خانه مدارس بارم بندی امتحانات پایه یازدهم تجربی ۹۹ – ۱۴۰۰

بارم بندی امتحانات پایه یازدهم تجربی ۹۹ – ۱۴۰۰

بارم بندی امتحانات پایه یازدهم رشته تجربی ۹۹ - ۱۴۰۰
بارم بندی امتحانات پایه یازدهم تجربی ۹۹ – ۱۴۰۰

با فرا رسیدن فصل امتحانات، تمامی دانش آموزان و اولیای آن ها دغدغه چگونگی عملکرد و نگرانی‌ های مربوط به نتیجه نهایی یا نمره را دارند. خانواده‌ ها در تکاپوی فراهم کردن محیط مناسب برای درس خواندن فرزندان خود هستند و دانش‌آموزان نیز تلاش می‌ کنند با برنامه ریزی درسی صحیح از زمانی که دارند به درستی استفاده نمایند. یکی از عوامل مهم در استفاده بهینه از زمانی که داوطلبان در اختیار دارند، توجه به اهمیت و اولویت مطالب است.

دانش‌آموزان می‌توانند از طریق بررسی بارم بندی دروس، میزان اهمیت فصول را بسنجند و مطابق با آن، زمانی که قرار است صرف مطالعه هر درس کنند را تشخیص داده و به این ترتیب عملکرد مناسب تری داشته باشند. بدین منظور در ادامه مقاله، بارم بندی امتحانات پایه یازدهم تجربی سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ را ذکر خواهیم کرد.

بررسی بارم بندی امتحانات می‌تواند موجب داشتن عملکرد بهتر در برنامه‌ ریزی و نهایتا موفقیت دانش‌ آموزان در امتحانت نهایی شود.

بارم بندی امتحانات پایه یازدهم تجربی سال ۹۹ – ۱۴۰۰

به منظور اطلاع دانش‌ آموزان از ارزش گذاری دروس و برنامه ریزی بر اساس آن، سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نشانی aee.medu.ir فایل بارم بندی که شامل تمامی دروس مقاطع مختلف تحصیلی می شود را در اختیار متقاضیان آن قرار می دهد.
در ادامه فایل بارم بندی امتحانات پایه یازدهم تجربی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. توجه داشته باشید فایل های مذکور بر اساس وضعیت هر یک از مناطق عادی، زرد و قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا، جمع آوری و تدوین شده اند که با کلیک بر روی لینک های درج شده می توانید فایل مربوط به بارم‌ بندی وضعیت منطقه خود را دریافت نمایید.

همچنین دقت داشته باشید فایل های موجود در جدول زیر مربوط به بارم بندی سال یازدهم رشته تجربی می باشد که جهت سهولت دسترسی شما عزیزان به آن، دروس مربوط به این پایه از دفترچه اصلی استخراج شده اند.

بارم بندی امتحانات پایه یازدهم تجربی مناطق عادی سال تحصیلی

99 – 1400

دانلود فایل بارم بندی پایه یازدهم تجربی (مناطق عادی)

(برای دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک کنید.)

     بارم بندی امتحانات پایه یازدهم تجربی مناطق زرد سال تحصیلی

99 – 1400

دانلود فایل بارم بندی پایه یازدهم تجربی (مناطق زرد)

(برای دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک کنید.)

 بارم بندی امتحانات پایه یازدهم تجربی مناطق قرمز سال تحصیلی

99 – 1400

دانلود فایل بارم بندی پایه یازدهم تجربی (مناطق قرمز)

(برای دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک کنید.)

پس از مشاهده ارزش‌ گذاری دروس می توانید با توجه به اهمیت فصول و اطلاع از زمان و نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم مدارس، برنامه ریزی درسی بهتری را برای خود لحاظ کنید که یکی از موارد موثر در این امر، دانستن برنامه امتحانات نهایی خرداد و بارم بندی امتحانات پایه مد نظر است. دقت داشته باشید که تمامی دروس را به صورت کامل مطالعه نموده و سپس در امتحان شرکت نمایید، زیرا می بایست در باره زمانی که قرار است صرف خواندن دروس شود به بارم بندی ها توجه داشته باشید. بنابراین مطالبی را که از اهمیت کمتری برخوردار هستند به هیچ وجه کنار نگذارید و فقط زمان کمتری را به آن ها اختصاص دهید. همچنین با داشتن شیوه مطالعه صحیح و بررسی نمونه سوالات امتحان نهایی خرداد می‌توانید امتحانات را با موفقیت پشت سر بگذارید.

 

سوالات متداول

1- چگونه می توان بارم بندی امتحانات پایه یازدهم تجربی 99 - 1400 را دریافت نمود؟

شما می توانید این فایل را با مراجعه به سایت سنجش و پایش کیفیت آموزش کشور به نشانی aee.medu.ir و همچنین لینک های موجود در این مقاله دریافت نمایید.

2- آیا بارم بندی مناطق مختلف برای شرکت در امتحانات پایه یازدهم سال تحصیلی 99 - 1400 یکسان است؟

خیر، با توجه به وضعیت کرونایی مناطق متفاوت (زرد، قرمز و عادی)، بارم بندی های مختلفی ارائه شده است.

3- آیا بررسی بارم بندی های پایه یازدهم تجربی 99 - 1400می تواند در نتیجه امتحان تاثیر گذار باشد؟

بله، زیرا با توجه به ارزش و نمره هر یک از مباحث دروس می توان برنامه ریزی دقیق تری داشت و به موفقیت دست پیدا کرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس