خانه آزمون استخدامی زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
زمان ثبت نام آزمون استخدامی ارگان ها و سازمان های مختلف بر اساس نیاز آن ها به جذب نیروی جدید، با یکدیگر متفاوت می باشد. با توجه به این که معمولا مدت زمان محدودی برای ثبت نام آزمون استخدامی در نظر گرفته می شود، داوطلبان می بایست با پیگیری اخبار مربوطه، نسبت به ثبت نام به موقع خود اقدام کنند.

سازمان اسناد و املاک کشور نیز در سال 99، از میان داوطلبان واجد شرایط در 6 عنوان شغلی به صورت قراردادی نیرو می پذیرد که ملاک عمل برای استخدام داوطلبان را، کسب موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه در نظر گرفته است. افراد واجد شرایطی که تصمیم به شرکت در این آزمون گرفته اند، می بایست در زمان ثبت نام تمامی نکات مربوط به شرکت در آزمون را مورد بررسی قرار داده و سپس با مراجعه به  سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور در زمان مقرر، فرآیند نام نویسی خود را به انجام برسانند.

ملاک عمل برای محاسبه سن داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور در سال 99 را دارند اولین روز ثبت نام (30 فروردین ماه 99) می باشد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99

متقاضیان علاقه مند به شرکت در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور می توانند، از روز شـنبه 30 فروردین ماه 99 تا پایان روز پنج شنبه 11 اردیبهشت ماه 99 به صورت اینترنتی به ثبت نام خود بپردازند. ثبت نام و سایر مراحل آزمون از طریق سایت رسمی این سازمان به نشانی hrtc.ir به انجام می رسد.

چنانچه تصمیم گرفته اید نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور سال 99 اقدام نمایید، توصیه می کنیم که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و در فرصت های اولیه با فراهم آوردن مدارک موردنیاز نام نویسی خود را به انجام برسانید.

نکات قابل توجه در زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99

  • استخدام افراد با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، به صورت قراردادی جهت انجام کار معین می باشد.
  • داوطلبانی که از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده اند چنانچه در آزمون مذکور پذیرفته شوند، مدارک تحصیلی آن ها می بایست حداکثر 2 ماه بعد از اعلام نتایج نهایی، به تایید سازمان مرکزی دانشگاه برسد.
  • داوطلبان زمانی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور هستند که مدرک تحصـیلی (مقطع، رشـته و گرایش تحصــیلی) آن ها مطابق با عناوین مدرک تحصــیلی ( مقطع، رشــته و گرایش تحصــیلی) مندرج در شــرایط احراز مشـاغل نام برده در آگهی اسـتخدامی بوده و هم چنین عنوان مدرک تحصـیلی ثبت نامی ( مقطع، رشـته و گرایش تحصیلی) در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه وی عینا درج گردیده باشد.
  • اگر داوطلبان دارای مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصـیلی اعلام شـده در شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور هستند و یا دارای مدارک تحصیلی معادل می باشند، حق شرکت در آزمون را ندارند.
  • متقاضیانی که دارای مدارک تحصیلی بالاتر از مقاطح تحصیلی اعلام شده در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور می باشند، جهت شرکت در آزمون باید مدرک مقطع تحصیلی ذکر شده در آگهی را داشته باشند. چرا که انعقاد قرارداد با پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدام می باشد.
  • دارا بودن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که متقاضی در آن استخدام می شود از الزامات و شروط اصلی شرکت در آزمون محسوب می شود. لازم به ذکر است که چنانچه در مرحله مصاحبه استخدامی و معاینه پزشکی توانایی داوطلب تایید نشود، وی می تواند اعتراض خود را به شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه اعلام نماید.
  • نظر به این که، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی، اقدام به بررسی مدارک متقاضیان معرفی شده چند برابر ظرفیت می نماید، به همین دلیل چنانچه مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصـیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، سـن، ایثارگری، سـابقه اشـتغال غیر رسمی در دسـتگاه های اجرایی (برای محاسـبه حداکثر سـن) و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضـانامه ثبت نامی، مغایر با شـرایط مندرج در آگهی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور باشـد، هیچ حق و امتیازی به داوطلب تعلق نمی گیرد و در هر مرحله از آزمون (اعلام نتایج اولیه، مصــاحبه اســتخدامی و حتی در صــورت پذیرش نهایی) که باشد از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف شده و حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.
  • عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک و یا ارائه مدارک ناقص، در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش به عهده داوطلب می باشد. چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص گردد که متقاضی به اشتباه یا به عمد اطلاعات نادرست را ارائه نموده است و یا فاقد شرایط شرکت در آزمون می باشد، یا در صورت بروز هرگونه اشتباه در فرآیند آزمون که منجر به ورود داوطلب به مرحله بعدی شده باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت انعقاد قرارداد، قرارداد مزبور لغو و بی اثر می شود.
  • در زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور، داوطلبان می توانند حوزه برگزاری آزمون خود را اســـتانی غیر از اســـتان محل ســـکونت خود انتخاب نمایند، به عنوان مثال سـاکنین شـهر کاشـان، می توانند اسـتان قم را به عنوان محل برگزاری آزمون انتخاب کنند که فاصله آن نسبت به شهر اصفهان (که مرکز استان خودشان هست) کمتر می باشد.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی