خانه مدارس شهریه مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

شهریه مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

نرخ شهریه مدرسه های غیر انتفاعی 1402 - 1403
شهریه مدارس غیرانتفاعی 1402 – 1403

با توجه به اهمیت تحصیل در زندگی امروزه و جایگاه ویژه آن در طی چندین سال اخیر برای تقویت و پیشرفت دانش آموزان، شاهد تاسیس مدارس مختلفی از جمله مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، غیر دولتی (غیرانتفاعی) و… بوده ایم که بسیاری از والدین مشتاق هستند تا دانش آموزان خود را در این گونه مدارس ثبت نام نمایند. اولین سوال برای دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس مذکور را دارند، این است که میزان شهریه این مدارس چقدر است و در کدام یک هزینه تحصیل کمتر می باشد؟ اکنون این مقاله را به شهریه مدارس غیرانتفاعی برای سال تحصیلی 1402 – 1403 اختصاص داده ایم تا پاسخگوی سوالات شما باشد.

شهریه مدارس غیرانتفاعی متشکل از دو بخش شهریه ثابت و شهریه فوق برنامه می باشد.

شهریه مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در مدارس غیردولتی (غیرانتفاعی) نسبت به مدارس عادی به وضعیت تحصیلی دانش آموزان بیشتر توجه می شود و به همین دلیل اکثر والدین تمایل دارند که فرزندانشان در یک محیط آموزشی برتر تحصیل کنند. میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی هرساله متغیر و توسط آموزش و پرورش کشور تعیین شده و در سامانه mosharekatha.ir ابلاغ می شود. همچنین نوع استان و امکانات و خدمات ارائه شده در هر مدرسه و… بر میزان شهریه تاثیرگذار بوده و متفاوت می باشد.

مانند هر سال، مدارس غیر انتفاعی دارای حداقل و حداکثر شهریه می باشد که از طریق برنامه سان قابل مشاهده می باشد. شهریه ای که در جدول زیر ذکر شده است، برای سال تحصیلی 1401 – 1402 می باشد لذا به محض ایجاد هر گونه تغییری در این مبالغ، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، متن مقاله بروزرسانی خواهد شد.

میانگین شهریه مدارس غیر انتفاعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
مقطع تحصیلی حداقل شهریهحداکثر شهریه
دوره ابتدایی

(اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم، ششم)

7 میلیون تومان25 میلیون تومان
دوره اول متوسطه

( هفتم، هشتم، نهم)

8 میلیون تومان28 میلیون تومان
دوره دوم متوسطه

(دهم، یازدهم، دوازدهم)

10 میلیون تومان40 میلیون تومان

مبالغی که در جدول فوق مشاهده می کنید کاملا نسبی است و وابسته به نوع مدرسه، نوع استان و… می باشد. در جدول زیر شهریه چند مدرسه پرمتقاضی فراهم شده است و می توانید برای اطلاع از شهریه سایر مدارس با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید.

میانگین شهریه مدارس غیر انتفاعی 1402 – 1403
نام مدرسهمقطع تحصیلیمیزان شهریه
آرمان دانشابتدایی19/000/000 الی 20/000/000 + 800/000 برای هزینه های جانبی
آتیه سازانابتدایی32/000/000 تا 30/000/000
آریاابتدایی20/000/000 تا 23/000/000
آرمان گسترابتدایی
میانگین شهریه مدارس غیر انتفاعی ۱۴۰۲ – 1403
نام مدرسهمقطع تحصیلیمیزان شهریه
آفرینشدوره اول متوسطه 20/000/000 تا 23/000/000
آتیه سازاندوره اول متوسطه38/000/000 تا 40/000/000
آیین روشن نوردوره اول متوسطه
ادبدوره اول متوسطه

نحوه پرداخت شهریه مدارس غیرانتفاعی 1402 – 1403

با وجود اینکه تحصیل در مدارس غیرانتفاعی پرهزینه است، اما این موضوع باعث نمی شود تا دانش آموزان از تحصیل در این مدارس محروم شوند. زیرا مدارس غیرانتفاعی تسهیلاتی ویژه، مبنی بر پرداخت شهریه به صورت اقساطی برای دانش آموزان در نظر گرفته اند تا بدون هیچ گونه استرسی در خصوص تسویه کردن هزینه شهریه به تحصیل بپردازند.

دانش آموزان باید در ابتدای سال تحصیلی یک سوم الی دو سوم از شهریه خود را پرداخت نمایند و مابقی آن را باید تا پایان سال تحصیلی تسویه نمایند. البته قوانین و مقررات مدارس با یکدیگر متفاوت است ولی معمولا بیشتر مدارس با پرداخت شهریه به صورت چک نیز موافقت می نمایند و یا بعضی مدارس شهریه را، به صورت اقساط و ماهانه دریافت می کنند.

سامانه تعیین نرخ شهریه مدارس غیر دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مدرسه غیردولتی مثل غیرانتفاعی جزء آن دسته از مدارسی است که دانش آموازن برای تحصیل در آن باید مبلغی را به عنوان شهریه بپردازند. از آن جایی که این مدارس زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت می کنند، هر ساله طبق مصوبه آموزش و پرورش میزان شهریه مدارس غیردولتی تعیین می شود. برای رفاه حال خانواده ها و دانش آموزان استعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی فراهم شده که با مراجعه به سایت سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی به آدرس mosharekatha.ir امکان پذیر است.

لینک مستقیم ورود به سامانه تعیین نرخ شهریه مدارس غیردولتی

معرفی سامانه تعیین نرخ شهریه مدارس غیردولتی

سامانه تعیین نرخ شهریه مدارس غیردولتی به آدرس mosharekatha.ir خدمات زیادی به کاربران خود ارائه می دهد که مهم ترین آن ها استعلام شهریه مدارس شهریه پرداز است. در ادامه، امکاناتی که این سایت در اختیار افراد قرار می دهد، ذکر شده اند.

 

معرفی سامانه تعیین نرخ شهریه مدارس غیردولتی

شماره 1: در بخش “میز خدمات الکترونیکی” گزینه “ورود اولیا به پنل کاربری” وجود دارد که والدین می توانند با استفاده از آن به پنل کاربری خود وارد شوند.

شماره 2: با کلیک بر روی دکمه “آموزشگاه ها” آخرین اخبار مربوط به مدارس غیردولتی را مشاهده می کنید. همچنین خدمات دیگری مثل ثبت نام دانش آموز، فعال سازی آموزشگاه و… را به شما ارائه می دهد.

شماره 3: گزینه “صندوق حمایت” امکاناتی همچون وام شهریه و امکان درخواست وام را در اختیار کاربران قرار می دهد.

شماره 4: با انتخاب گزینه “جستجوی مدارس” و وارد کردن اطلاعاتی مثل دوره تحصیلی، جنسیت، استان و نام مدرسه می توانید مدارس غیردولتی شهر محل سکونت خود را پیدا کنید.

شماره 5: برای ورود به سامانه سازمان مدارس و مراکز غیردولتی باید دکمه “ورود به سامانه” را بفشارید و اطلاعاتی مثل نام کاربری (کدملی) و رمز عبور خود را وارد نمایید.

شماره 6: والدین، دانش آموزان و همچنین تمامی کاربران می توانند با انتخاب عبارت “استعلام شهریه” و وارد کردن مشخصاتی مانند نوع واحد آموزشی، جنسیت، استان، ناحیه، کد واحد آموزشی، نام واحد آموزشی و همچنین سال تحصیلی از میزان شهریه مدرسه مورد نظر خود مطلع شوند.

شماره 7: جهت ثبت شکایات، گزارش مردمی و پیگیری درخواست خود باید بر روی کلید “پاسخگویی به شکایات” کلیک نمایید.

شماره 8: اخبار و اطلاعیه های جدید در این قسمت قرار می گیرند.

استعلام شهریه مدارس غیر دولتی 1402 – 1403

همان طور که گفته شد، برای استعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی مثل غیرانتفاعی می توانید از طریق سامانه سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی به آدرس mosharekatha.ir اقدام کنید که در ادامه مراحل آن ذکر شده است.

  • به سایت سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی به آدرس mosharekatha.ir مراجعه کرده و گزینه “استعلام شهریه” را انتخای نمایید.

مرحله یک استعلام شهریه مدارس غیر دولتی

  • اطلاعات لازم را وارد کرده و دکمه “جستجو” را بفشارید.

مرحله دو استعلام شهریه مدارس غیر دولتی

نتیجه جست و جوی شما در کادر “نتیجه استعلام” نمایان می شود.

اطلاعات لازم برای استعلام شهریه مدارس غیردولتی

  • نوع واحد آموزشی
  • جنسیت
  • استان
  • ناحیه
  • کد واحد آموزشی
  • نام واحد آموزشی
  • سال تحصیلی

عوامل تاثیر گذار بر روی شهریه مدارس غیر دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

والدین دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس غیر انتفاعی می بایست بدانند که چه عواملی بر روی هزینه های مدارس غیرانتفاعی تاثیر گذار می باشد و آن را افزایش می دهد. تمامی امکاناتی که در زیر نام برده می شود، می تواند بر روی مخارج این نوع مدارس اثرگذار بوده و اطلاع داشتن والدین از شرایط مربوط به تعیین شهریه مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ که قرار است این مبالغ در چه راهی صرف شود، به آنان کمک می کند تا نسبت به تمامی مخارج آگاهی پیدا کنند.

  • متفاوت بودن شرایط اقتصادی هر منطقه
  • میزان ساعات آموزشی
  • امکانات مربوط به تغذیه محصلان
  • امکانات مربوط به رفت و آمد دانش آموزان
  • کلاس های آموزشی تخصصی
  • وجود دبیران مجرب غیر رسمی
  • وجود امکاناتی نظیر آزمایشگاه، کارگاه و همایش های آموزشی
  • کلاس های فوق العاده و غیر درسی
نکات مهم ⭐
  • شهریه مدارس غیرانتفاعی هرساله متغیر و توسط آموزش و پرورش کشور تعیین شده و در سامانه mosharekatha.ir ابلاغ می شود.
  • دانش آموزان باید در ابتدای سال تحصیلی یک سوم الی دو سوم از شهریه خود را پرداخت نمایند و مابقی آن را باید تا پایان سال تحصیلی تسویه نمایند.
  • شهریه ها متشکل از دو بخش شهریه ثابت و شهریه فوق برنامه می باشد. شهریه فوق برنامه مربوط کلاس های فوق برنامه و یا تقویتی بوده که بعد از ساعات برنامه درسی رسمی به مدت حداکثر 8 ساعت در دوره ابتدایی و حداکثر 12 ساعت در سایر دوره ها است.
  • کلیه مدارس غیر انتفاعی موظف هستند که فرم شهریه را به رویت و امضای اولیای دانش آموزان برسانند و ارقام مندرج در آن را کاملا مشخص و دقیق در دو نسخه تهیه نمایند.
  • والدین می توانند با مراجعه به مدرسه و پرس و جو از مسئولان مدرسه و اولیاء دانش آموزان سال های قبل و انجمن اولیاء مدرسه از وجود معلمان مجرب و کیفیت مدرسه مورد نظرشان اطمینان حاصل کنند.
  • والدینی که نسبت به شهریه های دریافتی توسط مدرسه غیرانتفاعی مورد نظر شکایت دارند، می توانند برای پیگیری به این موضوع، به نشانی “shekayat.medu.ir” مراجعه نموده و در بخش “ثبت شکایت” موضوع خود را شرح دهند.

 

سوالات متداول

1- میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

شهریه این مدارس به نسبت استان، شهر، منطقه، مقطع تحصیلی و همچنین امکانات هر مدرسه متفاوت می باشد، میزان دقیق شهریه آن را نمی توان اعلام کرد؛ اما مبلغ تقریبی ان در مقاله درج شده است.

2- نحوه پرداخت شهریه در مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ چگونه است؟

دانش آموزان باید در ابتدای سال تحصیلی یک سوم الی دو سوم از شهریه خود را پرداخت نمایند و مابقی آن را باید تا پایان سال تحصیلی تسویه کنند.

3- آیا مبلغ شهریه همه مقاطع تحصیلی در مدارس غیرانتفاعی یکسان می باشد؟

خیر، میزان شهریه ها متفاوت است که در این مقاله به تمامی مقاطع اشاره شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۵ نظر
  1. مریم معتمد

    با سلام دخترم رو تو مدرسه پرتو علوی شیراز ثبت‌نام کردم. اولش گفتن شهریه پارسال ۲۵ملیون بوده ولی امسال مشخص نیست. الان میگن باید ۴۹ملیون پرداخت کنیم . میخواستم بدونم چنین جهش قیمتی برای دوره اول دبستان درست و قانونی هست،؟؟؟؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      متاسفانه این مورد تحت اختیار مدارس می باشد.
      اما شما می توانید جهت ثبت اعتراض خود به سامانه شکایات آموزش و پرورش مراجعه فرمایید.

  2. neda

    ببخشید مدرسه بین المللی حکیم برای بچه ای که فقط سواد نوشتن و خواندن انگلیسی دارد مناسب هست ( دختر در مقطع کلاس ۵ ) و شهریه این مدرسه چقدر هست ؟ ممنونم از پاسختان

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بله، آموزش در مدرسه ی بین المللی حکیم به صورت دو زبانه جزو مدارس برتر می باشد و شما لازم است برای اطلاع از میزان شهریه حضورا با مدیریت مدرسه صحبت کنید.

  3. X

    سلام من نمرات دهم خردادم خوب نیست مدرسه ی غیرانتفاعی فرزانگان ایران بنظرتون قبول میکنه ؟ شهریه این مدرسه چقدر هست ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      هر مدرسه ای بسته به مکان و خدمات ارائه شده و صلاح دید مدیر شهریه و قوانین خاص خود را خواهد داشت.

  4. امیر

    سلام اگر در امتحانات شهریور قبول بشیم در صورت وجود ظرفیت میشه توی دبیرستان غیردولتی ثبت نام کرد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، درصورت قبولی و کسب حد نصاب های مربوطه برای پذیرش مشکلی نخواهید داشت.

  5. محمد صدرا زارعی

    سلام مدرسه ما گفته تا ۱۱ مرداد باید نصف شهریه رو پرداخت کنیم تا ثبت ناممون کن آیا این گفته آنها قانونی است

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بله، زمان پرداخت شهریه بستگی به نظر مدیریت مدرسه دارد.

  6. محسن

    سلام
    شهریه غیر انتفاعی برای مشهد پایه اول ابتدایی چقدره؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، شهریه مدارس غیر انتفاعی در این مقطع بین ۷ الی ۲۵ میلیون تومان متغیر است.

  7. محسن

    سلام
    شهریه غیر انتفاعی برای مشهد پایه اول ابتدایی چقدره؟

    • ایران مشاوره

      باسلام، شهریه مدارس غیر انتفاعی برای دوره ی اول ابتدایی در حدود ۷/۰۰۰/۰۰۰ الی ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان خواهد بود.

  8. بهار

    سلام وقت بخیر ببخشید شهریه مدرسه متوسطه دوم بزرگمهر همدان چقدره؟
    مرسی

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      شهریه مدارس غیر انتفاعی بر اساس خدمات و فوق برنامه هایی که ارائه می دهند میتواند متفاوت باشد و میانگین این شهریه ها در متوسطه اول بین ۱۵ الی ۲۵ میلیون تومان و متوسطه دوم بین ۳۵ الی ۶۰ میلیون تومان می باشد.

  9. بهار

    سلام وقت بخیر ببخشید شهریه مدرسه متوسطه دوم بزرگمهر همدان چقدره؟
    ممنون

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شهریۀ مدارس غیر انتفاعی در هر استان متفاوت می باشد، و شما لازم است حضورا در این مورد با مدیریت مدرسۀ مورد نظر صحبت کنید.

  10. بهار

    سلام وقت بخیر ببخشید شهریه مدرسه متوسطه دوم بزرگمهر همدان چقدره؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شهریه مدارس غیر انتفاعی در مقطع دوم متوسطه بین ۱۰ الی ۴۰ میلیون تومان متغیر است.

  11. بهار

    سلام وقت بخیر ببخشید شهریه مدرسه متوسطه دوم بزرگمهر همدان چقدره؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      شهریه های ذکر شده به صورت حدودی بوده و مدارس با توجه به استان و شهر محل و کلاس های ارائه شده می توانند شهریه متفاوت تری داشته باشند.

  12. بی نام

    سلام من مدرسه ای در فردیس رو با ۵ تومن بیعانه رزرو کردم…..روز رزرو کردن گفتن هزینه فوق برنامه اضافه میشه اینو روز اول بهمون نگفتن….الان من نمیتونی اعتراضی چیزی بکنم….روز اول به ما همچین چیزی نگفت….الان اگه نرم اونجا پنج تومنم دود میشه بر نمیگردونن

    • ایران مشاوره

      با سلام ، می توانید برای پیگیری حضوری به آموزش و پرورش منطقه تان مراجعه نمائید.

  13. رضا

    سلام میکنید برای پایه دوازدهم دبیرستانی که ۴۰ تومن میگره رو معرفی کنید ممون میشم

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      لیست و شهریه مدارس در سایت ایران مشاوره قابل مشاهده است.

  14. محبوبه

    مثلا ده میلیون تماما برای یک سال هست یا باید هر ماه ده میلیون بپردازیم

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      شهریه مدارس غیر انتفاعی و سایر مدارس شهریه پرداز به صورت سالانه پرداخت می شود.

  15. مالک

    غیرانتفاعی ها به شکل غیرحضوری هم هستن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، تمامی مدارس غیرانتفاعی به شکل حضوری می باشند.

  16. محدثه

    سلام ببخشید شهریه رو آخر نیمسال میشه پرداخت کرد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، تا دو سوم از شهریه ی مدرسه هنگام ثبت نام و مابقی آن در طول سال تحصیلی باید پرداخت گردد.

  17. فرزانه

    سلام
    شهریه پیش دبستانی دولتی برای یکسال تحصیلی چقدر است؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، شهریه پیش دبستانی های دولتی با توجه به افزایش شهریه در ماه اخیر به یک میلیون و ششصد هزار تومان رسیده است.

  18. فاطمه

    سلام هزینه دبستان غیر دولتی مهراندیشه در قاسم آباد مشهد چقدر است؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شهریه مدارس ابتدایی غیرانتفاعی از ۷ میلیون تا ۲۵ میلیون متفاوت است.

  19. م دبیری

    سلام من دخترم کلاس اولیه و نوشتم غیرانتفاعی مدارس اینجاحضوریه،و میخام غیرحضوری باهاش کار کنم،ایا تاثیری در قیمت شهریه داره؟به من گفتن‌اگه غیرحضوری کارکنی شهریه نصف میشه،درسته؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، دریافت میزان شهریه بر اساس مصوبه ی آموزش و پرورش و هیئت مدیریه ی مدرسه می باشد ، لذا توصیه می شود از طریق آموزش و پرورش منطقه پیگیری نمائید.

  20. صادق

    سلام شهریه ی مدارس غیرانتفاعی چقدر با مدارس تیزهوشان تفاوت دارن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، شهریه ی مدارس غیرانتفاعی با یکدیگر متفاوت هستند اما به طور میانگین می توان گفت شهریه آنها، حداقل دو برابر مدارس استعدادهای درخشان می باشد.

  21. سارا

    با سلام لطفا بفرمایید شهریه مدرسه ابتدایی دخترانه پیشتازان کامپیوتر ایران در شهر تهران چه قدره
    ممنون میشم

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، میزان شهریه ی مدارس مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد، برای اطلاع دقیق از شهریه لازم است حضورا به مدرسه ی مورد نظر مراجعه کنید.

  22. نجفی

    با سلام. چرا مبلغ شهریه پیش دبستانی های غیر انتفاعی با هم فرق دارند

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شهریه مدارس غیر انتفاعی توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین می شود، هر چه سطح مناطق پیشرفته تر و امکانات آموزشی بیشتری داشته باشند به همان میزان در شهریه ی مدارس تاثیر دارند.

  23. sara

    سلام خسته نباشید برای ورود به مدرسه غیر انتفاعی وابسته به دانشگاه باید امتحانی داد؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      این موضوع با توجه به قوانین مدرسه متغیر خواهد بود.
      پیشنهاد می شود به مدرسه مورد نظر مراجعه فرمایید.

  24. فرحناز

    سلام وقت بخیر ، مدرسه غیر انتفاعی دخترانه دبیرستان دور دوم با شهریه مناسب و پایین ، تو تهران میشه معرفی کنید یا منطقه شو بگید لطفا ، متشکرم

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شما بهتر است مدرسه ی غیر انتفاعی نزدیک به محل سکونت را برای ثبت نام انتخاب کنید و میزان شهریه مدارس غیر انتفاعی مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت است، برای اطلاع دقیق از شهریه بهتر است حضورا به مدارس مراجعه کنید.

  25. amir

    درود به شما
    بنده سال گذشته فرزندم رو تو مدرسه غیر انتفایی قرارداد بستم ولی متاسفانه فرزندم اصلا مدرسه نرفت و تو کلاس های انلاینم شرکت نکرد و هیچ امتحانی هم نداد امسال که به مدرسه مراجعه کردم گفتن باید کل شهریه سال گذشته رو بپردازم نمیدونم چکار کنم
    لطفا منو راهنمایی بفرمایید ایا کارشون قانونیه یا نه
    با تشکر فراوان

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، مطابق با قوانین و مقررات مندرج در سامانه ی وزارت آموزش و پرورش، این وزارت خانه مداخله ی مستقیم در اخذ شهریه مدارس غیر انتفاعی ندارد. ابتدای هر سال در اخبار ستادی سامانه ی آموزش و پرورش استان خود می توانید حدود شهریه را به دست آورید. با این حال پیشنهاد ما این است که نخست در واحد شکایت، درخواست خود را ثبت نموده و حضوراً به معاونت مربوطه مراجعه کنید.

  26. B

    سلام
    میشه بورسیه هم شد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود ، اکثر مدارس دارای این امکان نمی باشند اما اگر ارگان مشخصی و یا خود مدرسه از شما حمایت کند می توانید بورسیه شوید .

  27. نیلوفر

    سلام و درود
    با تشکر از زحمات شما یه سوال داشتم.
    اگر دو ماه از سال تحصیلی گذشته باشه و وارد مدرسه غیر انتفاعی بشیم یعنی مدرسه مون رو عوض کنیم، آیا باید کل شهریه ی سال رو بدیم یا فقط همون چند ماه باقیمانده را؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، مطابق با قوانین و مقررات، آموزش و پرورش در أخذ یا تخفیف شهریه مدارس غیرانتفاعی به طور مستقیم ورود نمی کند. شما در این زمینه باید موافقت آموزشگاهی که در آن تحصیل می کنید را جلب کنید. آموزش و پرورش هر سال حدود شهریه مدارس غیر دولتی را به صورت تقریب اعلام می کند.

  28. فاطمه توکلی

    با سلام و احترام
    می خواستم مبلغ شهریه ثابت و فوق برنامه مصوب برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مدرسه ابتدایی دخترانه غیردولتی لبخند در استان مازندران شهرستان ساری رو بدونم
    ممنونم از راهنمایی تون

    • ایران مشاوره

      با سلام شهریه مدارس غیرانتفاعی در مقطع ابتدایی در بازه هفت میلیون تومان تا بیست و پنج میلیون تومان می باشد.

  29. ویدا

    من شهرستان هستم برای یک سال تحصیلی پایه اول ابتدایی۸میلیون دادم به غیر از هزینه های جانبی و …. فقط و فقط برای خود مدرسه ۸تومن وگرنه هفته یبارم بابت همه چی پول میخوان حتی جلسه اولیا مربیان دارن هزینه کیک و ابمیوه رو که به مادرا میدن ۱۳۰تومن از خودمون میگیرن

    • ایران مشاوره

      سلام ، وقتتون بخیر. شما می توانید این مورد را در سایت زیر که مربوط به آموزش و پرورش می باشد ثبت کنید تا توسط این سازمان بررسی شود.https://shekayat.medu.ir/

  30. عزیز

    سلام مدرسه غیرانتفاعی داریم میگه باید برجی یک میلیون ودویست پرداخت کنید این مبلغ درسته اگردرست نیست باید به کجا مراجعه کنیم البته مدرسه دولتی بود اومدن تغیرش دادن به غیرانتفاعی میگن دانش آموز کم بوده

    • ایران مشاوره

      سلام ، وقتتون بخیر. مدارس غیرانتفاعی متناسب با خدمات و کلاس هایی که ارائه می دهند شهریه های متفاوتی دارند.

  31. مهسا

    ببخشید منظورتون از شهریه ۳ میلیون اینه که ماهی ۳ میلیون بدم یا ۳ میلیون برا کل سال تحصیلی؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، این مبالغ شهریه بابت یک سال تحصیلی مدارس غیزانتفاعی می باشید

  32. حسین

    سلام میخاستم ببینم که اگه ی نفر بخاد برج ۸ بیاد از ی شهر دیگه,امکانش هس که ادامه درسش رو تهران ادامه بده؟

  33. سمیرا

    سلام چرا فقط تلفن ثابت اگر تلفن ثابت در دسترس نبود چه؟
    این روزها همه تلفن همراه دارند

    • ایران مشاوره

      باسلام.شما می توانید از طریق سایت ایران مشاوره،بسته های تخفیف مکالمه خریداری نمایید و از طرف مرکز با شما تماس گرفته شود.

مشاوره مدارس پیج مدارس