خانه دانشگاه آزاد شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

شرایط ثبت درخواست انتقال و مهمانی کارشناسی ارشد آزاد 1402
شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانشجویان متقاضی ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای دو نیمسال اول و دوم سال تحصیلی، می توانند درخواست نقل و انتقال خود را در سایت منادا دانشگاه آزاد ثبت نمایند. رسیدگی به درخواست دانشجویان و بررسی شرایط داوطلبان به صورت الکترونیکی انجام می گیرد و نتایج نهایی تا قبل از شروع ثبت نام و انتخاب واحد به اطلاع آن ها خواهد رسید. برای این که با تقاضای داوطلبان موافقت شود، لازم است آن ها واجد شرایط مندرج در آئین نامه نقل و انتقالات دانشجویی باشند. مطابق این آئین نامه افرادی با شرایط خاص اعم از دانشجویان برخی رشته ها امکان استفاده از قانون نقل و انتقال را ندارند.

انتقال و میهمانی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به شرطی امکان پذیر است که رشته و گرایش درخواستی در واحد دانشگاهی مقصد ارائه شده باشد.

شرایط عمومی ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

  • اولین شرط برای انجام مراحل ثبت درخواست انتقال و یا میهمانی ۱۴۰۲، نام نویسی در سایت منادا دانشگاه آزاد می باشد.
  • متقاضی باید حتما در واحد مبدا ثبت نام خود را انجام داده و حداقل یک نیمسال در آن تحصیل نماید. (به‌ استثنای واجدین شرایط میهمانی یا انتقال از ابتدای پذیرش)
  • انتقال، صرفا برای پذیرفته‌ شدگان کنکور کارشناسی ارشد و با توجه به ضوابط نقل و انتقال امکان‌ پذیر است.
  • امکان انتقال تنها در صورت وجود مقطع رشته یا گرایش و انطباق سال قبولی در واحد مقصد وجود خواهد داشت.
  • در صورت داشتن مجوز میهمانی، اخذ پایان‌ نامه تنها با موافقت واحدهای مبدا و مقصد امکان‌ پذیر است.
  • انتقال مجدد در هر مقطع تحصیلی ممنوع می‌باشد مگر این که دانشجو قصد انتقال به واحدهای هم تراز یا پایین تر را داشته باشد و دانشگاه های مبدا و مقصد نیز موافقت خود را اعلام کرده باشند.
  • با رعایت ضوابط امکان انتقال و میهمانی  از حالت حضوری به الکترونیکی وجود دارد.
  • درخواست نقل‌ و انتقال دانشجویان اتباع غیر ایرانی از طریق واحد دانشگاهی مبدا و اداره کل امور بین‌الملل و کمیسیون نقل‌ و انتقال دانشجویی دانشگاه قابل‌ بررسی است.

چه کسانی نمی توانند در نقل و انتقال کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ثبت نام کنند؟

برخی از افراد نیز به دلیل شرایطی که دارند، می توانند در نقل و انتقال کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402 ثبت نام کنند. شرایط و دلایل موجود برای عدم ثبت نام این افراد شامل موارد زیر می باشد.

  • دانشجویانی که به دلایل آموزشی، انضباطی و نظام‌ وظیفه ممنوعیتی برای ادامه تحصیل داشته باشد.
  • داوطلبانی که در دوره های ارشد بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی پذیرش شده اند.
  • پذیرفته شدگان آزمون های اختصاصی واحدهای امارات، بین المللی ارس و کیش
  • متقاضیانی که نیمسال آخر تحصیل آخر تحصیل خود را می گذرانند.
  • دانشجویان رشته های پژوهش محور
  • کارکنان و اعضای هیات‌ علمی هر یک از واحدهای دانشگاهی آزاد که درخواست انتقال به محل خدمت خود را دارند.
  • داوطلبان در حال تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور که قصد انتقال به دانشگاه های آزاد داخل کشور را دارند.
  • دانشجویان واحدهای الکترونیکی بادرخواست به انتقال به شیوه تحصیل حضوری
  • امکان انتقال به واحد دانشگاهی علوم و تحقیقات ممنوع است.
  • داوطلبان در حال تحصیل مقاطع ارشد، دکتری تخصصی و دستیاری تخصصی رشته های گروه علوم پزشکی امکان ثبت درخواست انتقال و میهمانی را ندارند.

شرایط اختصاصی ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

شرایط اختصاصی برای ثبت نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲، با توجه به شرایط و موقعیت افراد در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند.

ضوابط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی بر اساس شرایط خانوادگی

  • دانشجویانی که پس از انتخاب رشته و ثبت نام کارشناسی ارشد، ازدواج دائم کرده باشند، مجاز به ثبت نام  میهمانی دائم و یا موقت در واحدهای دانشگاهی شهر محل سکونت می باشند.
  • امکان انتقال به شهر محل سکونت خانواده و یا اشتغال همسر در کد رشته های هم تراز و یا پایین تر وجود دارد.
  • دانشجویان خانم متاهل که پس از پذیرش در دانشگاه متارکه نموده باشند، می توانند برای ثبت نام میهمانی دائم یا موقت در شهر محل سکونت خانواده اقدام نمایند. همچنین امکان انتقال در رشته محل های هم تراز و یا پایین تر در شهر محل سکونت وجود دارد.
  • میهمانی دانشجویان خانم تا پایان سال دوم شیردهی امکان پذیر است.

شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگران

  • ثبت نام نقل و انتقال آزادگان، اسرا، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آن ها و دانشجویان دارای سهمیه شاهد، در بدو پذیرش با ارائه مدارک مورد نیاز به واحدهای دانشگاهی محل سکونت خانواده و در صورت دایر نبودن رشته به نزدیک ترین شهر محل سکونت خانواده امکان پذیر است.
  • میهمانی جانبازان 5 تا 24 درصد و همسر و فرزندان آن ها، خواهر و برادر شهید، رزمندگان دارای حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه تا قبل از تاریخ 24 مهر ماه 67 و همسر و فرزندان آن ها، با ارائه مدارک لازم به واحدهای دانشگاهی محل سکونت خانواده و در صورت دایر نبودن رشته به نزدیک ترین شهر محل سکونت خانواده امکان پذیر است. مجوز انتقالی و میهمانی دانشجویان واجد شرایط، باید به تایید بنیاد شهید و ایثارگران برسد.
  • انتقال به واحد علوم و تحقیقات برای رشته هایی که واحد مجری دیگری در شهر تهران ندارند، قابل بررسی خواهد بود.

نکته: لازم به ذکر است که منظور از دانشجویان شاهد، پدر، مادر، همسر و فرزند شهید یا مفقودالاثر می باشد.

شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان باردار، بیمار و معلول

  • دانشجویانی که دارای معلولیت جسمی و حرکتی، نابینایی و یا ناشنوایی شدید مورد تایید سازمان بهزیستی کشور باشند، می توانند با ارائه مدارک لازم به ثبت نام میهمانی دائم اقدام کنند. لازم به ذکر است این دسته از دانشجویان می توانند از بدو قبولی در دانشگاه و پس از نام نویسی اولیه، درخواست خود را ثبت نمایند.
  • دانشجویان دارای بیماری صعب العلاج (ام اس، سرطان، دیالیزی، هموفیلی و…) و مورد تایید کمیسیون پزشکی، می توانند جهت ثبت نام میهمانی به هر یک از واحدهای دانشگاهی اقدام کنند.
  • میهمانی دانشجویان خانم باردار در طی دوره بارداری، به هریک از واحدهای دانشگاهی امکان پذیر است.
  • امکان میهمانی دانشجویان بیماری که امکانات پزشکی لازم در محل تحصیل آن ها ارائه نمی شود، در صورت تایید کمیسیون پزشکی و کمیسیون نقل و انتقال، به هریک از واحدهای دانشگاهی فراهم است.

شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی چند دانشجویی

شرایط نقل و انتقال بر اساس چند دانشجویی
شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی چند دانشجویی

چنانچه بیش از یک نفر از افراد تحت تکفل خانواده، مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد باشند، میهمانی یک نفر یا بیشتر به هریک از واحدهای دانشگاهی امکان پذیر است. (در صورت موافقت دانشگاه مبدا و مقصد)

شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی بر اساس فوت والدین، همسر و فرزند

دانشجویانی که پس از انتخاب رشته و پذیرش در دانشگاه، پدر، مادر، همسر و یا فرزند خود را از دست داده باشند با ارائه مدارک زیر، می توانند برای ثبت نام میهمانی دائم یا یک نیمسال در واحدهای دانشگاهی محل سکونت یا نزدیکترین واحد به محل سکونت اقدام کنند.

شرایط انتقالی یا مهمانی همسر و فرزندان کارکنان و همسر اعضای هیات علمی تمام وقت رسمی (شاغل، بازنشسته و متوفی) و نیمه وقت دانشگاه آزاد

  • امکان میهمانی همسر و فرزندان کارکنان تمام وقت رسمی و قراردادی و همسر اعضای هیات علمی تمام وقت رسمی (آزمایشی و قطعی)، پیمانی و نیمه وقت دانشگاه آزاد به محل خدمت کارمند یا عضو هیات علمی (مطابق حکم کارگزینی) و در صورت عدم وجود رشته به نزدیک ترین واحد از ابتدای پذیرش وجود دارد.
  • امکان ثبت درخواست انتقال دانشجو پس از طی دو نیمسال تحصیلی به عنوان مهمان و در صورت گذراندن حداقل 16 واحد درسی در مقطع کارشناسی ارشد با معدل 15 وجود دارد.

شرایط انتقال یا میهمانی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

  • کارکنان و اعضای هیات علمی تمام وقت رسمی (آزمایشی و قطعی) دانشگاه آزاد می توانند از ابتدای قبولی برای میهمانی در نزدیک ترین واحد محل خدمت خود (به جز واحد محل خدمت) اقدام نمایند.
  • برای ثبت درخواست انتقال باید فرد بتواند در طی دو نیمسال تحصیلی به عنوان میهمان، حداقل 16 واحد درسی با معدل 15 را بگذراند.

شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی ورزشکاران و قهرمانان ملی

  • دانشجویانی که عضو تیم ملی فدراسیون های ورزشی می باشند، در صورت تایید وزارت ورزش و جوانان برای حضور در مسابقات و یا تمرین ها می توانند ثبت نام میهمانی را انجام دهند.
  • دانشجویانی که در تیم های ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد عضو هستند، می توانند با تایید معاونت ورزش دانشگاه، برای مهمانی اقدام نمایند.

شرایط میهمانی دانشجو برای مدیران سیاسی و مقامات کشور و همسران و فرزندان آن ها

وزراء، نمایندگان مجلس و شورای اسلامی، معاونین ریاست جمهوری، استانداران، سفیران و همسران و فرزندان آن ها که در مسئولیت مربوطه مشغول به انجام وظیفه هستند، می توانند از امتیاز میهمانی هر نیمسال استفاده کرده و تا پایان سال تحصیلی از آن بهره ببرند و در محل ماموریت و یا نزدیک ترین شهر اطراف محل اشتغال خود، به تحصیل بپردازند.

شرایط میهمانی و انتقال دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فاقد شرایط اختصاصی ۱۴۰۲

ضوابط میهمانی و انتقال دانشجویان فاقد شرایط اختصاصی 1400
شرایط میهمانی و انتقال دانشجویان فاقد شرایط اختصاصی

شرایط انتقال یا میهمانی بر اساس جدول هم ترازی

انتقال دانشجویان به هر یک از واحدهای گروه هم تراز و پایین تر، در صورت پرداخت هزینه های مربوطه و موافقت واحدهای مبدا و مقصد امکان پذیر است. همچنین دانشجویانی با شرایط زیر می توانند به عنوان میهمان در هر یک از واحدهای جدول هم ترازی تحصیل کنند.

  • داشتن شرایط عمومی
  • کسب امتیاز و اولویت نسبت به دیگر دانشجویان متقاضی میهمانی در واحد مقصد با توجه به ظرفیت در رشته / مقطع شهر و امتیاز (بر اساس نسبت جدول همترازی واحد مقصد و مبدا، میانگین کل، سابقه میهمانی و ضریب اولویت دانشجویان خواهر)

فایلی که در ادامه مشاهده می کنید، در واقع همان جدول همترازی است که با کلیک بر روی لینک زیر، می توانید آن را دریافت نمایید.

جدول همترازی واحدها و مراکز دانشگاهی

(جهت دریافت فایل، بر روی لینک فوق کلیک کنید.)

نکات مهم

  • متقاضیان در هنگام ثبت درخواست میهمانی، می توانند 5 گزینه را به عنوان واحد مقصد برای خود انتخاب کنند تا در صورت عدم کسب امتیاز لازم در اولویت های اول، شانس خود را برای میهمانی در سایر واحدهای دانشگاهی از دست ندهند.
  • به دلیل متفاوت بودن شهریه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، انتقال دانشجویان به هریک از رشته محل های دانشگاهی همتراز و پایینتر(با شهریه کمتر) پس از ثبت نام اولیه در واحد مبدأ به شرط موافقت واحدهای دانشگاهی مبدأ و مقصد و پرداخت هزینه انتقال از بدو پذیرش امکان پذیر است.

میهمانی و انتقال دانشجویان کارشناسی ارشد سایر دانشگاه های داخل کشور به دانشگاه آزاد 1402

مجوز انتقال و میهمانی دانشجویانی با شرایط زیر پس از تایید کمیسیون نقل و انتقالات دانشجویی ۱۴۰۲ از سایر دانشگاه های داخل کشور به دانشگاه آزاد صادر می شود.

  • دانشگاه محل تحصیل دانشجو، مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.
  • با توجه به آیین نامه آموزشی، منع تحصیلی برای دانشجوی متقاضی وجود نداشته باشد.
  • دانشگاه مبدا و مقصد با درخواست وی موافقت کنند.
  • متقاضیان آقا، از لحاظ نظام وظیفه مشکلی نداشته باشند.
  • رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مورد نظر فرد متقاضی، در واحد مقصد وجود داشته باشد.

نکات مهم

  • امکان میهمانی دانشجو از دانشگاه آزاد به دانشگاه دولتی و بالعکس با توجه به آیین نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وجود ندارد.
  • دانشجویانی که به عنوان میهمان در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند، باید مانند سایر دانشجویان این دانشگاه شهریه خود را پرداخت کنند.
  • انتقال دانشجویان پزشکی با رضایت هر دو دانشگاه مبدا و مقصد امکان پذیر خواهد بود.

میهمانی و انتقال دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به سایر دانشگاه های داخل کشور ۱۴۰۲

دانشجوی دانشگاه آزاد در سال 1402 که قصد انتقال یا میهمانی به دانشگاه دیگری را دارد، باید واجد شرایط زیر باشد تا درخواست او توسط کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی بررسی گردد.

  • مطابق با آیین نامه آموزشی منع تحصیلی نداشته باشد.
  • موافقت دانشگاه های مبدا و مقصد اخذ و ارائه شود.
  • دانشجویان آقا مشکل نظام وظیفه نداشته باشند.
  • رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مورد نظر متقاضی در واحد مقصد دایر باشد.
  • امکان انتقال و میهمانی به سایر دانشگاه ها برای دانشجویان گروه پزشکی وجود ندارد.

هزینه نقل و انتقال دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

در صورتی که کمیسیون نقل و انتقال دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ با درخواست انتقال دانشجوی واحد شرایط ذکر شده در بالا موافقت نماید، هزینه انتقال یا میهمانی دانشجویان مطابق با فرمولی بر اساس آن که در رشته تحصیلی دانشجو کارشناسی ارشد چند واحد است؟ مطابق زیر محاسبه می گردد.

هزینه انتقال = تعداد واحد باقیمانده * (8/شهریه ثابت یک ترم)

با اعلام پاسخ کمیسیون نقل و انتقال دانشگاه با درخواست مهمانی متقاضی، در صورت موافقت این کمیسیون، دانشجو موظف است شهریه ثابت هر نیمسال تحصیلی را از طریق سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد به دانشگاه مبدا و در زمان تعیین شده پرداخت نماید.

بررسی مدارک متقاضیان نقل و انتقال یا میهمانی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

با توجه به تمام آن چه که گفته شد، ثبت درخواست نقل و انتقال یا میهمانی 1402 نیاز به ارائه برخی مدارک دارد اما برای بررسی این مدارک نیز، لازم است مبلغی به عنوان “هزینه بررسی مدارک” پرداخت شود تا درخواست دانشجو توسط دانشگاه های مبدا و مقصد، مورد بررسی قرار گیرد. در نهایت می توان گفت اصلی ترین شرط نقل و انتقال و یا میهمانی دانشجویان رضایت دانشگاه های مبدا و مقصد می باشد.

مدارک لازم برای درخواست نقل و انتقال و میهمانی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
واجدین شرایط اختصاصیمدارک مورد نیاز 
شرایط خانوادگی
  • صفحات اول و دوم شناسنامه خود و همسر (ازدواج و طلاق)
  • صفحات دوم تا پنجم سند ازدواج (ازدواج)
  • صفحات دوم تا پنجم طلاق نامه (طلاق)
  • صفحه اول شناسنامه فرزند (شیردهی)
  • سند منزل، اجاره نامه معتبر یا گواهی اشتغال به کار همسر
دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگران
  • فرزند و همسر شهید : کارت یا معرفی نامه از سوی بنیاد شهید یا جانبازان، کپی از صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجوی متقاضی و شهید، سند منزل یا اجاره نامه معتبر
  • آزاده، همسر و فرزند آزاده : کارت یا معرفی نامه از سوی اداره ایثارگری و جانبازی، کپی از صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجو و آزاده، سند منزل یا اجاره نامه معتبر
  • رزمندگان دارای 6 ماه یا بیشتر سابقه حضور در جبهه : کارت و معرفی نامه از ارگان ذیربط، سند منزل یا اجاره نامه معتبر
  • جانبازان 10 درصد و بالاتر : کارت و یا معرفی نامه از اداره امور ایثارگری و جانبازی، سند منزل یا اجاره نامه معتبر
دانشجویان باردار، بیمار و معلول
  • کپی از صفحه اول و دوم شناسنامه
  • مدارک به روز پزشکی مربوط به بیماری
  • کارت معلولیت یا معرفی نامه صادر شده از سازمان بهزیستی
چند دانشجویی
  • صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجو، والدین و همسر
  • گواهی اشتغال به تحصیل دانشجو یا دانشجویان در واحدهای دیگر دانشگاه آزاد (امضا و مهر شده)
فوت والدین، همسر و فرزند
  • گواهی فوت صادر شده از اداره ثبت احوال
  • کپی از صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجو و فرد فوت شده
  • سند منزل یا اجاره نامه معتبر
همسر و فرزندان کارکنان و همسر اعضای هیات علمی تمام وقت رسمی (شاغل، بازنشسته و متوفی) و نیمه وقت دانشگاه آزاد
  • ارائه معرفی نامه از محل خدمت مبنی بر تمام وقت و رسمی بودن کارمند و عضو هیأت علمی و اعلام رضایت از عملکرد و موافقت واحد با ادامه تحصیل وی
  • آخرین حکم کارگزینی کارمند و یا هیأت علمی
  • صفحات اول و دوم شناسنامه
  • کارنامه تحصیلی دو ترم مهمانی (جهت انتقال)
  • صفحات عقدنامه (در صورت دانشجو بودن همسر)
کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد
  • ارائه معرفی نامه ای از محل خدمت مبنی بر تمام وقت و رسمی بودن کارمند و عضو هیات علمی و اعلام رضایت از عملکرد و موافقت واحد با ادامه تحصیل وی
  • آخرین حکم کارگزینی کارمند و یا هیات علمی
  • کارنامه تحصیلی دو ترم مهمانی (جهت انتقال)
ورزشکاران و قهرمانان ملی
  • حکم قهرمانی کشوری یا بین المللی
  • معرفی نامه از سوی فدراسیون ذیربط
مدیران سیاسی و مقامات کشور و همسران و فرزندان آن ها
  • معرفی نامه مورد تایید بالاترین مقام سازمان مربوطه
  • صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو و وزراء یا نمایندگان مجلس یا معاونین رئیس جمهور یا استانداران یا سفرا

 

سوالات متداول

1- شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چیست؟

ضوابط مطرح شده در دو بخش عمومی و اختصاصی وجود دارند که به طور کامل در مقاله شرح داده شده است.

2- شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای دانشجویان متاهل به چه شکل می باشد؟

این افراد می توانند با ارائه مدارک محل زندگی یا اشتغال همسر خود و با دارا بودن دیگر شرایط در خواست مهمانی یا انتقال خود را ثبت نمایند.

3- آیا امکان برداشتن پایان نامه کارشناسی ارشد در دانشگاه های آزاد به صورت مهمان وجود دارد؟

در صورت داشتن مجوز مهمانی، اخذ پایان‌ نامه تنها با موافقت واحدهای مبدا و مقصد امکان‌ پذیر است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۴ نظر
  1. نوید

    سلام من مهرامسال ارشد حسابداری یه شهری قبول شدم ولی چون ساکن تهرانم وشاغل مهر مرخصی گرفتم ایا امکان داره برای بهمن مهمان بشم یکی ازواحدای تهران. البته یکی دیگه از اعضای خانواده هم ارشد ازاد درهمون شهرستان میخونه ایا ممکنه ازقانون تحصیل بیش ازیک نفر بتونم استفاده بکنم.وسوال بعدی ایا تغییررشته درارشدممکنه. ممنون

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      این موضوع وابسته به شرایط فعلی و رشته تحصیلیتان دارد بهتر است از الان هماهنگی های لازم را با مدیر گروه خود انجام و در زمان مقرر ثبت در خواست را انجام دهید.

  2. سپیده

    سلام من قبولی با کنکور دانشگاه آزاد فومن هستم گرایش نرم افزار میتونم به دانشگاه های برتر تهران مهمان بشم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      بطور کلی برای مقطع ارشد امکان انتقالی وجود ندارد مگر با داشتن شرایط خاصی و نیاز به موافقت دانشگاه مقصد ومبدا نیز می باشد.

  3. نرگس حسینی

    سلام وقت بخیر . ارشد بدون کنکور ثبت نام کردم واسه دانشگاه آزاد شهر خودم . اما شرایط کار همسرم عوض شده و باید بریم یک شهر دیگه .
    آیا دانشگاه آزاد به دانشجو بدون کنکور مجوز میهمان میده ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، یکی از شرایط های مهمانی این است که ورود شما به دانشگاه بدون کنکور نباشد.

  4. حمیدرضا ناهیدی

    سلام من دانشجوی ترم دو ارشد حسابداری واحد یادگارامام شهر ری هستم میخوام بدونم میشه برا یه ترم در دانشگاه ازاد غرب میهمان بشم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، انتقالی و مهمانی درون استانی به طور کل ممنوع می باشد مگر تحت شرایط خاص بتوانید اینکار را انجام دهید.

  5. حسین

    با سلام

    من ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اهر قبول شده ام می تونم به دانشگاه آزاد اردبیل انتقالی بگیرم البته ترم اول هستم

    • ایران مشاوره

      با سلام شما میبایست بر اساس آیین نامه های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اقدام به در خواست انتقالی نمایید. توصیه میشود این مورد را از مدیر گروه آموزشی خود پیگیر نمایید.

  6. سروش

    سلام من دانشجوی ترم یک ارشد معماری دانشگاه آزاد تبریز هستم. میخوام برم تهران مرکز یا تهران شمال .آیا امکان انتقالی وجود داره؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، جهت بررسی دقیق این مورد، می بایست موافقت هر دو واحد دانشگاهی را کسب نمایید.

  7. سامان

    سلام من تازه اولویت دومم که سازه دانشگاه امیرکبیر بود قبول شدم ولی تمایل دارم که برم اولویت سوم یعنی سازه دانشگاه تهران که اتفاقا نمره علمیش رو هم اوردم چطور میتونم انتقال بگیرم
    دانشگاه امیرکبیر میگه چون دو دانشگاه در یک شهر هستن نمیشه

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با قوانین نقل و انتقالات، امکان انتقالی درون استانی وجود ندارد.

دریافت مشاوره