خانه آزمون استخدامی زمان ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

زمان ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

تاریخ ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401
زمان ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در چندین سال اخیر با هدف انتخاب اعضای این جامعه در کشور برگزار شده است. متقاضیان شرکت در پنجمین دوره این آزمون می بایست در مهر ماه سال جاری به رقابت بپردازند.

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون ورودی مشاوران مالیاتی 1401 می توانند در بازه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به نام نویسی و ارسال مدارک ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اقدام نمایند. در صورتی که قصد شرکت در این آزمون را دارید، می توانید جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آن، ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

فرآیند ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1401 در بازه زمانی 2 الی 15 شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد.

زمان ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

پیش از اقدام به ثبت نام خود در هر آزمونی ابتدا می بایست به منظور جلوگیری از بروز مشکل در روند پذیرش خود، از کلیه شرایط و ضوابط مرتبط با آن مطلع شده و سپس در مدت زمان مقرر، نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایید.

بازه زمانی 2 الی 15 شهریور ماه به عنوان زمان ثبت نام این آزمون از سوی مجری برگزاری این آزمون یعنی سازمان سنجش اعلام شده است. لذا داوطلبان می توانند در مدت زمان مذکور به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و فرآیند نام نویسی خود را به صورت اینترنتی به انجام برسانند.

ناگفته نماند که پس از پایان مهلت اولیه ثبت نام نیز ممکن است بسیاری از داوطلبان بنا به دلایل مختلف موفق به تکمیل مراحل مربوطه و ارسال مدارک خود نشوند و به همین دلیل، می توانند در زمان  تمدید مهلت ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401 نام نویسی خود را انجام دهند. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی از آخرین اخبار منتشر شده در این زمینه اطلاع کسب نمایید.

زمان بندی ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی و مالیاتی ایران 1401
مهلت اولیه ثبت نام  2  تا 15 شهریور ماه 1401
تمدید مهلت ثبت نام اولیه15 تا 19 شهریور ماه 1401
تمدید مهلت مجدد ثبت نام 19 تا 22 شهریور ماه 1401

نحوه ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

با توجه به این که سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری این آزمون می باشد، داوطلبان واجد شرایطی که قصدثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401 را دارند، می بایست با مراجعه به سایت رسمی این سازمان در موعد مقرر، فرآیند نام نویسی از جمله پرداخت هزینه و تکمیل فرم تقاضانامه خود را مطابق با راهنمای زیر به انجام برسانند.

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی” از منوی موجود در سمت راست صفحه

مرحله اول ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

  • کلیک روی لینک فعال “سیستم ثبت نام پنجمین آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1401”

مرحله دوم ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

مرحله سوم ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

  • بازگشت مجدد به صفحه ابتدایی ثبت نام و فشردن کلید “تایید و ادامه – گام بعدی”

مرحله هشتم ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

  • درج سریال کارت اعتباری خریداری شده در بخش مربوطه و کلیک روی گزینه “ورود به سیستم”

مرحله نهم ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

  • بارگذاری مدارک مورد نیاز ثبت نام از جمله فایل اسکن شده عکس پرسنلی داوطلب
  • تکمیل فرم تقاضانامه و درج اطلاعات مورد درخواست

توجه داشته باشید که هزینه ثبت نام آزمون ورودی مشاوران مالیاتی ایران پس از واریز به هیچ عنوان قابل بازگردانی نمی باشد، بنابراین به متقاضیان توصیه می گردد قبل از شروع روند نام نویسی خود از شرایط ثبت نام آزمون ورودی مشاوران مالیاتی 1401 موجود در متن آگهی منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مطلع شوند و تنها در صورت احراز کلیه شرایط مورد نیاز، اقدام به تکمیل مراحل فوق نمایند. همچنین می توانید جهت اطلاع از رشته های مورد نیاز آزمون جامعه مشاوران مالیاتی، بر روی لینک مرتبط با آن کلیک کنید.

 

 سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی سال جاری چه زمانی آغاز می شود؟

این فرآیند در بازه زمانی 2 الی 15 شهریور ماه انجام می پذیرد.

2- از چه طریقی باید نسبت به ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۱ اقدام کرد؟

نام نویسی علاقه مندان شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

3- تمدید مهلت ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در چه تاریخی انجام می شود ؟

تمدید مهلت مجدد ثبت نام از تاریخ 19 شهریور ماه تا 22 شهریور ماه ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل انجام می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی