خانه آزمون استخدامی باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402
باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

ممکن است تا به حال برایتان پیش آمده باشد که در آزمونی ثبت نام کرده و به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه، متوجه اطلاعات اشتباهی شوید که بر روی آن، درج شده است. اما در این شرایط چه باید کرد؟ آیا اصلا راه چاره ای وجود دارد؟ به کجا باید مراجعه کرد؟ با این شرایط می توان در آزمون شرکت کرد؟ این ها سوالاتی هستند که ممکن است برای تمام افراد با شرایط مشابه، مطرح شود.

 

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز یکی از همین آزمون ها است که هر ساله، افراد زیادی را به چالش می کشاند. همان طور که گفتیم از الزامات حضور در جلسه آزمون، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه استخدامی دستگاه های اجرایی می باشد. اما اگر شرایط فوق برای این شرکت کنندگان اتفاق بیفتد، چه باید کرد؟ این مطلب به منظور پاسخ دادن به این سوال، تهیه گردیده است.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از طریق سایت جهاد دانشگاهی کشور اعلام می شود.

موارد مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون، برای هر داوطلب با توجه به اطلاعاتی که وی هنگام ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سامانه مربوطه وارد می سازد، صادر شده و حاوی بخش های مهم اطلاعات ثبت نامی می باشد. بعضا ممکن است این اطلاعات شامل اشتباهاتی باشند که یا خود متقاضی مسبب آن بوده و یا از سوی صادر کننده کارت صورت گرفته است. موضوع حائز اهمیت در این شرایط، نحوه ویرایش و اصلاح این مشکلات است که به چه شکلی خواهد بود.

 

در این نقطه است که صحبت از باجه های رفع نقص به میان خواهد آمد. در واقع این باجه ها مراکزی هستند که اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون را در بازه های مشخصی، بر عهده می گیرند. داوطلبان می توانند درصورت مشاهده هر گونه اشتباه به باجه های رفع نقص در نظر گرفته شده در محل سکونت خود، مراجعه نمایند. مواردی که می توان برای اصلاح آن به این محل ها مراجعه نمود به این شرح است.

  • درصورتی که اطلاعات روی کارت، به اشتباه درج شده باشند می بایست به هنگام مراجعه کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار خود را به همراه داشته باشید.
  • اگر از لحاظ عکس داوطلبی که بر روی کارت وجود دارد مشکلی باشد؛ مثلا واضح نبوده، متعلق به شخص دیگری بوده و یا اصلا بدون عکس باشد، لازم است هنگام مراجعه به مراکز رفع نقص 2 قطعه عکس 4×3، کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به همراه داشته باشید.
  • درصورتی هم که اطلاعات به صورت ناخوانا بر روی کارت درج شده باشند نیاز به ارائه مدرک خاصی نیست اما باید به صورت حضوری به نزدیک ترین باجه رفع نقص مراجعه نمایید.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص به منظور اصلاح اطلاعات مندرج بر روی کارت با توجه به زمان صدور کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون، تعیین می شود. معمولا از فردای روز انتشار کارت تا روز قبل از برگزاری آزمون، داوطلبانی که با مشکلی در اطلاعات درج شده رو به رو شوند، می توانند به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند. زمان رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه اجرایی سال جاری در روزهای 6 و 7 دی ماه 1402 می باشد.

 

حال ممکن است از خود بپرسید، این باجه ها در کدام نقطه از شهر می باشند؟ در جواب باید بگوییم که آدرس دقیق و شماره تلفن آن ها از طریق سایت مربوطه طی اطلاعیه ای اعلام می گردد. داوطلبان می توانند از آدرس و نحوه دسترسی به باجه رفع نقص استان محل سکونت خود مطلع شده و به آن مراجعه نمایند.

مدارک لازم جهت رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

همانطور که گفتیم در صورتی که اطلاعاتی همچون واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب و … باشد لازم است که با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت به این موارد رسیدگی شود. به موجب همین امر داوطلبان حین مراجعه به باجه های رفع نقص باید مدرکی را به همراه

  • کارت شناسایی معتبر از جمله کارت ملی یا شناسنامه عکس دار
  • دو قطعه عکس 4*3 در صورتی که عکس کارت ایراد داشته باشد

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

در هر استان امکان دارد چندین مرکز به عنوان باجه های رفع نقص معرفی شوند. با توجه به این که آزمون سال جاری در تیر ماه برگزار می شود و کارت مربوط به آن نیز در همان موقع بر روی سایت سازمان جهاد دانشگاهی کشور به نشانی hrtc.ir قرار می گیرد، بنابراین آدرس باجه های رفع نقص دوره پیش رو نیز برای مراجعه در زمان مقرر اعلام شد. جهت دریافت فایل مربوطه روی لینک موجود در جدول زیر کلیک نمایید.

سوالات متداول

1- در صورتی که مغایرت هایی در کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مشاهده نمودیم، چه کار کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نسبت به اصلاح اطلاعات غلط اقدام نمایید.

2- آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ در چه سایتی منتشر می شود؟

شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir و یا مقاله فوق به فایل مذکور دسترسی پیدا کنید.

3- برای تصحیح اطلاعات کارت ورود بره جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ باید چه زمانی به باجه های رفع نقص مراجعه کنیم؟

داوطلبان می توانند در روز های 6 و 7 دی ماه ۱۴۰۲ به منظور رفع نقص کارت ورود به جلسه خود به باجه های مربوطه مراجعه نمایند.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی