خانه نمونه دولتی زمان انتشار دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان انتشار دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان انتشار دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 - 1404

دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی می بایست دارای کلیه شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی باشند که جزئیات آن از طریق دفترچه راهنمای آزمون نمونه دولتی در اختیار آن ها قرار می گیرد. در چند سال گذشته، آزمون ورودی برای متقاضیان مقطع هفتم مدارس نمونه دولتی حذف شده و دانش آموزان پایه ششم، صرفا با بررسی سوابق تحصیلی و به صورت بدون آزمون پذیرفته می شوند.

به همین دلیل، دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی دیگر منتشر نمی شود و جزئیات پذیرش این پایه را بایستی از طریق مدارس مربوطه پیگیری نمایید، اما داوطلبان تحصیل در مقطع دهم این مدارس می توانند در زمان انتشار دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم برای آگاهی از روند نام نویسی نسبت به دریافت فایل پی دی اف آن اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی پایه دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴،  همزمان با شروع فرآیند نام نویسی منتشر خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

طبق روال هر سال، اداره آموزش و پرورش هر ساله دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت اینترنتی منتشر می شود. این دفترچه جهت آشنایی داوطلبان با شرایط، مدارک و دیگر جزئیات پیرامون این آزمون، در سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی صادر می شود. معمولا در زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی دفترچه مذکور در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد.

زمان انتشار دفترچه پایه هفتم

همان طور که ذکر شد، در این چند سال اخیر، آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده و پذیرش داوطلبان از طریق سوابق تحصیلی آن ها صورت می گیرد. به دلیل این که آزمون مذکور برای این پایه برگزار نمی شود، دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی منتشر نخواهد شد و برای اطلاع از جزئیات نام نویسی و زمان انجام این فرآِیند، بایستی به مدرسه های پذیرنده مراجعه نمایید.

زمان انتشار دفترچه پایه دهم

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم همانند سال های گذشته برگزار می شود و دانش آموزان علاقه مند و واجد شرایط، باید به سایت my.medu.ir مراجعه نموده و دفترچه مربوطه را دانلود نمایند. این دفترچه همزمان با شروع زمان ثبت نام و جزئیات مربوط به نام نویسی از جمله شرایط، مدارک، نحوه و… را در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت. با توجه به شروع ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی از تاریخ 18 فروردین ماه سال 1403، دفترچه ثبت نام این آزمون نیز در همین تاریخ منتشر شد.

دانلود دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

همان طور که می دانید، دانش آموزان برای آشنایی و تکمیل اطلاعات خود در راستای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نیازمند به مطالعه دفترچه راهنمای آن می باشند. این دفترچه در سال های گذشته در بازه زمانی مقرر از طریق سایت ثبت نام این آزمون در هر یک از استان ها قابل دریافت بود اما در سال 1403 – 1404 روند نام نویسی و دریافت دفترچه تنها با مراجعه به سایت my.medu.ir قابل انجام می باشد. در جدول زیر لینک دانلود دفترچه ثبت نام نمونه دولتی مربوط به استان اصفهان قرار داده شده که همزمان با ورود به سایت به منظور ثبت نام این آزمون نیز امکان دریافت آن وجود خواهد داشت.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چه زمانی منتشر می شود؟

این دفترچه در 18 فروردین ماه ۱۴۰۳ منتشر شد.

2- دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ از چه طریقی قابل دریافت می باشد؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir نسبت به دانلود اینترنتی فایل مذکور اقدام کنند.

3- دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ شامل چه اطلاعاتی است؟

دفترچه مذکور شامل اطلاعاتی از قبیل زمان برگزاری آزمون، تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه، شرایط و تاریخ ثبت نام، تعداد و ضریب سوالات و همچنین سایر نکات مهم پیرامون این آزمون می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد