خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
اشتغال در سازمان ها و ارگان های بزرگ و مطرح کشور معمولا مستلزم شرکت در آزمون ورودی و طی نمودن مراحل استخدام می باشد. سازمان اسناد و املاک کشور نیز جزو ارگان هایی است که برای جذب نیروی متخصص در عناوین شغلی مدنظر خود، اقدام به برگزاری آزمون کتبی و شفاهی (مصاحبه) می نماید.

علاقه مندان واجد شرایطی که نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99 اقدام نموده اند، می توانند با تهیه و مطالعه منابع مرتبط، تا زمان برگزاری آزمون، به تسلط کافی در مباحث معرفی شده برای امتحان برسند. معمولا در اکثر آزمون های استخدامی، داوطلبان حداکثر به مدت یک ماه فرصت دارند خود را برای شرکت در آزمون آماده نمایند.

ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، روز برگزاری آزمون می باشد. بدیهی است که ملاک زمان فارغ التحصیلی داوطلبان، تاریخ فراغت از تحصیل مندرج در دانشنامه یا گواهینامه موقت آن ها می باشد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک 99 که در تاریخ معین نسبت به ثبت نام خود مبادرت ورزیده اند، می بایست در زمان مقرر در جلسه آزمون حاضر شوند. آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور در روز جمعه 20 تیر ماه 99 در تهران و بر اساس تعداد شرکت کنندگان، در مراکز برخی از استان ها برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که ملاک تعیین حوزه امتحانی، نزدیک ترین حوزه برگزاری آزمون به شهرستان داوطلبان می باشد که در زمان ثبت نام آزمون استخدامی در فرم تقاضانامه خود درج نموده اند. البته داوطلبان می توانند حوزه برگزاری آزمون خود را اســـتانی غیر از اســـتان محل ســـکونت خود انتخاب نمایند. به عنوان مثال سـاکنین شـهر کاشـان، می توانند اسـتان قم را به عنوان محل برگزاری آزمون انتخاب کنند که فاصله آن نسبت به شهر اصفهان (که مرکز استان خودشان هست) کمتر می باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99

همان طور که شرکت در هر آزمونی بدون در دست داشتن کارت ورود به جلسه امکان پذیر نخواهد بود، آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور نیز از این قانون مستثنی نمی باشد. لذا داوطلبان می بایست پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری آزمون، اقدامات لازم را جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود به عمل آورند.

کارت شرکت در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک، از روز دوشنبه 16 تیر ماه 99 بر روی سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور قرار می گیرد که داوطلبان می توانند با ورود به پروفایل کاربری خود و درج کد ملی و کد رهگیری (کدی که در پایان مراحل ثبت نام از سامانه دریافت نموده اند)، کارت خود را پرینت نمایند.

لازم به ذکر است که ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شــرکت در جلسه درج می شود که داوطلبان با دریافت آن می توانند اطلاعات کافی را در این زمینه به دست آورند. نکته قابل توجه این است که صـدور کارت شـرکت در آزمون ، به معنی تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

داوطلبانی که دارای سهمیه ایثارگران 25 درصد هستند، تنها زمانی می توانند از سهمیه خود استفاده کنند که اطلاعات آن ها در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت شده باشد. اما آن دسته از داوطلبانی که اطلاعات آنان در سـامانه بنیاد شـهید و امور ایثارگران ثبت نشـده است و قصـد دارند از این سـهمیه استفاده کنند، می بایست با مراجعه به بنیاد شـهید محل تشـکیل پرونده خود، کد ملی و اطلاعات ایثارگری خود را در سـامانه مربوطه به ثبت برسـانند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از سایر سهمیه های آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99، بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی