خانه مدارس اعلام نتایج آزمون دبیرستان انرژی اتمی

اعلام نتایج آزمون دبیرستان انرژی اتمی

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس انرژی اتمی 99 - 1400
اعلام نتایج آزمون دبیرستان انرژی اتمی 99 – 1400
دبیرستان های انرژی اتمی ، جزو مدارس برتری محسوب می شوند که امکانات رفاهی و آموزشی فراوانی برای دانش آموزان خود فراهم می نمایند. به سبب همین امکانات ، این مدارس تمایل به جذب دانش آموزان برتر دارند. از شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی ، شرکت در آزمون ورودی این مدارس است که آن هم به معدل دانش آموز متقاضی ، بستگی دارد. این آزمون هر ساله به منظور ورود به پایه های هفتم ، دهم ، یازدهم و دوازدهم برگزار می گردید اما اخیرا برای پایه های هفتم برگزار نمی شود. آزمون های ورودی به سایر پایه ها نیز ، در اردیبهشت و خرداد ماه برگزار می شود. اما در رابطه با زمان اعلام نتیجه آزمون ، آمار دقیقی در دسترس نمی باشد اما نحوه مشاهده نتایج به صورت اینترنتی و از سایت رسمی “دبیرستان انرژی اتمی ایران” امکان پذیر است.

به محض انتشار نتایج آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی ، توسط پیامک به تمام داوطلبین اطلاع رسانی شده و جهت مشاهده آن می توانند به سایت رسمی ” دبیرستان انرژی اتمی ایران ” مراجعه نمایند.

زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون دبیرستان انرژی اتمی

دانش آموزان جهت ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 99 – 1400 در پایه های دهم و یازدهم رشته های علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی و پایه دوازدهم رشته های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک ، درصورت دارا بودن شرایط لازم ، در آزمون ورودی این مدارس شرکت خواهند کرد. این آزمون در سال 98 برای ورودی های پایه دهم ، 23 و 24 خرداد ماه و برای ورودی های یازدهم و دوازدهم ، 20 اردیبهشت ماه برگزار شد. اما در رابطه با زمان اعلام نتایج این آزمون نمی توان زمان دقیقی را اعلام نمود ، چراکه اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد. درصورت تمایل می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شده و از زمان دقیق انتشار نتایج آزمون مطلع شوید.

دانش آموزان پایه دهم پس از قبولی در آزمون ، وارد مرحله دوم می شوند. این مرحله برای دانش آموزان رشته های علوم تجربی و ریاضی به صورت سوالات تشریحی و برای دانش آموزان رشته انسانی به شکل مصاحبه برپا می گردد. اما دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم بدون نیاز به شرکت در مرحله دوم و پس از همان مرحله اول آزمون ، درصورت پذیرفته شدن می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

نتایج آزمون دبیرستان انرژی اتمی به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی این مدرسه قابل مشاهده است. هم چنین با انتشار نتایج ، توسط سیستم پیام کوتاه ، به تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی اطلاع رسانی می گردد. به منظور دریافت کارنامه و مشاهده نتایج آزمون در ابتدا باید وارد سایت دبیرستان انرژی اتمی به نشانی aehighschool.com شوید. سپس از قسمت دریافت کارنامه ، وارد سامانه مربوطه خواهید شد. ادامه مراحل را مطابق با آن چه از شما خواسته می شود طی کرده و می توانید به کارنامه خود دسترسی داشته باشید.

دبیرستان انرژی اتمی زیر نظر سازمان انرژی اتمی ایران است و جزو مدارس با سطح بالای علمی و رفاهی محسوب می گردد که علاوه بر تهران ، در شهرهای مشهد و قزوین نیز دارای شعبه می باشد. درصورتی که در آزمون امسال پذیرفته نشده اید ، می توانید به منظور فراهم نمودن شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 99 – 1400 برای خودتان ، بر تلاشتان افزوده و اقدام به ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه 99 – 1400 نمایید. با کلیک بر روی لینک های ذکر شده می توانید به کسب اطلاعات بیشتر بپردازید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس