خانه نمونه دولتی مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 - 1404

مدارس نمونه دولتی در مقایسه با سایر مدارس کشور به موجب ارائه خدمات آموزشی مناسب، می توانند جزء اولین انتخاب والدین جهت ادامه تحصیل فرزندانشان باشند. همچنین به دلیل مناسب بودن نرخ شهریه مدارس نمونه دولتی که می توان گفت در قیاس با سایر مدارس غیرانتفاعی کمتر است، آگاهی از زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان علاقه مند، بسیار حائز اهمیت می باشد. 

 

لازم است بدانید که در چند سال اخیر آزمون مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان ورودی پایه هفتم لغو شده است اما متقاضیان برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با در نظر گرفتن شرایط لازم به مدارس نمونه دولتی محل زندگی خود مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

✅ لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

 

مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از تاریخ 29 لغایت 31 فروردین ماه 1403 تمدید شد. در این بازه زمانی داوطلبان امکان ویرایش اطلاعات را خواهند داشت.

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

همان طور که گفته شد، آزمون نمونه دولتی پایه ششم حذف شده و ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تنها برای پایه نهم به دهم صورت می گیرد.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه ششم

برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم ابتدایی بایستی در تاریخ مشخص شده، به مدرسه مورد نظر رفته و پس از ارائه مدارک سوابق تحصیلی دانش آموز، اقدامات لازم را جهت نام نویسی به انجام برسانید. به دلیل حذف آزمون ورودی این پایه تحصیلی، دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم برای آن منتشر نمی شود؛ لذا داوطلبان برای اطلاع از تاریخ نام نویسی این مدارس در سال 1403 – 1404، بایستی به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه نهم

برای تحصیل در پایه دهم مدارس نمونه دولتی، بایستی در آزمون ورودی آن شرکت کرده و حد نصاب آن را کسب نمایید. در ابتدا یک بازه زمانی برای نام نویسی در نظر گرفته می شود و معمولا پس از اتمام آن، مهلت مجددی در نظر می گیرند تا دانش آموزانی که از این فرآیند جا مانده اند و یا برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی اقدامات لازم را به انجام برسانند. 

 

مرکز سنجش ارزیابی تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، ابتدا زمان ثبت آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را از تاریخ 15 الی 25 فروردین ماه اعلام شده بود که با انتشار بخش نامه جدید، این فرآیند از تاریخ 18 لغایت 28 فروردین ماه 1403 انجام می گیرد. البته با در نظر گرفتن اینکه ممکن است داوطلبان از ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور جا بمانند، زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات از تاریخ 29 لغایت 31 فروردین ماه 1403 تمدید شد.

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

نام نویسی برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم از طریق پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می پذیرد. از همین رو، هر دانش آموز می بایست در زمان تعیین شده با مراجعه به سامانه مربوطه  مراحل ثبت نام را به صورت اینترنتی تکمیل نماید. مراحل انجام این ثبت نام  در ادامه مقاله در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

  • ابتدا وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک وزرات آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir شوید.
  • نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب کرده کد ملی و سریال 6 رقمی شناسنامه خود را وارد کنید.

مرحله اول ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

  • در این مرحله اطلاعیه ای نمایش داده می شود که می تونید پس از مطالعه و بستن آن گذر کنید.

مرحله دوم راهنمای ثبت نام نمونه دولتی

  • از کادر ثبت نام و دریافت گواهی “آزمون نمونه دولتی” را انتخاب کنید.

مرحله چهارم ثبت نام آزمون نمونه دولتی

  • در این قسمت فایل «راهنمای ثبت نام آزمون» در اختیارتان قرار می گیرد که پس از مطالعه آن می توانید با کلیک بر روی گزینه “ثبت نام” اطلاعات مربوطه را ثبت نمایید.

مرحله پنجم راهنمای ثبت نام نمونه دولتی

  • در  آخر پس از ثبت اطلاعات خواسته شده، در صورتی که روند ثبت نام به درستی انجام شده باشد، کد رهگیری در اختیار داوطلب قرار می گیرد که باید حفظ شود.

لازم به ذکر است که داوطلبان برای کسب اطلاعات کامل از نحوه نام نویسی، شرایط و مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی می توانند قبل از شروع این فرآیند به سایت اداره آموزش و پرورش استان محل زندگی خود مراجعه نموده و دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را دانلود و به طور دقیق مطالعه نمایند. 

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در چه زمانی انجام می شود؟

مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ از تاریخ 29 لغایت 31 فروردین ماه 1403 تمدید شد.

2- فرآیند ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در چه تاریخی آغاز می شود؟

برای اطلاع از زمان نام نویسی پایه هفتم در مدارس نمونه دولتی بایستی به مدرسه مورد نظر مراجعه کنید.

3- سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کدام است؟

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می پذیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد