خانه کاردانی فنی و حرفه ای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳

نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402
ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403

با توجه به آن که برای برخی از رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی فنی و حرفه ای هیچ آزمونی برگزار نمی شود و داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی خود در کد رشته های مورد نظر گزینش می شوند، بسیاری از متقاضیان اطلاعی از چگونگی ثبت نام ندارند و ممکن است در زمان تکمیل فرم نام نویسی دچار اشتباهاتی شوند.

 

 با وجود اینکه در انتهای دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ، یک فرم پیش نویس ثبت نام قرار داده شده است که می توان با استفاده از آن از اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام آگاه شد، اما برخی از داوطلبان به دلیل عدم بررسی دقیق دفترچه و آگاهی از جزئیات ثبت نام، اطلاعات خود را نادرست ارسال می کنند. از این رو سازمان سنجش آموزش کشور از طریق سایت سازمان سنجش  فرصتی را برای داوطلبان فراهم می سازد که در صورت تمایل‏ امکان ویرایش فرم ثبت نام برای آن ها وجود داشته باشد.

زمان ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403 از تاریخ 17 الی 24 تیرماه 1403 می باشد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در بازه های زمانی مشخص شده فرصت خواهند داشت تا اطلاعات نام نویسی خود را از طریق سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ویرایش کنند. یکی از بازه های زمانی مربوط به شروع این فرآیند در زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می باشد که از 17 الی 24 تیر ماه ۱۴۰۳ صورت می پذیرد. افراد می توانند در این بازه زمانی با وارد شدن به سایت رسمی سازمان سنجش، فرم ثبت نامی خود را اصلاح کنند.

 

ممکن است امسال نیز همانند سال گذشته، در بازه مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای که از سمت سازمان سنجش تعیین می شود، امکان ویرایش اطلاعات فراهم شود اما هنوز اطلاعیه ای در این باره منتشر نشده است. برای اطلاع از جزییات بیشتر، می توانید در کانال تلگرام ایران مشاوره  عضو شوید. در ادامه لینکی قرار داده شده است که حاوی فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام می باشد که استفاده از آن پیش از ثبت نام تا جای ممکن از بروز مشکلات اطلاعاتی جلوگیری می کند.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403

آن دسته از داوطلبانی که برای ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای اطلاعات ناقص ارسال کرده اند، یا داوطلبانی که قصد اعمال تغییر در ترتیب کد رشته های انتخابی خود را دارند، می بایست در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش  مراجعه نموده و مطابق با مراحل ذیل نسبت به ویرایش موارد لازم اقدام نمایند.

  • ابتدا وارد سایت رسمی سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید.
  • از قسمت راست سایت بر روی “کاردانی فنی و حرفه ای” کلیک کنید.
  • لینک فعال مربوط به “سامانه ثبت نام آزمون دوره های کاردان نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳” را انتخاب نمایید.
  • حال از سمت راست صفحه‏، عبارت “ویرایش اطلاعات نام نویسی” را کلیک کنید.
  • در این مرحله می بایست شماره پرونده و شماره پیگیری ثبت نام را در کادر های مربوطه درج نمایید تا فرم اینترنتی که قبلا تکمیل کرده اید‏، برایتان نمایان شود.

مهم: لازم به ذکر است ویرایش اطلاعات ثبت نام نیازی به خرید مجدد کارت اعتباری ندارد و می توان با همان اطلاعات قبلی، نسبت به اصلاح فرم اقدام کرد اما داوطلبانی که قصد ثبت نام دارند، بایستی ابتدا کارت اعتباری ثبت نام را تهیه نمایند و سپس مراحل ثبت نام خود را آغاز کنند.

سوالات متداول

1- آیا می توان اطلاعات ثبت نامی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳ را ویرایش نمود؟

ویرایش اطلاعات این آزمون همزمان با شروع ثبت نام یعنی از تاریخ 17 الی 24 تیر ماه ۱۴۰۳ مشخص شده است.

2- اطلاعات ثبت نامی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را چگونه می توان ویرایش نمود؟

ویرایش این اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطابق با مراحلی که در این مقاله ذکر شده است امکان پذیر می باشد.

3- به منظور ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای نیاز به خرید مجدد کارت اعتباری می باشد؟

خیر، داوطلبان برای ویرایش اطلاعات ثبت نام نیازی به خرید مجدد کارت اعتباری ندارند و می توانند با همان اطلاعات قبلی، نسبت به اصلاح فرم اقدام کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. امیرحسین

    ببخشید آیا من میتونم زمان گرفتن کارت ورود ب جلسه اطلاعاتم رو ویرایش بدم؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در زمان انتشار کارت ورود به جلسه بخشی از اطلاعات قابل ویرایش می باشند.

دریافت مشاوره