمی و همچنین نداشتن تعهد خدمت و یا عدم وجود منع استخدامی به موجب آرای مراجع قضایی ذی صلاح
  • کسانی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی هستند، می بایست دارای حداکثر 30 سال تمام (متولدین 1 فروردین ماه 1372 به بعد) و افرادی که مدرک تحصیلی آن ها کارشناسی ارشد است، باید حداکثر سن آن ها 32 سال تمام باشد. (متولدین 1 فروردین ماه 1370 به بعد)

نکته: توجه داشته باشید، مدت انجام خدمت وظیفه به حداکثر سن داوطلبان مرد اضافه خواهد شد.

شرایط اختصاصی

  • دارا بودن مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های گفته شده فقط از دانشگاه های سراسری همه دوره ها، دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه عالی آموزش بانکداری ایران.
  • مدرک معادل و همچنین مدرک تحصیلی با عناوین دوره های فراگیر، آموزش باز و مکاتبه ای با توجه به نحوه پذیزش دانشجو خارج از آزمون های سراسری دانشگاه ها، مورد پذیرش نخواهد بود.
  • مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل، زمان پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آن ها بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.
  • اصالت مدرک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذی صلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت در هر مرحله، اشتغال داوطلب منتفی خواهد شد.
  • در هر یک از رشته های امتحانی صرفا فارغ التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع تحصیلی ذکر شده، می توانند نام نویسی نمایند. پذیرش رشته و یا گرایش های دیگر امکان پذیر نمی باشد.
  • حداقل معدل کل در مقاطع تحصیلی همه رشته و گرایش ها 15 تمام می باشد.

شرایط احراز مشاغل

در آخرین دوره استخدامی بانک شهر، داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی در یکی از رشته های زیر بوده اند، می توانستند در آزمون استخدام بانک شهر ثبت نام نمایند. امکان تغییر این رشته ها در سال 1402 وجود دارد که در این صورت این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

رشته و گرایش های گروه عمومی مورد پذیرش آزمون استخدامی بانک شهر  1402
رشته تحصیلیگرایش
مدیریتامور بانکی، بازرگانی، بازاریابی، دولتی، اجرایی، MBA، اقتصادی، مالی، فناوری اطلاعات، کسب و کار، استراتژی، مدیریت پروژه، کارآفرینی، منابع انسانی و تکنولوژی
علوم اقتصادی / اقتصادکلیه گرایش ها
حسابداری / حسابرسیکلیه گرایش ها
بانکداریکلیه گرایش ها
ریاضیکلیه گرایش ها
آمارکلیه گرایش ها
مهندسی صنایعکلیه گرایش ها
مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوترکلیه گرایش ها
زبان خارجیکلیه گرایش ها

توجه: متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد نیز باید رشته تحصیلی آن ها در این مقطع و همچنین در دوره کارشناسی مرتبط با مندرجان جدول بالا باشد. در ضمن ملاک ارزیابی داوطلبان صرفا رشته و گرایش تحصیلی آن ها در مقطع کارشناسی یا همان لیسانس می باشد.

دسته بعدی از رشته و گرایش هایی که در این دوره از استخدام بانک مورد پذیرش قرار میگیرد گروه تخصصی نامیده می شود که می بالیست علاوه بر آزمون عمومی، در آزمون تخصصی نیز شرکت نماید. رشته های در نظر گرفته شده در قسمت زیر ذکر شده است.

رشته های گروه تخصصی مورد نیاز بانک شهر 1402
رسته شغلی / زیر شاخهرشته تحصیلی مرتبط 
فناوری اطلاعات/
نرم افزار
مهندسی نرم افزار ، مهندسی فناوری اطلاعات ، علوم کامپیوتر ،
علوم داده ، هوش مصنوعی ، مهندسی برق، مدیریت ، مهندسی
صنایع
فناوری اطلاعات/
زیر ساخت
فناوری اطلاعات/
امنیت
فناوری اطلاعات/
حاکمیت فناوری اطلاعات
امور مالیحسابداری ، مدیریت مالی ، اقتصاد ، مهندسی مالی ، ریاضی و آمار
حقوقحقوق
املاک و ساختمان/
ساختمان
عمران، معماری ، شهرسازی
املاک و ساختمان /
املاک

مدارک ثبت نام

داوطلبان می بایست به هنگام ثبت نام اسکن عکس پرسنلی 4×3 خود را با ویژگی های حداقل 300 * 200 و حداکثر 400 * 300 پیکسل، حجم حداقل 15 و نهایت 70 کیلوبایت که حتما در سال جاری گرفته شده باشد، به همراه اسکن کارت ملی ترجیحا رنگی، در سامانه بارگذاری نمایند.

از دیگر مدارکی که می بایست اسکن آن در سایت بارگذاری شود می توان به کارت ملی، شناسنامه و کارت پایان خدمت اشاره نمود.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر ۱۴۰۲

داوطلبان قبل از انجام فرآیند ثبت نام می بایست دفترچه این آزمون را مورد مطالعه قرار داده تا از جزئیات برگزاری، شرایط و نحوه نام نویسی آن مطلع گردند. این دفترچه که از طریق سایت آزمون جهاد دانشگاهی منتشر شده است، برای دسترسی آسان تر در جدول زیر نیز قرار دارد.

آنگونه که در قسمت بالا ذکر شد علاوه بر برگزاری آزمون طی نمودن موفقیت آمیز مصاحبه بانک شهر نیز جهت استخدام در این بانک الزامی است. نتایج در طی دو مرحله اعلام می شود که در مرحله اول مربوط به کسب نمره حد نصاب در آزمون کتبی است و در مرحله نهایی اسامی پذیرفته شدگان در آزمون شفاهی اعلام می شود. شایان ذکر است که مشاهده وضعیت قبولی داوطلبین در زمان اعلام نتایج استخدام بانک شهر امکان پذیر می باشد.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر۱۴۰۲ در چه تاریخی مقرر شده است؟

زمان نام نویسی این آزمون در سال 1402، از 1 لغایت 15 آذر ماه صورت می پذیرد.

2- نام نویسی در آزمون استخدامی بانک شهر ۱۴۰۲ به چه صورتی می باشد؟

متقاضیان می توانند مطابق با مراحل ذکر شده در مقاله و از طریق ورود به سایت azmoon.org فرآیند نام نویسی خود را تکمیل کنند.

3- ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر در سال ۱۴۰۲ مستلزم داشتن چه شرایطی است؟

شرکت در این آزمون منوط به داشتن یکسری شرایط عمومی و اختصاصی از سوی داوطلبین است که می توانید با مراجعه به متن مقاله از تمامی موارد آن آگاه شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۴ نظر
  1. دلنیا

    سلام من رشته م مترجمی زبان انگلیسیه و فقط میتونم به سوالات عمومی پاسخ بدم آیا این موضوع احتمال قبول شدن رو کم نمیکنه

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      این موصوع به سطح رقابت بین داوطلبین بستگی دارد.

  2. دلنیا

    من رشته م مترجمی زبان انگلیسیه و فقط میتونم به سوالات عمومی پاسخ بدم آیا این موضوع احتمال قبول شدن رو کم نمیکنه

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      پاسخگویی تک بعدی در آزمون ها بصورت کلی شانس قبولی را کاهش می دهد.

  3. امید

    سلام خسته نباشید
    سوالی داشتم
    من کارشناسی مترجمی زبان دارم و ارشد آموزش زبان و بر اساس این اطلاعیه که فقط کارشناسی میپذیرند منی که ارشد دارم قابل قبول نیست ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، اگر نوع مدرک کارشناسی تان با مدارک اعلامی برای استخدام شغل مدنظر هم خوانی داشته باشد ؛ مشکلی نخواهید داشت.

  4. F.t

    آزمون بانک شهر در سال های گذشته تمدید شده ؟!

    • ایران مشاوره

      با سلام، در حال حاضر اطلاعیه ای مرتبط با زمان تمدید آزمون استخدامی بانک شهر منتشر نشده است برای اطلاع از آخرین اخبار عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره باشید.

  5. Y. F

    سلام، من فکر می کردم تا ۱۴ فرصت داره… یعنی دیگه ثبت نامش تمدید نمیشه؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص تمدید مهلت ثبت نام منتشر نشده است؛ جهت اطلاع از آخرین اخبار، می توانید عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی باشید.

  6. F.ha

    سلام وقت بخیر ببخشید من مدرک تحصیلیم جای دیگس خودم تهرانم میتونم شرکت کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام، در صورتی که ۳ سال ساکن شهرستان بومی و یا متولد آن باشید، مجاز به نام نویسی خواهید بود.

  7. مهدی

    سلام و خسته نباشید
    می خواستم بپرسم در رشته حقوق کارشناسی هم برمیدارند یا فقط کارشناسی ارشد بر میدارن

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با اطلاعیه ثبت نام منتشر شده، از رشته ی حقوق در مقطع کارشناسی پذیرش انجام میشود.

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک