خانه اخبار تحصیلی زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر 99

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر 99

راهنمای ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر 99
زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر 99

گاهی ممکن است دانشجویان امکان تحصیل در دانشگاه محل پذیرش خود را نداشته باشند از این رو، افراد که دارای شرایط و ضوابط مورد نظر هستند، می توانند از فرصتی تحت عنوان “نقل و انتقالات دانشجویی” استفاده نمایند و پس از نام نویسی در زمان مشخص شده، اقدام به تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود کنند.

دانشجویان واجد شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این افراد می توانند در زمان های مشخص شده نسبت به آغاز فرآیند ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر خود اقدام نمایند. در ادامه این مقاله نیز به زمان و چگونگی ثبت درخواست انتقالی دانشجویان شاهد و ایثارگر خواهیم پرداخت.

ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر از طریق سامانه shahed.saorg.ir انجام می شود.

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر 99

دانشجویان شاهد یا ایثارگر که می خواهند فرآیند نقل و انتقال و همچنین میهمانی خود را آغاز نمایند، بایستی دارای یک سری از شرایط لازم باشند، سپس نسبت به ثبت درخواست خود در زمان مشخص اقدام نمایند. دانشجویان شاهد و ایثارگری که در رشته های گروه علوم پزشکی مشغول به تحصیل می باشند، می بایست با مراجعه به سایت shahedtransmission.behdasht.gov.ir از تاریخ 25 مرداد ماه لغایت 12 شهریور ماه سال جاری، نسبت به تکمیل فرم و ارسال مدارک مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهند که این زمان مربوط به نیمسال اول می باشد.

حال افراد واجد شرایطی که تمایل به ثبت درخواست نقل و انتقالات در نیمسال دوم سال تحصیلی 99 – 1400 را دارند، می توانند در بازه زمانى 8 آذر ماه تا 12 آذر ماه 99 فرآیند نام نویسی خود را با مراجعه به وبسایت اینترنتی مربوطه به انجام برسانند. همچنین شما عزیزان می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره از آخرین اخبار نقل و انتقالات دانشجویی در سریع ترین زمان آگاه شوید.

نحوه ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر 99

نام نویسی نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه مشخصی انجام می شود که مراحل آن در ادامه این مقاله ذکر شده است. همچنین لازم به ذکر است که فرآیند ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی دارای روند و سامانه متفاوتی برای دانشجویان واجد شرایط نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان پزشکی می باشد.

  • ابتدا به سایت رسمی اداره کل امور شاهد و ایثارگر به نشانی shahed.saorg.ir وارد شوید و مطابق با تصویر ذیل بر روی عبارت “ورود به سامانه میهمانی و انتقال” کلیک نمایید.

  • حال دکمه “ثبت نام” را انتخاب نمایید تا فرم نام نویسی برای شما نمایان شود.

مرحله اول ثبت نام نقل و انتقالی و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

  • در مرحله بعد، متن نمایش داده شده را به دقت مطالعه کنید، عبارت “با قوانین گفته شده موافق هستم” را فعال نمایید و در آخر دکمه “تایید” را بفشارید.

مرحله دوم ثبت نام نقل و انتقالی و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

  • حالا مشخصات شخصی خود مانند نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره موبایل، پست الکترونیک و رمز عبور در کادرهای موجود درج کنید.

مرحله سوم ثبت نام نقل و انتقالی و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

  • در بخش پایین صفحه لازم است کد فعالسازی را ثبت نمایید که این شماره از طریق پیامک و یا تماس تلفنی، قابل دریافت می باشد. پس از دریافت کد مورد نظر و وارد کردن آن، گزینه “ارسال” را انتخاب کنید.

مرحله چهارم ثبت نام نقل و انتقالی و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

  • در صورت تایید نهایی توسط دانشجو، یک نام کاربری و رمز عبور از سوی سایت ارائه داده می شود که لازم است مجددا به صفحه اصلی سامانه بازگردید و پس از کلیک بر روی گزینه ورود “ در کادر ظاهر شده، نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور خود را درج نمایید. حال امکان بارگذاری اطلاعات و مدارک خواسته شده برای شما فراهم است.

مرحله پنجم ثبت نام نقل و انتقالی و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

توجه نمایید که در هر نیمسال تحصیلی تنها 5 درصد ظرفیت پذیرش مقاطع مختلف به دانشجویان واجد شرایط تعلق می یابد. همچنین ممکن است دانشگاه های دیگر شرایط متفاوتی را جهت پذیرش درخواست انتقالی دانشجو در نظر بگیرند از همین جهت، شما عزیزان می توانید با استفاده از لینک های شرایط نقل و انتقالات و میهمانی آزاد، ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی پیام نور، ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی علمی کاربردی و شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی علمی کاربردی اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

سوالات متداول

1- فرآیند ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر 99 در نیمسال دوم از چه تاریخی آغاز می گردد؟

متقاضیان واجد شرایط می توانند در بازه زمانى 8 تا 12 آذر ماه 99 فرآیند نام نویسی خود را به انجام برسانند.

2- فرآیند ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر 99 چگونه انجام می شود؟

این فرآیند از طریق سایت رسمی اداره کل امور شاهد و ایثارگر به نشانی shahed.saorg.ir انجام می شود که مراحل آن به طور کامل در این مقاله ذکر شده است.

3- دانشجویان گروه علوم پزشکی جهت ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر به کدام سایت باید مراجعه نمایند؟

دانشجویان گروه علوم پزشکی می بایست با مراجعه به سایت shahedtransmission.behdasht.gov.ir به نام نویسی خود بپردازند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. کاربر

    سلام اگه انتقالی بگیریم از دانشگاه روزانه ای تو شهر مقصد چه مقدار هزینه میگیرن خیلی زیاده؟

  2. رنگانی

    سلام من رتبه ام توی کارشناسی ارشد روانشناسی ۱۰۱۷ شده آیا می تونم شبانه جایی قبول شم
    من ساکن مشهدم اگر شهر دیگع ای قبول بشم با توجه به اینکه متاهلم و بچه ام هم دارم می تونم مهمان بگیرم برای مشهد ؟؟
    درضمن سهمیه ۵ درصد ایثارگری رو هم دارم

دریافت مشاوره