خانه آزمون استخدامی هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401
هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور1401

دیوان محاسبات کشور چند سالی است که با برگزاری یک آزمون استخدامی، به جذب نیروی مورد نیاز خود در بخش های مختلف می پردازد. ثبت نام این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، انجام می پذیرد و داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401 نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود با پرداخت هزینه مشخص، اقدام نمایند. شرکت در این آزمون مانند دیگر آزمون ها، مستلزم پرداخت هزینه ای می باشد که می بایست به صورت اینترنتی پرداخت شود.

داوطلبان می بایست هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور را به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش پرداخت کنند.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401

اگر شما هم جزء افرادی هستید که خواهان نام نویسی در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور برای سال جاری می باشید باید از این موضوع آگاه باشید که اولین قدم جهت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401، پرداخت هزینه آن می باشد چرا که بدون واریز مبلغ مورد نظر، امکان آغاز فرآیند نام نویسی را نخواهید داشت. حال سوال این است که هزینه آزمون مذکور برای سال 1401 چه مقدار می باشد؟ برای پاسخ به این پرسش می توان گفت: به دلیل آن که تاکنون فرایند ثبت نام آزمون مذکور فرا نرسیده است لذا مبلغی که جهت شرکت در این آزمون در نظر گرفته شده، مشخص نمی باشد. در سال گذشته این وجه 90 هزارتومان بود و امکان افزایش قیمت مانند دوره های گذشته برای سال 1401 وجود خواهد داشت.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401

آگاه بودن از زمان ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401 باعث می شود که داوطلبان از فرایند نام نویسی جا نمانده و با خیال راحت و در اسرع وقت نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند. متقاضیان می توانند در زمان ثبت نام، تمدید مهلت و مهلت مجدد نسبت به پرداخت وجه مذکور در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

همان طور که گفته شد به دلیل آن که تاکنون فرایند ثبت نام این آزمون فرا نرسیده است نمی توان زمان دقیقی را برای زمان پرداخت وجه مربوطه مشخص کرد اما فرصتی که در سال گذشته برای افراد در نظر گرفته شده بود از اول بهمن ماه بوده است که امکان دارد امسال نیز در همان بازه زمانی رخ دهد.

با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره، در اسرع وقت از تمامی اطلاعات مربوط به این آزمون همچون هزینه آن در سال جاری باخبر شوید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401

همانطور که پیش تر اشاره شد، برگزاری این آزمون بر عهده سازمان سنجش بوده و تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401 نیز از طریق همین سازمان انجام می پذیرند. جهت ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور به ترتیب زیر عمل کنید.

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • در بین گزینه های موجود در این صفحه، بر روی عبارت “سیستم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • از سمت راست صفحه پیش رو، گزینه “خرید کارت اعتباری” را انتخاب نمایید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • در این مرحله پس از انتخاب عبارت “سریال ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دیوان محاسبات کشور 1401″، دکمه “تایید و ادامه” را بفشارید.

مرحله چهارم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • در این قسمت می بایست اطلاعات فردی خود را شامل نام، نام خانوادگی، پست الکترونیکی، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت در کادرهای مربوطه وارد نمایید و پس از تکمیل فرم، بر روی دکمه “تایید و ادامه” کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • پس از ورود به درگاه پرداخت اینترنتی، می بایست اطلاعاتی از قبیل رمز اینترنتی، شماره کارت، CCV2 و تاریخ انقضای کارت خود را وارد کنید و در آخر جهت تکمیل مراحل پرداخت، روی کلید “پرداخت” کلیک کنید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات

  • پس از آن وارد سایت شده و بر روی دکمه “تایید و ادامه – گام بعدی” کلیک کنید. در این صفحه مشخصات فردی شما که در مرحله قبل ثبت کرده اید به همراه یک کد پیگیری پرداخت، نمایش داده می شوند. شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام را فعال کنید و روی گزینه “ورد به سیستم” کلیک نمایید تا وارد مرحله واریز وجه شوید.

در صورتی که مراحل فوق به درستی و با موفقیت انجام شوند، سامانه یک شماره سریال کارت اعتباری در اختیار شما قرار می دهد که آن را هنگام ورود به سامانه و تکمیل ثبت نام خود نیاز خواهید داشت.

نکات مهم هنگام پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1401

قبل از آن که مراحل ثبت نام و واریز وجه را انجام دهید به خوبی دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور1401 را مطالعه کنید تا از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور آگاه شوید و بعد تصمیم به نام نویسی نمایید زیرا مبلغ پرداختی به هیچ عنوان قابل برگشت نخواهد بود.

  • پرداخت هزینه تنها از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org امکان پذیر خواهد بود.
  • هزینه نام نویسی به حساب مشخص شده در دیوان محاسبات کشور واریز می شود.
  • توجه داشته باشید که کد پیگیری دریافتی را یادداشت کرده و نزد خود نگه دارید، چرا که در صورت بروز مشکل هنگام تکمیل مراحل ثبت نام و نداشتن کد مذکور، پیگیری آن از طریق سازمان سنجش امکان پذیر نمی باشد.

 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۱ چقدر است؟

تاکنون هیچ اطلاعیه ای در خصوص هزینه ثبت نام این آزمون منتشر نشده است اما این وجه 90 هزارتومان بود و امکان افزایش قیمت مانند دوره های گذشته برای سال ۱۴۰۱ وجود خواهد داشت.

2- چه زمانی باید هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور را پرداخت کرد؟

در زمان شروع فرآیند نام نویسی آزمون دیوان محاسبات (زمان اولیه، تمدید مهلت و مهلت مجدد) امکان پرداخت هزینه آن فراهم می شود.

3- از چه طریقی هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور را می توان واریز نمود؟

شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی