خانه استخدام بانک ها زمان اعلام نتایج استخدام بانک شهر

زمان اعلام نتایج استخدام بانک شهر

تاریخ اعلام نتایج استخدام بانک شهر 99
زمان اعلام نتایج استخدام بانک شهر 1402

بانک ها، برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود دارای اصول و روش هایی می باشند. از جمله این روش ها می توان به برگزاری آزمون استخدامی و گزینش افراد بر حسب نمره اکتسابی در آن اشاره کرد؛ به این نحو که اگر داوطلبان واجد شرایط استخدام بانک شهر بتوانند حدنصاب مورد نیاز را در این آزمون کسب نمایند، به مراحل بعدی پذیرش راه خواهند یافت. گاهی اوقات نیز ممکن است بررسی رزومه متقاضیان به عنوان یکی از مسیرهای گزینش آن ها محسوب گردد. بانک شهر از دسته بانک هایی است که برای جذب نیرو معمولا آزمون برگزار نمی کند و به روش بررسی رزومه و برگزاری مصاحبه، کارمندان خود را استخدام می نماید. در این مقاله قصد داریم به زمان اعلام نتایج این بانک بپردازیم.

 

✅لینک مستقیم مشاهده نتایج استخدام بانک شهر 1402

اعلام نتایج بانک شهر
اعلام نتایج بانک شهر

 

زمان اعلام نتایج استخدام بانک شهر از تاریخ 9 دی ماه 1402 از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون بانک شهر به نشانی azmoon.iau.ir می باشد.

زمان اعلام نتایج استخدام بانک شهر 1402

بانک شهر بر اساس این که کدام روش را برای جذب نیروهای خود برگزیند، برنامه استخدام خود را در زمان مشخص به اطلاع علاقه مندان می رساند و به این ترتیب فرآیند ثبت نام داوطلبان آغاز می شود. بنابراین نحوه پذیرش کارمندان، یا بر مبنای برگزاری آزمون کتبی و شفاهی یا از طریق مشاهده رزومه و دعوت آن ها به مصاحبه حضوری انجام می پذیرد. انتشار نتایج استخدام بانک شهر در دو بازه زمانی متفاوت صورت می گیرد که برای اطلاع از جزئیات آن می توانید ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید.

زمان اعلام نتایج اولیه

در اعلام نتایج اولیه، اسامی پذیرفته شدگان در مرحله اول گزینش که می تواند یکی از دو روش اجرای آزمون کتبی یا ارسال رزومه توسط داوطلب باشد، مشخص می شود. در این حالت، اگر شرکت کنندگان موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی در آزمون شوند و یا رزومه قابل قبولی داشته باشند، می بایست خود را برای شرکت در آزمون شفاهی آماده نمایند. آخرین دوره برگزاری آزمون کتبی برای جذب نیرو توسط بانک شهر به سال 1402 بر می گردد که نتایج آن 9 دی ماه 1402 منتشر شد.

زمان اعلام نتایج نهایی

نتایج نهایی مربوط به گذر از تمامی مراحل استخدام و کسب امتیازات مناسب می باشد. در حقیقت پس از این که داوطلبان مرحله اول را با موفقیت پشت سر گذاشتند و در مصاحبه بانک شهر نیز شرکت کردند، این بانک با تعیین زمانی برای اعلام نتایج نهایی، لیست افرادی که به عنوان کارمند پذیرفته شده اند را منتشر می کند. شما عزیزان می توانید در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره با ما همراه باشید تا به محض انتشار به روزترین اخبار در خصوص مبحث فوق، در جریان جزئیات آن قرار بگیرید.

نحوه مشاهده نتایج استخدام بانک شهر 1402

 نتایج استخدام بانک شهر به صورت الکترونیکی به اطلاع داوطلبان رسانده می شود. بنابراین شرکت کنندگان باید از طریق مراجعه به سامانه اعلام نتایج آزمون بانک شهر به نشانی azmoon.iau.ir بر روی لینک فعال “اعلام نتایج” کلیک کرده و اسامی منتخبین را مشاهده نمایند. توجه داشته باشید دسترسی به پروفایل کاربری که در زمان ثبت نام برای شما ایجاد شده است، نیازمند درج اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی و رمز عبور می باشد.

  • به صفحه دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ir مراجعه نمایید و بر روی لینک فعال مشاهده نتایج بانک شهر کلیک نمایید.
اعلام نتایج بانک شهر
اعلام نتایج بانک شهر
  • با کلیک بر روی لینک فوق به سامانه اعلام نتایج بانک شهر  هدایت خواهید شد. با وارد کردن کد ملی، شماره شناسنامه و سال تولد بر روی آیکون ورود بزنید.
مرحله دوم اعلام نتایج بانک شهر
مرحله دوم اعلام نتایج بانک شهر

در صورتی که داوطلبان در مصاحبه بانک شهر و در تمامی مراحل استخدامی مربوطه پذیرفته شوند، لازم است یک دوره آموزشی که توسط بانک برگزار می شود را نیز پشت سر بگذارند تا در صورت کسب موفقیت در این دوره، بتوانند فعالیت خود را به عنوان کارمندان بانک مورد نظر آغاز نمایند.

متقاضیانی که پس از اعلام نتایج، اسامی آن ها در لیست پذیرفته شدگان قرار نگرفته باشد، در صورت تمایل می توانند با آگاهی از شرایط مورد نیاز برای استخدام سایر بانک ها از جمله استخدام بانک ملی و یا استخدام بانک تجارت، خود را محک بزنند.

 

سوالات متداول

1- نتایج استخدام بانک شهر در سال جاری چه زمانی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج استخدام بانک شهر از تاریخ 9 دی ماه 1402  می باشد.

2- چگونه می توان به مشاهده نتایج استخدام بانک شهر اقدام کرد؟

نتایج از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون بانک شهر به نشانی azmoon.iau.ir قابل مشاهده است.

3- برای مشاهده نتایج استخدام بانک شهر نیاز به چه اطلاعاتی داریم؟

ارائه اطلاعات ثبت نامی از جمله کد ملی و شناسه عبور جهت ورود به حساب کاربری داوطلبان در سایت بانک شهر الزامی است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک