خانه استخدام بانک ها اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سینا 99

بانک سینا برای تکمیل نیروهای انسانی خود با ارائه اطلاعیه ای جهت استخدام از بین افراد واجد شرایط (آقا و خانم) که دارای مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند، ثبت نام به عمل می آورد. زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا 1402 در بازه زمانی ا الی 22 شهریور ماه انجام شد و متقاضیان در تاریخ مقرر با مراجعه به سایت استخدام بانک سینا اقدام به نام نویسی در آزمون کرده و پس از حضور در جلسه امتحان در روز جمعه 31 شهریور به طور همزمان در مکان های تعیین شده از سوی این سازمان منتظر اعلام نتایج آزمون ازسوی بانک هستند. در این مقاله سعی داریم به طور کامل به موضوع اعلام نتایج و همچنین نحوه دریافت آن بپردازیم.

 

✅لینک مستقیم اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سینا 1402

(با اعلام نتایج، لینک فوق فعال خواهد شد.)

 

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲، نیمه اول آبان ماه و از طریق نشانی اینترنتی sinabank.iran-azmoon انجام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سینا معمولا به صورت دو مرحله ای با برگزاری آزمون کتبی و سپس مصاحیه حضوری بوده که این امر برای آزمون 1402 نیز صادق می باشد. اما ممکن است در برخی موارد متقاضیان با ارسال روزمه خود و تایید نهایی ازجانب بانک مربوطه دعوت به مصاحبه شوند. مطابق آخرین اخبار نتایج آزمون کتبی استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲ نیمه اول آبان ماه به دست داوطلبان آن خواهد رسید.

 

پس از اعلام نتیجه اولیه و حضور داوطلبان در جلسه مصاحبه، شرکت کنندگان باید جهت تکمیل فرایند استخدام خود منتظر دریافت نتیجه نهایی باشند. جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سینا در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو شوید.

نحوه مشاهده نتایج استخدامی بانک سینا 1402

معمولا اگر بانک سینا حهت استخدام نیرو ی انسانی اقدام به برگزاری آزمون کتبی کرده باشد، پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج آن، داوطلبان باید به سایت اختصاصی بانک به نشانی اینترنتی sinabank.iran-azmoon مراجعه کرده و در صفحه باز شده کدرهگیری، کدملی و کدامنیتی خود را وارد کنید تا با ورود به حساب کاربری خود به دریافت نتایج خود بپردازند.

  • وارد سایت استخدام بانک سینا به آدرس اینترنتی sinabank.iran-azmoon شده و روی لینک فعال “برای مشاهده نتایج آزمون کتبی اینجا را کلیک کنید” کلیک نمایید.

مرحله سوم دریافت نتایج استخدام بانک سینا

  • کد رهگیری، کد ملی و نیز درج اعداد داخل تصویر در کادرهای مربوطه را درج کنید و سپس کلید “ورود”، را بفشارید.

مرحله چهارم دریافت نتایج استخدام بانک سینا

پس از اعلام نتایج مرحله اول و برگزاری مصاحبه حضوری، معمولا بانک به روش های تماس تلفنی، ارسال ایمیل، پیامک و یا قراردان لیست نتایج نهایی، پذیرش متقاضیان را پس از اجرای مرحله دوم اعلام خواهد کرد در نتیجه قبولی در مرحله اول تضمینی جهت پذیریش نهایی و استخدام داوطلبان نمی باشد.

 

متقاضیان استخدام در بانک ها باید بدانند که پس از پذیریش نهایی در آزمون و عبور از مرحل مختلف گزینش، کارکنان تازه ورود یک دوره آموزشی را طی خواهند کرد. در دوره های آموزشی مبنا بر این است که هیچ یک از افراد آشنایی با امور بانکداری و خدمات دولتی نداشته و آموزش از سطح پایه آغاز می گردد.

 

طی این کلاس ها کارکنان آموزش های تئوری و عملی را می گذراند. در بخش تئوری اصول بانکداری، خدمات بانک به مشتری، حسابداری اولیه و پیشرفته، آموزش کامپیوتر و نرم افزارهای مرتبط با بانک و… آموزش داده می شود. در بخش عملی با کاغذهایی که شبیه پول و اوراق بهادار هستندف چگونگی انجام امور مربوط به پول به افراد آموخته خواهد شد. توجه داشته باشید استفاده از منابع آزمون استخدامی بانک سینا می تواند به شما در کسب نمره حد نصاب و استخدام در بانک مذکور کمک شایانی کند.

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲ در چه تاریخی است؟

نتایج آن نیمه اول آبان ماه به دست داوطلبان خواهد رسید.

2- برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲ به کدام سایت مراجعه کنیم؟

به سایت اختصاصی بانک به نشانی الکترونیکی sinabank.iran-azmoon مراجعه فرمایید.

3- جهت ورود به سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲ به چه اطلاعاتی نیاز است؟

با وارد کردن کدرهگیری، کدملی و کدامنیتی خود می توانید به حساب کاربریتان وارد شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک