خانه آزمون استخدامی آموزش و پرورش زمان تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

هر ساله افراد زیادی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت می کنند که بنا به دلایل مختلف مانند عدم ارائه مدارک مرتبط، قبول نشدن در مصاحبه و… از ادامه روند استخدام حذف می شوند. این وزارت خانه تمهیداتی اندیشیده تا افرادی که از این روند جامانده یا حذف شدند، در زمان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش فرصتی مجدد داشته باشند.

 

زمان تکمیل ظرفیت درست پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دبیری است چرا که باید ظرفیت های خالی مشخص شود تا مرحله تکمیل ظرفیت را برگزار نمایند. اطلاع رسانی های پیرامون زمان تکمیل ظرفیت، نحوه پذیرش و ثبت نام، شغل محل ها و… از طریق دفترچه راهنمای آن و یا اطلاعیه های سایت سازمان سنجش در دسترس افرد قرار می گیرد.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته شغلی دبیری و هنرآموزی 

(به محض شروع ثبت نام لینک فوق فعال می گردد)

تکمیل ظرفیت دبیری

 

تکمیل ظرفیت آزمون دبیری آموزش و پرورش پس از اعلام نتایج نهایی آزمون و از طریق سایت sanjesh.org انجام می پذیرد.

زمان تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش 1403

متقاضیان شغل دبیری آموزش و پرورش هر ساله پس از برگزاری این آزمون، سه برابر سقف ظرفیت پذیرش برای مصاحبه و گزینش دعوت می شوند. اما عده ای از این افراد یا در هنگام مصاحبه حضور پیدا نکرده و یا مدارک لازم را ارائه نمی دهند. این امر سبب می شود تا وزارت آموزش و پرورش، یک بازه زمانی را با عنوان تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش تعیین نماید.

زمان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش پس از اعلام نتایج آزمون دبیری می باشد که برای سال ۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده است. متقاضیان می توانند با عضویت در پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی آخرین اخبار مربوط به تکمیل ظرفیت آزمون دبیری آموزش و پرورش را دنبال کنید.

 

طبق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش 1403، این امکان وجود دارد که تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 انجام نشود و در صورت عدم تامین نیروی مورد نیاز در هر شغل- شهرستان به پیشنهاد وزارت آموزش وپرورش و با تایید سازمان اداری و استخدامی کشور کاهش حد نصاب نمره ازمون کتبی صورت بگیرد.

 

درصورت انجام مرحله تکمیل ظرفیت،ملاک هرگونه اقدام ومعرفی به مراحل بعدی در مرحله تکمیل ظرفیت نیز نمره کتبی داوطلبان در هر شغل- محل و به ترتیب نمرات مکتسبه کتبی آنان خواهد بود.

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

متقاضیانی که به هر دلیلی موفق به ادامه روند استخدام آموزش و پرورش نشوند، فرصت دارند تا در بازه تکمیل ظرفیت شانس خود را دوباره امتحان کنند. نحوه ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

  • مراجعه به سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و کلیک بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی

مرحله اول تکمیل ظرفیت آموزگاری

  • انتخاب عبارت فعال شده “سامانه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی) 1403″

مرحله دوم تکمیل ظرفیت دبیری

  • مجددا کلیک بر لینک “سامانه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی) 1403″

مرحله سوم تکمیل ظرفیت دبیری

  • درج شماره پرونده و کد پیگیری یا شماره سریال ثبت نام، کد ملی و شماره شناسنامه و فشردن دکمه “ورود”

مرحله چهارم تکمیل ظرفیت دبیری

پس از ثبت اطلاعات در این سایت، فرد متقاضی باید به سایت آموزش و پرورش استان خود مراجعه نموده و از مکان و زمان مصاحبه اختصاصی خود مطلع گردد. عدم حضور در این مصاحبه و یا عدم ثبت نام تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳، به منزله انصراف از استخدام محسوب می شود. این افراد همچنین می توانند از طریق لینک زمان مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش از زمان تعیین شده برای مصاحبه مطلع شوند.

دفترچه تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش 1403

انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش 1403 چند روز قبل از ثبت نام این دوره و یا همزمان با آن صورت می گیرد. دفترچه تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ حاوی اطلاعاتی نظیر راهنمای انتخاب شغل محل ها، زمان ثبت نام، قوانین و شرایط، اطلاعات تکمیلی در مورد امتیاز بومی گزینی و… می باشد.

 

از آنجایی که دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری 1403 هنوز منتشر نشده است، لذا در ادامه دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری 1402 جهت آشنایی داوطلبان قرار داده شده است. به محض انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری 1403 مقاله به روز رسانی می گردد.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری 1403

تاریخ انتشار :

(به محض انتشار لینک فوق فعال می گردد)

سوالات متداول

1- زمان تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ چه موقع می باشد؟

زمان تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده و احتمالا پس از اعلام نتایج نهایی مشخص می گردد.

2- چگونه در تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ شرکت کنیم؟

به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و فرایند ثبت نام را تکمیل نمایید.

3- دفترچه تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می گردد؟

همزمان با شروع نام نویسی منتشر می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره