خانه مشاوره تحصیلی کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی ۱۴۰۳

کارت آزمون المپیاد علمی دانشجویی 1402
کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی ۱۴۰۳

هر ساله وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور با همکاری یکدیگر اقدام به برگزاری المپیاد علمی دانشجویی می نمایند که آزمون متمرکز المپیاد علمی دانشجویی همزمان با آزمون کارشناسی ارشد برگزار می گردد. داوطلبانی که قصد شرکت در المپیاد علمی دانشجویی کارشناسی ارشد 1403 را دارند، بایستی کارت ورود به جلسه خود را چند روز قبل از برگزاری آزمون پرینت نمایند که در ادامه به زمان و نحوه دریافت آن می پردازیم.

کارت ورود به جلسه مرحله اول و دوم المپیاد علمی دانشجویی متمرکز و غیر متمرکز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت می باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی 1403

دانشجویان المپیاد علمی دانشجویی به دو صورت متمرکز و غیرمتمرکز پذیرش می گردند. در المپیاد علمی دانشجویی متمرکز، دانشجو بایستی حداقل 70 واحد درسی دوره کارشناسی خود را گذرانده باشد لذا دانشجویان ترم پنج به بعد قادر به شرکت در آزمون مذکور هستند و افراد فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نمی توانند در المپیاد علمی دانشجویی شرکت نمایند. بد نیست بدانید که در المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ممتاز بودن دانشجو و همچنین جزء پنج نفر برتر بودن شرط می باشد. برنامه زمانی دریافت کارت آزمون مرحله اول و دوم این المپیاد در ادامه مقاله به اطلاع شما رسانده می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله اول

دریافت کارت ورود به جلسه در رشته های متمرکز و نیمه متمرکز متفاوت بوده که بدین منظور در مقاله از هم تفکیک شده اند:

متمرکز

داوطلبانی که تمایل به شرکت در مرحله اول المپیاد علمی دانشجویی متمرکز را دارند، لازم است همزمان با متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون نمایند. زمان دریافت این کارت و همچنین برگزاری مرحله اول آن با زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری مشابه بوده و طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی متمرکز در سال 1403 هنوز مشخص نمی باشد.

 غیر متمرکز

المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز در مناطق ده گانه کشور برگزار می گردد و داوطلبان علاقه مند به شرکت در المپیاد علمی غیرمتمرکز می توانند با مراجعه به دانشکده محل تحصیل خود درباره مکان و زمان برگزاری آزمون و جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه اطلاع یابند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله دوم

داوطلبان المپیاد علمی دانشجویی می بایست پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد در آزمون مرحله دوم المپیاد علمی دانشجویی شرکت نمایند که آزمون و مصاحبه آن برای متقاضیان متمرکز و غیرمتمرکز به طور مشترک برگزار می گردد. در پی عدم اطلاع ما از زمان دریافت کارت ورود به جلسه اول هنوز اطلاعی از زمان دومین مرحله آن نیز نداریم اما در صورت انتشار هرگونه خبری مبنی بر اخبار فوق می توانید از طریق همین مقاله و کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره از آن مطلع شوید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی متمرکز 1402 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد. بنابراین داوطلبان می تواند با توجه به مراحل ذکر شده در ادامه مطلب اقدام به دریافت این کارت از طریق سایت مذکور نمایند.

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org کلیک بر روی گزینه “کارشناسی ارشد”

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد ارشد

  • انتخاب عبارت “کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403”

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد ارشد

  • فشردن مججد “کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403”

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد ارشد

  • کلیک بر روی گزینه “ورود به سیستم”

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد ارشد

  • پر کردن یکی از فیلدهای مربوطه و در نهایت مشاهده کارت ورود به جلسه المپیاد

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد ارشد

  • کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز مرحله اول از طریق سایت دانشکده برگزار کننده المپیاد علمی دانشجویی قابل دریافت است که جزئیات آن در همین سایت قابل مشاهده می باشد. همچنین کارت ورود به جلسه مرحله دوم المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز همانند مرحله اول و دوم متمرکز از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت می گردد.
  • نفرات برتر مرحله اول المپیاد متمرکز همراه با نفرات ممتاز المپیاد غیرمتمرکز، در آزمون نهایی مرحله دوم که به صورت تشریحی می باشد، شرکت می نمایند.
  • قابل ذکر است که داوطلبان برای حضور در آزمون مرحله دوم همانند مرحله اول نیازمند دریافت کارت ورود به جلسه می باشند. در نهایت پس از اعلام نتایج آزمون المپیاد دانشجویی 15 نفر به عنوان برگزیدگان نهایی المپیاد اعلام می گردند. چنانچه مایل به کسب اطلاعات در خصوص زمان و جزئیات مربوط به نتایج این المپیاد هستید، می توانید بر روی لینک فوق کلیک فرمایید.

مندرجات کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی 1403

کارت وورد به جلسه از الزاماتی است که هنگام برگزاری آزمون باید به همراه داشته باشید بنابراین نقش کلیدی را در روند آزمونتان ایفا می کند این کارت حاوی اطلاعاتی است اعم از:

  • شماره شناسنامه و کارت ملی داوطلب
  • شماره داوطلبی
  • شماره پرونده
  • رشته امتحانی و کد مربوط به آن
  • اطلاعات مربوط به سهمیه متقاضی
  • زمان و محل برگزاری آزمون
  • اطلاعات فردی
  • اطلاعات تحصیلی داوطلب

نحوه ویرایش کارت ورورد به جلسه المپیاد علمی دانشجویی ۱۴۰۳

با توجه به اینکه تمامی مراحل دریافت کارت ورود به جلسه تا روز برگزاری آزمون، الپمیاد علمی و کنکور کارشناسی ارشد یکی می باشد، نحوه ویرایش آن نیز به همین ترتیب است. چنانچه پیش از روزهای برگزاری امتحان متوجه وجود مغایرت در یکی از اطلاعات مندرج روی کارت شدید، باید به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد مراجعه کرده و به صورت حضوی این مشکل را برطرف نمایید در غیر اینصورت به منزله حذف شما از آزمون خواهد بود.

آدرس باجه های رفع نقض

هرساله اطلاعیه مربوط به آدرس باجه های رفع نقص کارت از طریق سایت sanjesh.org به دست داوطلبان می رسد که در سال جاری هنوز این آدرس ها روی سایت سنجش بارگذاری نشده است. شما می توانید از طریق لینک زیر آن را دریافت نمایید.

دانلود آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی 1403 (به زودی فعال می گردد)

نکته: موضوع مهم در باب ویرایش اطلاعات مطابق دفترچه ثبت نام کنکور ارشد، این است که امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه ای وجود ندارد و داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه تعارض در بندهای 1، 2، 3، 4، 5 و 6 می بایست به اداره ثبت احوال محل خود مراجعه کنند.

 

سوالات متداول

1- زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله اول المپیاد علمی دانشجویی متمرکز و نیمه متمرکز ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟

کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی متمرکز و نیمه متمرکز هنوز مشخص نمی باشد.

2- نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی متمرکز و نیمه متمرکز ۱۴۰۳ چگونه است؟

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانشجویی مرحله اول و دوم متمرکز۱۴۰۳ از طریق سایت سنجش آموزش کشور امکان پذیر می باشد.

3- نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانشجویی ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

داوطلبان برای ویرایش کارت ورود به جلسه می بایست به صورت حضوری به باجه های رفع نقض کارت مراجعه کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره