خانه مشاوره تحصیلی تمدید مهلت ثبت نام آزمون سامفا

تمدید مهلت ثبت نام آزمون سامفا

تمدید مهلت نام نویسی آزمون سامفا 98
تمدید مهلت ثبت نام آزمون سامفا 98
آزمون سامفا معیاری است برای سنجش مهارت های زبان فارسی افراد غیر ایرانی که می خواهند به تحصیل در مدارس یا دانشگاه های کشور بپردازند و یا تصمیم به اقامت یا انجام امور تجاری در ایران را دارند. ثبت نام آزمون سامفا 98 از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و متقاضیان می بایست در مدت زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود مبادرت نمایند. آن دسته از داوطلبانی که موفق به انجام فرآیند نام نویسی خود در زمان ثبت نام آزمون سامفا 98 نشده اند ، نگران نباشند چرا که سازمان سنجش با تمدید مهلت ثبت نام ، فرصت مجددی را در اختیار این دسته از متقاضیان قرار داده است.

در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون سامفا ، امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور وجود دارد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون سامفا 98

آزمون سامفا معمولا دو الی سه بار در سال و پیش از آغاز نیمسال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش زبان فارسی برگزار می شود. مهلت اعلام شده از سوی سازمان سنجش جهت نام نویسی داوطلبان ، از روز 26 آذر ماه آغاز و تا 7 دی ماه ادامه داشت. در این بین ممکن است برخی از افراد بنا بر دلایلی همچون عدم آگاهی از زمان ثبت نام ، موفق به نام نویسی نشده و یا پس از اتمام مهلت مقرر ، تصمیم به شرکت در آزمون گرفته باشند.

از همین رو ، سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام آزمون سامفا خبر داد. بنا بر اطلاعیه مربوطه ، داوطلبان می توانند تا روز سه شنبه مورخ 17 دی ماه ، با مراجعه به سامانه sanjesh.org نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سامفا 98 و تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند. در این بازه زمانی ، امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات داوطلبانی که پیش از این ثبت نام خود را انجام داده بودند نیز فراهم می باشد.

راهنمای ثبت نام آزمون سامفا 98

این دوره از آزمون سامفا منحصرا در سطح آکادمیک (دانشگاهی) برگزار می گردد و طی آن مهارت شرکت کنندگان در بخش های شنیداری ، گفتاری ، خوانداری و نوشتاری مورد سنجش قرار می گیرد. کلیه فرآیند نام نویسی آزمون سامفا به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. داوطلبان می توانند به منظور ثبت نام در آزمون سامفا به ترتیب زیر عمل نمایند.

  • ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  • انتخاب عبارت “آزمون سامفا” در صفحه پیش رو
  • کلیک روی لینک فعال “سیستم ثبت نام ششمین آزمون سنجش استاندارد زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی)”
  • انتخاب گزینه “خرید کارت اعتباری” از منوی سمت راست
  • پرداخت هزینه آزمون به مبلغ 120 هزار تومان از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و دریافت شماره سریال کارت اعتباری
  • مراجعه به لینک ثبت نام و وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری و کد امنیتی در کادرهای مربوطه
  • بارگذاری عکس داوطلب در سامانه
  • تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی و درج اطلاعات مورد نیاز

پس از طی تمامی مراحل فوق ، یک شماره پرونده 5 رقمی و یک کد پیگیری 15 رقمی دریافت می کنید که صدور آن ها از سوی سیستم به منزله اتمام فرآیند ثبت نام می باشد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون سامفا 98

چنانچه داوطلبی هر یک از اطلاعات خود را به اشتباه در سامانه ثبت کرده باشد ، در دیگر مراحل آزمون با مشکل مواجه خواهد شد. با توجه به این که در مهلت تمدید زمان ثبت نام آزمون سامفا امکان ویرایش اطلاعات نیز فراهم می باشد ، توصیه می کنیم با ورود به حساب کاربری خود در سایت سازمان سنجش ، از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل نمایید و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت نسبت به ویرایش آن ها اقدام کنید. مراحلی که لازم است جهت ویرایش اطلاعات خود به انجام برسانید به شرح زیر می باشند.

  • ورود به سایت sanjesh.org و انتخاب گزینه “آزمون سامفا”
  • کلیک روی لینک فعال “سیستم ثبت نام ششمین آزمون سنجش استاندارد زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی)”
  • انتخاب گزینه “ویرایش اطلاعات ثبت نامی” از منوی سمت راست
  • در این بخش به دو روش می توانید اطلاعات خود را در صورت نیاز ویرایش نمایید.

روش اول: وارد نمودن شماره پرونده ، کد پیگیری و عبارت امنیتی

روش دوم: وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ، شماره گذرنامه و عبارت امنیتی

پس از درج هر یک از موارد فوق در کادرهای مربوطه ، روی عبارت “ورود به سیستم” کلیک کنید تا به صفحه ویرایش اطلاعات هدایت شوید. فراموش نکنید که مشخصات ارسالی خود را به دقت بررسی نمایید زیرا در صورت ارسال اطلاعات اشتباه از سوی داوطلب ، با وی به عنوان متخلف و مطابق با قوانین و مقررات برخورد خواهد شد. اطلاعات کارت اعتباری ، کد پیگیری و شماره پرونده صادره از سوی سامانه را تا زمان اعلام نتایج آزمون سامفا 98 نزد خود نگه دارید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره